Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
A
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Goldenstyle wrote:Klinkt weer dik hoor!![]()
Zelfde sounds als bij Blackbird. En die zijn heel erg fijn. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Vocal idd hetzelfde, heb ooit ook ergens gelezen dat ie bezig was met een opvolger van Blackbird, dus allicht is deze dat?Helicaze wrote:Zelfde sounds als bij Blackbird.
Verder weer een hele dikke plaat!
Vette plaat weer! Vind die kick echt heerlijk 
Mooie opvolger van The Blackbird dit! 
This is Jay Reeve - What It Is. You will hear it soon enough
Mega vette plaat dit! Jay Reeve is wel één van m'n favoriete euforische producers op dit moment. 
Ben niet zo enthousiast als de mensen boven mij, maar wel gewoon een lekker plaatje dit 
Indy wrote:Mega vette plaat dit! Jay Reeve is wel één van m'n favoriete euforische producers op dit moment.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Fijne plaat weer 
Klinkt gewoon weer heel goed, maar wel bijzonder veel dezelfde sounds als in Blackbird.
Vaak worden artiesten verweten te vaak hetzelfde recept te gebruiken voor tracks. Nou wil ik niet zeggen dat ik dit meteen vind bij Jay Reeve hoor.
Maar wanneer bestempel je zoiets als 'te vaak'?
Vaak worden artiesten verweten te vaak hetzelfde recept te gebruiken voor tracks. Nou wil ik niet zeggen dat ik dit meteen vind bij Jay Reeve hoor.
Heerlijke plaat zeg 
Keer of 4/5 is wel teveel vind ik. Zelfde sounds is niet altijd slecht, zelfde stijl met vocals uit dezelfde library/docu kan wel 'vervelend' worden.
Wanneer het bij iedere plaat gaat opvallen (Brennan Heart, Frequencerz, etc)JeroenB93 wrote:Klinkt gewoon weer heel goed, maar wel bijzonder veel dezelfde sounds als in Blackbird.
Keer of 4/5 is wel teveel vind ik. Zelfde sounds is niet altijd slecht, zelfde stijl met vocals uit dezelfde library/docu kan wel 'vervelend' worden.
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Idd veelweg van Blackbird, maar vind het niet erg zowel deze plaat als Blackbird echt top platen. 
Prima plaatje, kijken of hij ook een stukje kan groeien qua populariteit
.
Thanks allemaal!
Goed om jullie positieve reacties te lezen. En no worries, er komt genoeg variatie aan
Vanaf vandaag is hij overigens overal verkrijgbaar en jullie support wordt natuurlijk gewaardeerd
Goed om jullie positieve reacties te lezen. En no worries, er komt genoeg variatie aan
Vanaf vandaag is hij overigens overal verkrijgbaar en jullie support wordt natuurlijk gewaardeerd