Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2020 11:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jay Reeve - The Blackbird Remix EP (LCM034DR)

Label: Lose Control Music
WEB release: 09/11/2020

Tracks:
01. Jay Reeve – The Blackbird (The Un4given Remix)
02. Jay Reeve – The Blackbird (Ex Infinium Remix)

Samples:




Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2020 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De remix van The Un4given vind ik zo op het eerste gehoor wel leuk klinken! Doet me beetje denken aan oudere platen van Atmozfears. De sound van de originele track hoor je ook veel meer terug in de remix van The Un4given dan in de remix van Ex Infinium, dat lijkt haast een hele andere track te zijn geworden. Erg benieuwd naar de volledige remix van The Un4given!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2020 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
De remix van The Un4given vind ik zo op het eerste gehoor wel leuk klinken! Doet me beetje denken aan oudere platen van Atmozfears. De sound van de originele track hoor je ook veel meer terug in de remix van The Un4given dan in de remix van Ex Infinium, dat lijkt haast een hele andere track te zijn geworden. Erg benieuwd naar de volledige remix van The Un4given!


Kan me hier volledig in vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2020 13:17 
 
Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
PEPii schreef:
De remix van The Un4given vind ik zo op het eerste gehoor wel leuk klinken! Doet me beetje denken aan oudere platen van Atmozfears. De sound van de originele track hoor je ook veel meer terug in de remix van The Un4given dan in de remix van Ex Infinium, dat lijkt haast een hele andere track te zijn geworden. Erg benieuwd naar de volledige remix van The Un4given!


Kan me hier volledig in vinden :)


Exact dit. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2020 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beide remixes klinken erg fijn imo :loving: The Un4given al een tijdje in de gaten aan het houden, leuk dat ze nu een release op Lose Control krijgen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2020 17:46 
 
Hardtraxx Crew

Vind ze beide tegenvallen, klinken heel leeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2020 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Vind ze beide tegenvallen, klinken heel leeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 11:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De The Un4given Remix is best leuk doordat er sounds van het origineel terugkomen. Kan natuurlijk niet aan het origineel tippen, maar een leuke twist aan gegeven.

De Ex Infinium Remix lijkt wel een compleet andere plaat geworden, kan er maar weinig elementen van het origineel uithalen. Vind deze daarom ook zwaar onder de maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



The Un4given remix vind ik wel leuk gedaan. Die ander doet me niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 21:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
De The Un4given Remix is best leuk doordat er sounds van het origineel terugkomen. Kan natuurlijk niet aan het origineel tippen, maar een leuke twist aan gegeven.

De Ex Infinium Remix lijkt wel een compleet andere plaat geworden, kan er maar weinig elementen van het origineel uithalen. Vind deze daarom ook zwaar onder de maat.


Hier wel mee eens. Al vind ik de kicks in de midintro van de Ex Infinium Remix wel heerlijk.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle