Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 18:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pfff toen ik deze voor het eerst hoorde samen met Raw Vizion toch wel verbaast staan kijken... Stilstaand uiteraard :') Die Organ Donors remix daarintegen is HEEL vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als dit nummer opkomt zal ik spontaan naar de oordopjesstand lopen, zodat ik zo min mogelijk meekrijg. Het niet kunnen verteren van deze track heeft geen reet te maken met smaak, ik krikg er koppijn en rillingen van(niet positief zoals kippenvel). Het doet me sterk denken aan die irritante piepringtone die iederereen toendertijd op zn nokia met vga camera en 14 pixel kleurenscherm had. Dit is gewoon de negatieve vorm van herrie. Je vind ruis of geraak toch ook geen mooi geluidje? Deze vocals passen mooi in dat rijtje. De climax is wel aardig maar zolang er geen instrumental mix verschijnt zal ik dit nummer vermijden.

Remix moet ik nog ff luisteren.

Over het isaac/prophet verhaal wil ik ook nog wat zeggen. Allereerst is het niet belangrijk hoe oud ze zijn. Als ze dingen gaan maken die je geen ruk aanvindt terwijl je eerdere platen wel tof vondt, dan is dat persoon nog geen crimineel of wel? Daarnaast is er in Nederland gewoon publicatietrecht, dus als iets produceert heb je gewoon het recht dat te releasen en te koop aan te bieden. Daarnaast zijn het beide labeleigenaars en vooral dov met zn huge label beslist zelf hoe of wat, of er nou een paar liefhebbers op een forum vinden van niet of wel, dat is zijn keuze, zijn recht. Deal with it.

Ik ben het niet oneens met de mensen die de platen vam dbstf achteruitgang vinden, maar als het duidelijk is dat je interesse voor die artiesten er niet meer is, waarom moet je dat dan in elk topic waar het aan bod komt hetzelfde zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 20:34 
 
Hardtraxxer

Organ Donors!! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 12:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De remix is voor mij een van de vetste platen dit jaar.

Het enige wat ik er iets minder aan vind zijn de vocals, het idee leuk maar de uitwerking vind ik veel minder, daarentegen vind ik ze zeker niet storend. Het totaalplaatje is gewoon geniaal, vette sounds, vet uitgewerkt, een soort van hardtrance met house invloeden. Geniaal! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Eyed Peas - Boom Boom Pow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

@ Hardstyle.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind hem niet zo denderend, het steekt allemaal wel leuk in elkaar maar ik vind de track gewoon niet leuk. Alleen die reverse bass is wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 08:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Isaac gaat de laatste tijd enorm achteruit.. (net zoals de andere oude rot in het vak: The Prophet)
Jammer...


Verschrikkelijk hard achteruit, alle twee.

Misschien gaat Isaac dan binnenkort ook op de Remuxx-en storten. :sleep:

Overigens is de Organ Donors Remix best aantrekkelijk, maar inmiddels al veel te vaak gehoord.

Dat is het jammere van het trage releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 08:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Black Eyed Peas - Boom Boom Pow.

Ja idd. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die vocalen zijn echt heerlijk in deze track, ook geniaal hoe hij ze heeft bewerkt! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 20:37 
 
Hardtraxxer

nee sorry deze slaat gewoon niet aan op een 1 of andere manier :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 12:46 
 
Hardtraxxer

echt een dikke track :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de mid intro best vet, en deze blijft echt super lang hangen in m'n hoofd zeg, niet normaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 17:48 
 
Hardtraxx Newbie

dan kijk je bij een topic die redelijk veel reacties heeft, dus verwacht je dat het wel een leuke track is, krijg je alleen maar dit zulk reacties xD. btw inderdaad ook niks voor mij... vocals zijn uber slecht en.. ja eigenlijk.. gewoon de hele fucking track wat mij betreft :P

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remix is echt heerlijk :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle