Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2016 19:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jason Payne - Venom / Violence (THER-176)

Label: Theracords
WEB release: 01/06/2016

Tracks:
1. Jason Payne - Venom
2. Jason Payne - Violence

Samples:



Bron: http://www.djtunes.com/jason-payne/venom-jason-payne
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2016 19:50 
 

Eeeeh... Nee sorry dit klinkt imo echt nergens naar! Kwalitatief niet en zit ook gewoon niks in wat het voor mij interessant maakt! Goeie gozer die JP maar zijn populariteit komt echt niet door z'n tracks :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2016 22:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mid-intro van Violence is wel tof maar dat komt door de snares, rest is niet mijn smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2016 22:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind Venom nog wel prima zo na één keer luisteren. Violence deed me wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 03:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom released Theracords zoiets? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 08:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind venom wel een toffe plaat.
bij violence stoor ik me weer veel te veel aan die kickrolls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 11:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Doet mij ook opnieuw weer helemaal niets. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind venom wel leuk. Violence vind ik best slecht.
Ik mag Jason Payne, maar denk niet dat hij zich kan onderscheiden in de hardstyle scene..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind de kick in Violence bijzonder vet, zou deze wel ff live willen horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 16:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Violence is een plaat om snel te vergeten, die kickrolls...
Venom vind ik best goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zowel Jason Payne als Caine is een super sympathieke gast, en hebben daardoor beide een massieve gun-factor. Dat is ook wel te merken, want van kwalitatieve producties is helaas nog altijd geen sprake. JP en Caine waren beter op hun plaats geweest bij een label als Gearbox, wat een prima opstaplabel is, en het is duidelijk te merken dat beide heren productietechnisch nog in die fase zitten.

Dit soort releases doen Theracords in ieder geval totaal geen eer aan. Het kwaliteitsverschil met de andere producers op het label is simpelweg gigantisch groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Zowel Jason Payne als Caine is een super sympathieke gast, en hebben daardoor beide een massieve gun-factor. Dat is ook wel te merken, want van kwalitatieve producties is helaas nog altijd geen sprake. JP en Caine waren beter op hun plaats geweest bij een label als Gearbox, wat een prima opstaplabel is, en het is duidelijk te merken dat beide heren productietechnisch nog in die fase zitten.

Dit soort releases doen Theracords in ieder geval totaal geen eer aan. Het kwaliteitsverschil met de andere producers op het label is simpelweg gigantisch groot.


Helemaal mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2016 12:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
JP en Caine waren beter op hun plaats geweest bij een label als Gearbox, wat een prima opstaplabel is, en het is duidelijk te merken dat beide heren productietechnisch nog in die fase zitten..


Jason Payne komt toch van Gearbox?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2016 13:25 
 
Hardtraxx Newbie

Beide prima tracks, waarvan ik Violence beter vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2016 21:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://hardtraxx.nl/forum/gratis-tracks-prod/reverzion-goddess-of-wisdom-ep-bl003-t53626.html?hilit=Reverzion#p156 :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2016 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:

Zo ''absurd'' is dit toch niet? Ze hebben gewoon allebei dezelfde break en deze uitgewerkt in een melodie.. Wss wist Jason Payne niet eens van het bestaan van deze plaat af..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2016 22:45 
 
Hardtraxx Addict

Wat yowan zegt, niet huilen om niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2016 22:57 
 
Hardtraxx Addict

yowan schreef:
Brainweavers schreef:

Zo ''absurd'' is dit toch niet? Ze hebben gewoon allebei dezelfde break en deze uitgewerkt in een melodie.. Wss wist Jason Payne niet eens van het bestaan van deze plaat af..


Precies, zelf ook nog nooit van Reverzion gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2016 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/jasonpayneoffi ... 838277821/

Had iemand al ooit gereageerd. En ja, het is gewoon een Efteling-deuntje, niet heel toevallig dat ze allebei dezelfde melodie gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2016 23:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

snap niet zo goed waarom bijna iedereen deze tracks niet kwalitatief goed genoeg vind voor een theracords release, vind ze beide gewoon echt wel zwaar goed. Kwalitatief vind ik dat er niet super veel aan mis is. Venom is echt een top plaatje, Violence kan ik inkomen in de kickrolls maar verder dan dat vind ik het echt gewoon een keiharde plaat. Ieder natuurlijk zijn smaak maar dit zal eerder aan jezelf liggen dan dat er nou kwalitatief heel wat aan ontbreekt ^^

Ik hoor graag meer van dit soort tracks Jason :thumbup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle