Hardtraxx Veteran

gootk :worship:
Hardtraxx Veteran

Erg vet vooral Hyper contraction :D
Hardtraxx Newbie

Allebei supervet, vind hypercontraction meer drive hebben :evil:

Afbeelding
Hardtraxx Veteran

Get Out Of The Kitchen doet me niet zoveel, maar Hypercontraction is vet! :thumbsup:
Hardtraxxer

Get Out Of The Kitchen is echt baas :D
Hardtraxx Addict

Nazale schreef:
Afbeelding

Inderdaad ja... hoe zit het daar nu eigenlijk mee? Zijn oorspronkelijke plan was toch het hele alfabet in 1 jaar? (vorig jaar)

Kerel heeft ook gewoon een leven denk ik zo.
Hardtraxx Addict

Producen verdient hij de kost mee toch? Dat zal zijn leven dan wel zijn denk ik zo...

Bart0ving schreef:
Nazale schreef:
Afbeelding

Inderdaad ja... hoe zit het daar nu eigenlijk mee? Zijn oorspronkelijke plan was toch het hele alfabet in 1 jaar? (vorig jaar)

Ik heb hem laatst gesproken en hij gaat gewoon verder met de alphabet sessions! Hij heeft nu 3 tracks klaar liggen, waaronder een met the machine. Hij released ze echter het liefst per 4, dus de komende release van alphaverb wordt dan ook een 4-tracker. Naar verwachting zal deze gereleased worden in juni of juli.

Bart0ving schreef:
Producen verdient hij de kost mee toch? Dat zal zijn leven dan wel zijn denk ik zo...

Ik denk dat hij op dit moment daar niet van kan rondkomen :thumbup:
Hardtraxx Addict

IvoWII schreef:
Bart0ving schreef:

Daar was ik stiekem ook bang voor ja.. je hoort zo weinig meer van hem.

Leuk dat hij nog steeds er mee door gaat! En een collab met the Machine, ik zeg: Kom maar door :yay:
Hardtraxxer

Godver, ik vind die Hypercontraction ook steeds lekkerder worden :yay: :yay:

Bart0ving schreef:
IvoWII schreef:
Bart0ving schreef:

Daar was ik stiekem ook bang voor ja.. je hoort zo weinig meer van hem.

Leuk dat hij nog steeds er mee door gaat! En een collab met the Machine, ik zeg: Kom maar door :yay:

Hij werkt gewoon als salesman bij DekaMarkt. Rondkomen van produceren/draaien doe je niet snel.
Hardtraxx Addict

Ik ga in Apeldoorn naar school, en kom geregeld in de Deka, maar zien doe ik hem nooit.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle