Deze ook erg vet trouwens: Geck-o - Invocation (The Great Gift Of Life)
Related topics
- View the latest post: Jay Reeve & Sogma & Max Alexander - Outro (Jay Reeve Music)
- View the latest post: Inner Heat - The Shadows (ft. JRD) & Inner Heat & In-Phase - The Scientist
- View the latest post: Jay Reeve & Geck-o - Feel The Rhythm
- View the latest post: Geck-o - A Dream Unfolds (Jay Reeve Remix)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Het is maar 24 minuten... maar die hele set is smullen
Fijne plaat, maar de melodie deed mij ook meteen aan een andere plaat denken en ben er eindelijk achter welke:
View on YouTube
View on YouTube
Waar vinden producers deze typische vrouwenvocalen sound? vind het dat lekkere ouderwetse aan tracks geven.
Samples van het internet.Railion wrote:Waar vinden producers deze typische vrouwenvocalen sound? vind het dat lekkere ouderwetse aan tracks geven.
Echt helemaal mee eens. Zonde dat dit zo kort is.zeke wrote:Het is maar 24 minuten... maar die hele set is smullen![]()
![]()
Ontopic: Wat een plaat zeg, heerlijk!
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Verplaatst.
Wat een plaat is dit zeg, maximaal genieten 
corneelwr wrote:Heel lekker plaatje.
Deze plaat bevat oprecht alles wat ik vet vind ik hardstyle
Beetje techno-achtige mid-intro gevolgd door een mid-intro met reverse bass, sfeervolle break met heerlijke vocals, prachtige en epische melodie en meer dan prima kicks!
Sowieso een top 10 plaat van dit jaar

Sowieso een top 10 plaat van dit jaar
Eén van de beste platen van dit jaar 
Exact dit.Fantazoo wrote:Deze plaat bevat oprecht alles wat ik vet vind ik hardstyleBeetje techno-achtige mid-intro gevolgd door een mid-intro met reverse bass, sfeervolle break met heerlijke vocals, prachtige en epische melodie en meer dan prima kicks!
Sowieso een top 10 plaat van dit jaar![]()
Wat is deze kneiter vet zeg
Voor mij echt 1 vd zeldzame tracks tegenwoordig die ik meermaals achter elkaar beluister en precies het juiste euforische hardstyle gevoel geven
Last edited by zeke on 10 Nov 2022 12:55, edited 1 time in total.
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Op repeat, heerlijke plaat 
Wat een motivatievoer haha. Thanks voor alle reacties!

Dat zijn vaak soul-achtige vocals. Ws daarom ook die ‘ouderwetse’ vibe wat imo echt heerlijk gaat met Hardstyle. Lastig om iemand te vinden wie vocals met een dergelijke vibe custom voor je kan inzingen maar er zijn wel een aantal goeie packs te vinden. ‘Don’t Give Up’ komt bijv uit zo’n pack en Voor ‘Feel Good’’ heb ik een cover accapella gevonden die we gelukkig hebben kunnen clearen. De ‘House Music’ versie die ik tot nu toe heb gedraaid is een accapella van Delicious inc. - Love Me Or Leave Me, maar ook daarvoor heb ik iemand gevonden die de vocals heeft kunnen coveren en gelukkig die soul vibe heeft behouden. Die zal dus ws ook gecleared worden voor releaseRailion wrote:Waar vinden producers deze typische vrouwenvocalen sound? vind het dat lekkere ouderwetse aan tracks geven.
Fantastische track dit
Ik blijf fan van Geck-o's hardstyle en dan in combinatie met zweefheld Jay Reeve is het een van de beste platen van dit jaar
Ik blijf fan van Geck-o's hardstyle en dan in combinatie met zweefheld Jay Reeve is het een van de beste platen van dit jaar
Een van de betere platen dit jaar! Heerlijke vibes