Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2019 08:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Infirium & Reaperz - Fractured (SPOON154)

Label: Spoontech Records
WEB release: 11/03/2019

Tracks:
Infirium & Reaperz - Fractured

Samples:
https://www.junodownload.com/artists/In ... z/releases

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2019 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geslaagde collab! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2019 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interessante plaat, flinke laag in de meeste kicks. Die mid :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2019 15:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Veel vette elementen. Vind de kicks niet altijd even vet though en de breaks zijn me iets te verschillend van wat er uiteindelijk in de climax uit komt. Leuke plaat, dat wel, maar niet geweldig imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2019 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is nog wel te pruimen :D. Wel jammer van sommige kicks, bijvoorbeeld de 2e kick in mid en de 1e van de 1e climax. Zijn kicks waar ik weinig mee heb. Maar voor de rest zeker niet verkeerd dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 21:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vandaag overal verkrijgbaar :thumbsup:
Thanks voor alle comments :D
Ik kan sws aanraden om hem lekker te luisteren op iets wat niet de Juno player van -88kbps is. Door die kwaliteit heeft elke track de nuance van een natgeregende boterham.. :P
https://fanlink.to/SPOON154
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 12:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere plaat zeg! Van Reaperz tot nu toe zijn beste, van Infirium niet, maar die heeft in het verleden ook wat enorm sterke releases gehad dus dat is niet zo erg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 13:20 
 
Hardtraxx Newbie

heel vette plaat, cool hoe die gelijk erop knalt! lekker duister sfeertje, hoor alleen niet echt reaperz terug in de plaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 21:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Veel vette elementen. Vind de kicks niet altijd even vet though en de breaks zijn me iets te verschillend van wat er uiteindelijk in de climax uit komt. Leuke plaat, dat wel, maar niet geweldig imo.


Met dat er veel vette elementen in zitten ben ik het eens. Maar mis toch iets waardoor ook ik het niet helemaal geweldig vind. Zitten voor mij wel een aantal lekkere kicks in. Vooral de kick op 2.35 in de radio edit klinkt heerlijk :bomb:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle