Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 20:59 
 
Hardtraxx Veteran

van da tweekaz gaat nog maar die andere 2 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:17 
 
Hardtraxx Addict

Wattefaak coone?!
deze release is waardeloos >.<
die van da tweekaz is het leukste :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De originele versies van de tracks die geremixt zijn, zijn ongeveer de tegenovergestelde Hardstyle van wat de PP, Coone en Da Tweekaz produceren.

Vond het origineel van Go Insande niks bijzonders, voor deze remix geld hetzelfde, niet slecht, meer een tussendoortrack.
On The Edge heeft dat lekkere geluidje wel mooi behouden, kicks zijn ook wel goed, vocals hadden niet gehoeven van mij, maar die komen maar heel ff voor.
Van Sound Of The Underground vind ik de Original Mix wel heel leuk, deze remix vind ik gewoon slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is gewoon niet leuk meer. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dieptepuntje dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 00:20 
 
Hardtraxx Newbie

orginaliteit ?? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyko Punkz remix is nog wel leuk. Ik knip wel de melodie eruit zodat het gewoon een tooltje wordt. De rest is inderdaad vrij dramatisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hele release is bagger, alle drie de geremixde platen hadden niet geremixt moeten worden -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 11:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alle 3 de nummers beginnen nog wel zo dat ik denk "oké, dit gaat nog wel", maar dan komen de meest verschrikkelijke climaxen erin. Dieptepunt is die van On The Edge. Waardeloos. Waar haal je uberhaupt het lef vandaan om zoiets te doen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hsgroningen schreef:
BuzzLightyear schreef:
Exact dit. -.- Blijf nou verdomme eens van epische platen af als je er niks aan kan verbeteren. En al helemaal als je al geen degelijke kicks kan maken. >.<

Alsof het verbeteren van een track het doel van remixen is?

Was ook niet zozeer m'n punt. Maar als een remix van een klassieker gewoonweg kut is, waar de fack om doe je het dan.. :P Tuurlijk geef je je eigen draai aan een remix, maar stuk voor stuk zijn dit 'gewoon weer wat standaard 13/12 platen' die op de vocalen en sommige samples na weer helemaal NIKS met het origineel te maken hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 12:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Werkelijke geen ene reet aan deze release! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Isaac - Sound Of The Underground (Da Tweekaz Remix) is wel een leuk plaatje, die ga ik wel downloaden. De rest is niet veel soeps
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 14:49 
 
Hardtraxxer

Vreselijk dit... Kan me ook niet voorstellen dat Isaac hier erg blij van wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vraag me af hoeveel iedereen hier mee loopt en hoeveel er daadwerkelijk niks aan vinden...

On The Edge: Lekker nummertje, melodie mag wel wegblijven. Als ik deze in mijn tracklist zou mixen knip ik zelf de melodie er wel uit want de rest van het nummer klinkt heerlijk.

Go Insane: Intro klinkt heerlijk. Middenstuk klinkt wel heel simpel. Als ik deze in mijn tracklist zou mixen, mix ik voor de climax wel over naar een ander nummer.

Sound Of The Underground: Niet aan mij besteed, zou hem niet in mijn tracklist voorbij laten komen.

Heb wel eens betere releases gezien op Dirty Workz, maar vind het niet zo tergend slecht als de rest hier blijkbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 15:32 
 
Hardtraxx Addict

Sound Of The Underground remix leukste van alle drie en eigenlijk wel een heel erg lekkere plaat.
Da Tweekaz weten mij steeds meer te bekoren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 15:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Da Tweekaz remix is wel leuk plaatje, Coone remix is saai en Psyko Punkz remix is echt dramatisch >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 16:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

slap verneuking van de orginele platen :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 16:19 
 
Hardtraxx Elite

Volgens mij heb ik die laatste al is gehoord op een feest denk Rebirth toen klonk hij wel leuk, maar ik vraag het me af of dat ook echt zo is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 16:31 
 
Artiest

Arme Isaac
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De PP remix vind ik leuk, had een stuk beter kunnen zijn als er een stevige kick onder zat. Nu is wel een leuke plaat. Bij de Coone remix vind ik de intro wat leeg klinken, vocals maken deze track nog saaier en slomer dan dat die al is, melodie is wel oke. Da Tweekaz bakken er al een stuk meer van, er wordt leuk met de vocal gespeeld, een kick in het stijltje van Ambassador Inc. Melodie daarna is wel leuk, climax valt alleen tegen omdat ik afgeleid wordt door de te opvallende pitch kicks. (Ookal gaan ze niet zo extreem hoog).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind ze alle 3 niks :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 19:14 
 
Hardtraxx Addict

Basscow schreef:
Vraag me af hoeveel iedereen hier mee loopt en hoeveel er daadwerkelijk niks aan vinden

Inderdaad, dat vraag ik me ook al af. Hetzelfde vraag ik me al af als ik in het topic van "Take Me There / Our Music" kijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Psyko Punkz remix is nog wel leuk. Ik knip wel de melodie eruit zodat het gewoon een tooltje wordt. De rest is inderdaad vrij dramatisch.


Draai dan gewoon het origineel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 19:16 
 
Hardtraxx Addict

BuzzLightyear schreef:
Was ook niet zozeer m'n punt. Maar als een remix van een klassieker gewoonweg kut is, waar de fack om doe je het dan.. :P Tuurlijk geef je je eigen draai aan een remix, maar stuk voor stuk zijn dit 'gewoon weer wat standaard 13/12 platen' die op de vocalen en sommige samples na weer helemaal NIKS met het origineel te maken hebben.

Oke, ik snap je punt. Ben het daar ook wel mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 20:34 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijk hoor, vind de On The Edge Remix lekker en Sound Of The Underground vind ik echt fantastisch! Go Insane remix vind ik helaas niets.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle