Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 16:32 
 

Vind niet veel aan. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 16:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zit technisch wel lekker, maar boeit me niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die intro :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 21:09 
 
Hardtraxx Addict

JoS's vorige releases spraken mij meer aan, maar op zich is dit nummer zeker niet verkeerd, alleen de mid intro vind ik maar een beetje saai klinken, voor de rest leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

February 11th "Zombies" will be released!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

Wat goed, als ze dit tempo qua releasen kunnen houden gaan ze de goede kant op! Nu nog Necropsy, want die ligt al veel te lang bij hen daar imo. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat ! Hij weet alweer een kekke sfeer erin te zetten -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 00:29 
 

Fusion begint langzamerhand weer op stoom te komen, 3 weken achter elkaar prima platen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 12:58 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Wat een geniale track weer, hij weet er altijd iets speciaals van te maken ^^ Sfeertje door heel de track heen is gaaf gedaan, melodie blijft hangen, synth klinkt lekker, kicks zijn in orde.

Dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 19:10 
 

Waar blijft deze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Waar blijft deze?

ja dat vraag ik me ook af :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 20:27 
 

Zal wel verplaatst worden naar volgende week, kut label is het ook voortaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan hem al een tijdje kopen: http://www.beatport.com/track/zombies-o ... ix/3882566
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 20:34 
 

Frapant dat die niet op youtube staat full als die al zolang full verkrijgbaar is, maar zo kan ook afkors
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 16:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oowh wat een heerlijke unieke sounds. Net binnengehaald en staat wel ff op repeat (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 17:00 
 

Niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 17:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Niks aan.

Hou jij het maar gewoon lekker bij je Radical Redemption meuk, want dat is de enige troep die niemand leuk vindt behalve jij en niks anders. Doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 17:13 
 

Elexz schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Niks aan.

Hou jij het maar gewoon lekker bij je Radical Redemption meuk, want dat is de enige troep die niemand leuk vindt behalve jij en niks anders. Doei.

Ach jongen mijn smaak is zo breed. Radical Redemption hoort daar inderdaad bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 17:17 
 

Dit is trouwens gewoon gejat van The R3belz - The City wat een heerlijk euforisch nummer is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 17:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Dit is trouwens gewoon gejat van The R3belz - The City wat een heerlijk euforisch nummer is.

Ik begrijp op welk klein stukje je doelt, maar dat vind ik niet erg op Zombies lijken. Om daar uit te concluderen dat dit 'gejad' is vind ik een erg aparte gedachtegang van jou. Dit nummer is overigens net zoals The City al 8 maanden oud (zie Defqon.1 2012 set), misschien wel ouder zelfs. Kijk eerst eens goed je bronnen na voordat je onzin gaat verspreiden en je eigen mening als een feit presenteert. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 17:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Dit is trouwens gewoon gejat van The R3belz - The City wat een heerlijk euforisch nummer is.

Ik begrijp op welk klein stukje je doelt, maar dat vind ik niet erg op Zombies lijken. Om daar uit te concluderen dat dit 'gejad' is vind ik een erg aparte gedachtegang van jou. Dit nummer is overigens net zoals The City al 8 maanden oud (zie Defqon.1 2012 set), misschien wel ouder zelfs. Kijk eerst eens goed je bronnen na voordat je onzin gaat verspreiden en je eigen mening als een feit presenteert. -.-

+ veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 17:41 
 

Maximum schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Dit is trouwens gewoon gejat van The R3belz - The City wat een heerlijk euforisch nummer is.

Ik begrijp op welk klein stukje je doelt, maar dat vind ik niet erg op Zombies lijken. Om daar uit te concluderen dat dit 'gejad' is vind ik een erg aparte gedachtegang van jou. Dit nummer is overigens net zoals The City al 8 maanden oud (zie Defqon.1 2012 set), misschien wel ouder zelfs. Kijk eerst eens goed je bronnen na voordat je onzin gaat verspreiden en je eigen mening als een feit presenteert. -.-

+(veel+1)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 23:06 
 
Hardtraxx Veteran

Als de melodie omhoog gaat krijg ik toch haast het gevoel Neilio & Omegatypez - Streamrocker te horen..

Maargoed verder een prima track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zullen we het over Jack of Sound houden? Dankjewel.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle