Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 19:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jack Of Sound - Shotguns In Hell (UR031)

Label: Unleashed Records
WEB release: 31/10/2018

Tracks:
Jack Of Sound - Shotguns In Hell

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap het ff niet meer, hij zou toch met een album komen? Zie nu elke week een nummer uitkomen, maar hoor verder niks meer over een album. Heb ik iets gemist of iemand toevallig meer info?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 09:56 
 
Hardtraxx Addict

THArdstyler schreef:
Ik snap het ff niet meer, hij zou toch met een album komen? Zie nu elke week een nummer uitkomen, maar hoor verder niks meer over een album. Heb ik iets gemist of iemand toevallig meer info?


Vind het ook wel een beetje apart, normaal worden nummers bij een album pas gereleased op het album zelf maar de laatste jaar/jaren releasen artiesten tracks gewoon los voor het album zelf gereleased word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 09:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het opzich wel slim. Nu krijgt elke track apart aandacht (al is het maar hier op HT). Als je in een keer een album dropt, luistert drie kwart van de mensen slechts de helft van de tracks.

Dat is in ieder geval hoe het nu bij mij gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 12:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vet stukje vanaf 2:30 :woot: Ben vooral erg benieuwd naar de experimentele JoS. Gaat een vet album worden zo denk ik! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind deze minder dan zijn vorige recente releases, maar het blijft wel veelzijdig. Dat is altijd goed om te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dit wel een coole track, doet me qua sfeer denken aan Killshot - Death Rave, denk vanwege dat lead soundje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vet!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle