Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 19:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou ze zijn niet precies hetzelfde, ze klinken wel wat anders maar ik vind ze wel wat er op lijken ja. Maargoed ik ga niet zeggen dat ze ze ook daadwerkelijk geript hebben want bewijs is er niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 15:50 
 
Hardtraxx Elite

D-Teq schreef:
Nou ze zijn niet precies hetzelfde, ze klinken wel wat anders maar ik vind ze wel wat er op lijken ja. Maargoed ik ga niet zeggen dat ze ze ook daadwerkelijk geript hebben want bewijs is er niet.


ik geloof corey wel, ik neem aan dat hij zijn eigen kicks wel goed kent en zowiets plaats je niet zomaar op facebook, dan moet je wel enige zekerheid hebben. Corey heeft ok gezegd dat ze er distortion enzo over heen hebben gegooid zodat mensen het niet zo snel horen. Precies dezelfde kick zou natuurlijk wel erg schandelijk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 19:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Awaken doet me echt niks. Die andere is op de een of andere reden niet te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:40 
 
Hardtraxx Elite

SMH schreef:
emmerick schreef:
D-Teq schreef:
Nou ze zijn niet precies hetzelfde, ze klinken wel wat anders maar ik vind ze wel wat er op lijken ja. Maargoed ik ga niet zeggen dat ze ze ook daadwerkelijk geript hebben want bewijs is er niet.


ik geloof corey wel, ik neem aan dat hij zijn eigen kicks wel goed kent en zowiets plaats je niet zomaar op facebook, dan moet je wel enige zekerheid hebben. Corey heeft ok gezegd dat ze er distortion enzo over heen hebben gegooid zodat mensen het niet zo snel horen. Precies dezelfde kick zou natuurlijk wel erg schandelijk zijn.

Ik had net met Tom van In-Phase hierover gesproken, hij vertelde me dat het onzin is. Het leek mij nogal sterk, aangezien de toonhoogtes van de kicks volgens mij gelijk zijn. Als kicks geript zijn hoor je dat vrij snel imo.

Ik geloof wel wat Tom mij heeft verteld, en ik denk dat Corey eerst had moeten vragen aan In-Phase of de Atmozfears of ze daadwerkelijk geript waren, voordat hij het op zijn facebook had gezet. :)


haha natuurlijk ontkent die het xd zou raar zijn als die het had toegegeven dan kan die zijn dj cariere gelijk opzeggen. Ik hoor de kicks er wel in maar niet direct nee, zoals ik al zei hebben ze het wel geprobeerd te verbergen anders zou het wel erg schandelijk zijn. Volgens corey hebben ze het al vaker gedaan en 1 van de leden had het ook toegegeven een keer volgens corey dusja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 22:01 
 
Hardtraxx Elite

SMH schreef:
emmerick schreef:
haha natuurlijk ontkent die het xd zou raar zijn als die het had toegegeven dan kan die zijn dj cariere gelijk opzeggen. Ik hoor de kicks er wel in maar niet direct nee, zoals ik al zei hebben ze het wel geprobeerd te verbergen anders zou het wel erg schandelijk zijn. Volgens corey hebben ze het al vaker gedaan en 1 van de leden had het ook toegegeven een keer volgens corey dusja.

In-Phase kunnen het project toch ook inzien? Ik kan alleen zeggen dat ik Tom geloof, en als Corey inderdaad gelijk heeft, komt de waarheid vroeg of laat wel boven tafel, en ik denk niet als 1 grotere naam het zegt dat je er gelijk vanuit moet gaan dat het klopt :)


een ''grote naam'' plaatst niet zomaar zo'n grote beschuldiging als deze op zijn fb pagina als die daar geen goede aanleiding voor zou hebben zou ik denken. maargoed we zien het wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 01:37 
 

Ook vrij raar dat deze in maart komt, en Beyond Belief 27febr. terwijl dat 84 is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 04:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
een ''grote naam'' plaatst niet zomaar zo'n grote beschuldiging als deze op zijn fb pagina als die daar geen goede aanleiding voor zou hebben zou ik denken. maargoed we zien het wel

Ik vind het kwalijk als het zo is, maar ik vind het hypocriet van hem om erover te zeuren aangezien hij de melodie van 2 tracks gewoon rechtstreeks geript heeft uit UK Hardcore nummers. Onder andere van Scott Brown.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 09:06 
 
Hardtraxx Elite

Meph0 schreef:
emmerick schreef:
een ''grote naam'' plaatst niet zomaar zo'n grote beschuldiging als deze op zijn fb pagina als die daar geen goede aanleiding voor zou hebben zou ik denken. maargoed we zien het wel

Ik vind het kwalijk als het zo is, maar ik vind het hypocriet van hem om erover te zeuren aangezien hij de melodie van 2 tracks gewoon rechtstreeks geript heeft uit UK Hardcore nummers. Onder andere van Scott Brown.


hij heeft er maar 1 gejat, over de ander heeft die al uitvoerig uitleg gegeven (visions)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 21:36 
 
Hardtraxx Newbie

emmerick schreef:
Meph0 schreef:
emmerick schreef:
een ''grote naam'' plaatst niet zomaar zo'n grote beschuldiging als deze op zijn fb pagina als die daar geen goede aanleiding voor zou hebben zou ik denken. maargoed we zien het wel

Ik vind het kwalijk als het zo is, maar ik vind het hypocriet van hem om erover te zeuren aangezien hij de melodie van 2 tracks gewoon rechtstreeks geript heeft uit UK Hardcore nummers. Onder andere van Scott Brown.


hij heeft er maar 1 gejat, over de ander heeft die al uitvoerig uitleg gegeven (visions)

Melodie's worden heel veel overgenomen in hardstyle..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 21:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoor geripte D-mind kicks in B
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 21:53 
 
Hardtraxx Newbie

Taxi schreef:
Ik hoor geripte D-mind kicks in B

nja, maar D-Mind zelf heeft ook jarenlang geript.. misschien nu nog wel :P

wel sonde dat het gebeurt.

ik vind de track cold en fire wel leuk !
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 21:54 
 

Word hier ook al geript? Tering, het virus breid zich uit. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In-Phase:

Less than a week to go untill the release of Cold & Fire EP! Release date: 1st of March!

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cold & Fire... wát zijn die kicks irritant zeg! :sick: De melodie in de climax is wel prima, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Die kicks zijn echt waardeloos. En dat kost de een boel punten want het luistert gewoon niet fijn. Awaken klinkt wel beter. Reversed lijkt inderdaad wel op die van Make It Loud zoals Corey zei. Climax kicks kan ik zo snel niet over oordelen of het die van Visions zijn. Ze klinken wel aardig. De melodie voelt warm aan en heeft wel wat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 19:03 
 
Hardtraxx Addict

Awaken in is het vetste van de 2 imo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cold & Fire vind ik echt helemaal niets. Kicks klinken niet lekker, de melodie doet me niet veel en de rest van de track eerlijk gezegd ook niet. Awaken is al wel een stuk beter, mede door de betere kick :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 02:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@hardstyle.com
http://www.hardstyle.com/in-phase/cold-fire/original
http://www.hardstyle.com/in-phase-atmoz ... n/original
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 11:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

http://www.trackitdown.net/track/in-pha ... 25797.html
http://www.trackitdown.net/track/in-pha ... 25795.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 00:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Ook vrij raar dat deze in maart komt, en Beyond Belief 27febr. terwijl dat 84 is?

Deze komt ook in maart uit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 19:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:thumbsup: heerlijke nummers!

nog geen slecht release van In-phase gezien ^^
echt een hele eigen sound hebben ze !
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle