Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 18:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jack Of Sound - My Mind (UR041)

Label: Unleashed Records
WEB release: 10/01/2019

Tracks:
Jack Of Sound - My Mind

Samples:


Bron:
https://www.hardstyle-releases.com/wp-content/uploads/2019/01/UR041.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap niet dat hij niet meer die spooky horror-achtige sfeertjes in zijn tracks stopt. Dat maakte Jack of Sound uniek. Dit is helaas gewoon 13/12 hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Dit is helaas gewoon 13/12 hardstyle.


Niet mee eens, vind deze track juist een enorm frisse en unieke sound hebben.
Vind vooral de manier hoe hij de vocals in deze track gebruikt heel vet! En voor de rest ook een hele fijne melodie waardoor ik weer zin in de zomer krijg (Duurt nog zo lang gvd :cry: ).
Ja, voor mij gaat JoS weer de goede kant op met tracks als deze en Eternal Beginning
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 17:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is inderdaad niet wat hij eerst deed, maar 13/12 zou ik dit zeker niet noemen.

Met Army Of The Sky liet hij ook wel zien dat hij zijn oude stijl nog steeds gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind er zelf weinig unieke elementen inzitten. Ik wil niet zeggen dat dit precies klinkt als andere tracks, maar uniek is het zeker niet. Ik bedoelde er meer mee te zeggen dat hij vroeger echt een eigen sound had en nu niet echt. Aan de kicks hoor je wel dat het een JoS plaat is en je zou kunnen zeggen dat die haperingen in de vocal ook iets is waar je het aan kan herkennen, maar hij is zeker niet de enige die dat doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 19:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De oude platen van JoS waren ook zeker niet uniek, je kon Zany of B-Front er makkelijk mee meten. Je kon toen, net zoals nu, duidelijk horen dat het JoS is. Het is niet uniek, maar zeker niet 13/12 en klinkt qua sounds ook niet als andere artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 22:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

13/12 vind ik deze plaat alles behalve. Bevat wel een fijn sfeertje en vooral de eerste climax vind ik erg lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan dit nieuwe stijltje van hem echt enorm waarderen. Hele toffe track ook weer dit. Eén klein dingetje is wel dat deze plaat maar 1 climax heeft. Hadden er gerust 2 (of 3) mogen zijn van mijn part :P
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle