Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Z
Hardtraxxer
256 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Jason Payne - One (NEXT030)

Label: Q-Dance presents NEXT
WEB release: 26/05/2017

Tracks:
Jason Payne - One

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Zo! dit klinkt erg vet :D
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Hij kan het dus wel. Laat hem deze lijn maar eens door trekken :)
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
jaa nice :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
Dit had ik niet verwacht! Klinkt heel erg goed. :woot:
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Komt ie nu mee, na een groot aantal standaard raw-platen bij Theracords gereleased te hebben, om daar vervolgens ook nog eens te vertekken... :P Iets als deze plaat had ie wel eerder mogen doen, want hij blijkt het toch te kunnen.
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Meer van dit plz.
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
pim0412 wrote:Komt ie nu mee, na een groot aantal standaard raw-platen bij Theracords gereleased te hebben, om daar vervolgens ook nog eens te vertekken... :P Iets als deze plaat had ie wel eerder mogen doen, want hij blijkt het toch te kunnen.
Nouja Jason Payne heeft vanaf het begin gestaan voor ongegeneerd beuken, dat deed hij al met z'n setjes voordat raw op deze manier groot was. Om dan ineenkeer te verwachten dat hij melodische tracks gaat maken is natuurlijk beetje gek :P

Daarom paste hij wss niet meer bij TC... Maar toch wel top dat hij het eens doet idd :)
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Rickzel wrote:
pim0412 wrote:Komt ie nu mee, na een groot aantal standaard raw-platen bij Theracords gereleased te hebben, om daar vervolgens ook nog eens te vertekken... :P Iets als deze plaat had ie wel eerder mogen doen, want hij blijkt het toch te kunnen.
Nouja Jason Payne heeft vanaf het begin gestaan voor ongegeneerd beuken, dat deed hij al met z'n setjes voordat raw op deze manier groot was. Om dan ineenkeer te verwachten dat hij melodische tracks gaat maken is natuurlijk beetje gek :P
Dat zeg ik niet. Maar je kan ook platen maken die voor 'ongegeneerd beuken' staan, zonder dat deze standaard of misschien beter gezegd (gooi 'm er maar weer even in) 13/12 zijn.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Helicaze wrote:Dit had ik niet verwacht! Klinkt heel erg goed. :woot:
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
@Pim ja fair enough, heb je wel gelijk in idd!!
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Rickzel wrote: Daarom paste hij wss niet meer bij TC... Maar toch wel top dat hij het eens doet idd :)
Heh?? Ik hou juist van melodieuze tracks en wij hanteren juist complete vrijheid voor onze artiesten dus het "daarom past hij niet meer bij tc" slaat helemaal nergens op
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
DjThera wrote:
Rickzel wrote: Daarom paste hij wss niet meer bij TC... Maar toch wel top dat hij het eens doet idd :)
Heh?? Ik hou juist van melodieuze tracks en wij hanteren juist complete vrijheid voor onze artiesten dus het "daarom past hij niet meer bij tc" slaat helemaal nergens op
Denk dat hij bedoelde omdat hij juist alleen maar van dat soort beukplaten maakte, hij niet meer bij TC paste. Tenminste, dat lijkt mij logischer dan het feit dat die door melodieuze platen niet meer bij TC zou passen. Dan past The New Era ook niet bij TC xd
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Het staat er precies andersom vandaar ook mijn verbazing haha!
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
DjThera wrote:
Haha bedoelde het precies andersom inderdaad :lol: Fuck nu snap ik het zelf niet meer. >.<

Vond hem met z'n gearbox achtige beukerij niet meer zo bij theracords passen en juist als hij weg is komt hij met zo'n track. Moet hij helemaal zelf weten natuurlijk, maar grappige keuze :) Vind dit iig tof, daar komt het op neer!
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Pooh dit klinkt heel gaaf!
Hardtraxxer
277 posts member since 2016
last seen Nov 2020
Klinkt in LQ best okay. Heb Jason Payne de afgelopen periode niet in de gaten gehouden, maar vind dit dan wel weer een leuke track. Ondanks dat vind ik dat er wel heel veel elementen in deze track zitten die het weer niet uniek maken.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Dit had ik ook zeker niet verwacht op dit moment. Maar klinkt goed!
Hardtraxxer
850 posts member since 2016
last seen May 2018
Wow, dit klinkt best goed. :)
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Fijn plaatje inderdaad :)
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Wauw, gaaf nummer zeg ^^
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Dit kan ik alleen maar aanmoedigen :thumbsup:
Hardtraxx Newbie
11 posts member since 2017
last seen Mar 2017
Hmm.. Vind de mix een beetje dun & rommelig klinken. Voor de rest ook best een standaard nummer, maar op zich wel een leuke melodie! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Prima plaatje, kicks liggen me niet helemaal maar verder wel leuk om te zien dat het niet alleen dat hersenloze beukwerk hoeft te zijn :)