Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Jay Reeve - The Blackbird Remix EP (LCM034DR)

Label: Lose Control Music
WEB release: 09/11/2020

Tracks:
01. Jay Reeve – The Blackbird (The Un4given Remix)
02. Jay Reeve – The Blackbird (Ex Infinium Remix)

Samples:
View on YouTube

View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
De remix van The Un4given vind ik zo op het eerste gehoor wel leuk klinken! Doet me beetje denken aan oudere platen van Atmozfears. De sound van de originele track hoor je ook veel meer terug in de remix van The Un4given dan in de remix van Ex Infinium, dat lijkt haast een hele andere track te zijn geworden. Erg benieuwd naar de volledige remix van The Un4given!
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
PEPii wrote:De remix van The Un4given vind ik zo op het eerste gehoor wel leuk klinken! Doet me beetje denken aan oudere platen van Atmozfears. De sound van de originele track hoor je ook veel meer terug in de remix van The Un4given dan in de remix van Ex Infinium, dat lijkt haast een hele andere track te zijn geworden. Erg benieuwd naar de volledige remix van The Un4given!
Kan me hier volledig in vinden :)
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Fantazoo wrote:
PEPii wrote:De remix van The Un4given vind ik zo op het eerste gehoor wel leuk klinken! Doet me beetje denken aan oudere platen van Atmozfears. De sound van de originele track hoor je ook veel meer terug in de remix van The Un4given dan in de remix van Ex Infinium, dat lijkt haast een hele andere track te zijn geworden. Erg benieuwd naar de volledige remix van The Un4given!
Kan me hier volledig in vinden :)
Exact dit. :)
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Beide remixes klinken erg fijn imo :loving: The Un4given al een tijdje in de gaten aan het houden, leuk dat ze nu een release op Lose Control krijgen :thumbsup:
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Vind ze beide tegenvallen, klinken heel leeg.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 14 days ago
MYTZE wrote:Vind ze beide tegenvallen, klinken heel leeg.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
De The Un4given Remix is best leuk doordat er sounds van het origineel terugkomen. Kan natuurlijk niet aan het origineel tippen, maar een leuke twist aan gegeven.

De Ex Infinium Remix lijkt wel een compleet andere plaat geworden, kan er maar weinig elementen van het origineel uithalen. Vind deze daarom ook zwaar onder de maat.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
online now
View on YouTube
View on YouTube
The Un4given remix vind ik wel leuk gedaan. Die ander doet me niks.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Magnetron wrote:De The Un4given Remix is best leuk doordat er sounds van het origineel terugkomen. Kan natuurlijk niet aan het origineel tippen, maar een leuke twist aan gegeven.

De Ex Infinium Remix lijkt wel een compleet andere plaat geworden, kan er maar weinig elementen van het origineel uithalen. Vind deze daarom ook zwaar onder de maat.
Hier wel mee eens. Al vind ik de kicks in de midintro van de Ex Infinium Remix wel heerlijk.