Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 17:45 

Hardtraxx Veteran

Vind hem tof totdat die anti erin komt. Echt onverwacht in de negatieve zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 19:27 

Hardtraxxer

Ik vind helemaal mooi !
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 19:34 

Hardtraxx Veteran

Vet dat hij deze stap mag zetten! Moest gelijk denken aan deze uitspraak van hem :P

Jason Payne schreef:
JeftaElachouri schreef:
Conclusie: Jason Payne is een naam om goed in de gaten te houden. Hij gaat nog heel wat bereiken, vermoed ik. Het begin is er in ieder geval al! Misschien ooit een handtekening zetten bij Theracords? :)

Haha ik ga Pieter heel lief aankijken nadat ik nog wat tracks af heb :) Bedankt voor je steun!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 20:00 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 20:01 

Hardtraxx Veteran

Dikke ploat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 20:44 

Hardtraxx Elite

Beide tracks passen ook echt perfect in het TC-plaatje. Energiek en lekkere kicks. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 22:25 

Hardtraxxer

Saaie climax...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 16:35 

Hardtraxx Crew

wootum schreef:
Kicks zijn best wel fijn. De rest is niet spannend, springt nergens echt in uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 19:26 

Hardtraxx Addict

Awesome geniet mijn voorkeur. Deze kerel komt er wel. Hij begrijpt het genre en springt niet mee op de standaard raw-kar van tegenwoordig. Althans dat vind ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 20:45 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Lijkt wel veel op de sounds van Prefix & Density. Maar ik vind t wel wat saaier dan de producties van P&D.
Maar geen slecht begin bij Theracords :)

Ik ben het wel met je eens hoor, maar dit is nou juist het probleem waar de huidige labels mee zitten. "Geen slecht begin" komt voor mij over als net niet goed genoeg en als iets net niet goed genoeg is hoort het niet op een groot label gereleased te worden.

Als je voor enkele jaren terug met een track aan kwam zetten bij Fusion of Scantraxx moest die gewoon goed zijn anders werd je afgewezen. Toen keken ze echt niet naar het potentieel die de dj had qua produce-skills. Als je tracks niet goed genoeg waren kon je het volgend jaar nog een keer proberen. Tegenwoordig zijn labels jonge producers aan het recruiten alsof ze scouts zijn. Ik heb het idee dat ze gewoon jonge talentvolle producers aannemen in de hoop dat er wel een goede tussenzit die over enkele jaren veel geld kan opleveren. Een beetje hetzelfde idee als bij voetbal dus, er komen honderden jongens binnen die als talent bestempeld worden en slechts 10 tot 15% redt het.

Als je drie/vier/vijf van dit soort artiesten hebt die maandelijks een release uitbrengen op het hoofdlabel gaat de standaard van het label ook direct omlaag. Daarom hebben veel mensen het gevoel dat het label daalt qua kwaliteit. Een sublabel voor talenten kan hier bij helpen alleen ik heb het idee dat die jongens dan nog steeds weinig aandacht krijgen en teveel middelmaat releasen.

Het beste lijkt mij nog hoe het enkele jaren geleden ging en zoals het nu nog in de Hardcore gaat. Als je een paar goede tracks heb gemaakt stuur je ze op naar een label en krijg je een eenmalige release, als gevolg wordt de standaard op het label hoger. Producers weten dat het om kwaliteit draait en streven eerder naar perfectie dan naar kwantiteit in de hoop dat er één a twee tracks tussen zitten die bij het grote publiek aanslaat.

Helaas zal dit niet zo snel gebeuren aangezien vrijwel ieder label zich tegenwoordig (bijna) verplicht voelt om een artiest meteen te contracteren omdat ze bang zijn dat er meer kapers op de kust zijn. De grotere artiesten voelen zichzelf 'te goed' voor de beginnende producers en verlaten vervolgens het label waardoor Fusion/Scantraxx/ nog meer dalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 21:06 

Hardtraxx Veteran

Ik mis drive :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 21:21 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Melodie doet me denken aan een oude SAIFAM plaat?

Precies dit. Van Choices. Daarom vind ik dit ook een fijne plaat! :thumbup: Drive mist nog wel helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 21:36 

Aan het typen...

Nee Awesome, Choices lijkt op geen enkele SAIFAM plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 21:48 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Nee Awesome, Choices lijkt op geen enkele SAIFAM plaat.

Pardon, ik bedoel Awesome. Maar Choices zit ook een hele herkenbare melodie in. Ook van een oudere track. Alleen weet ik nooit welke dat is :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 22:41 

Hardtraxx Veteran

Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 23:45 

Hardtraxx Addict

De melodie heeft inderdaad wel wat weg van The Prophecy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 13:31 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Melodie doet me denken aan een oude SAIFAM plaat?

Op de een of andere manier moest ik juist aan Luna & Deepack - Kick This Mutha denken
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle