Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt echt ontzettend saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 13:05 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Klinkt echt ontzettend saai.

Haha, dit soort opmerkingen van jou zetten mij de laatste tijd juist aan tot het luisteren van de track xd

Eerste track heeft een goede drive, maar mist iets, het is lastig te omschrijven, maar de plaat mist karakter denk ik. Verder wel een aardige setfiller.

De remix daarentegen heeft datgene wat de eerste track juist mist. Erg sterke track, met aardig goede kicks, scherpe synths en een duistere sfeer. Ook de Industrial/Crossbreed achtige elementen er in a la Wavolizer zorgen voor een goede variatie. Een van de eerste tracks (naast die nieuwe Audiofreq track) sinds maanden die ik weer met plezier heb geluisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Eerste track heeft een goede drive, maar mist iets, het is lastig te omschrijven, maar de plaat mist karakter denk ik. Verder wel een aardige setfiller.

De remix daarentegen heeft datgene wat de eerste track juist mist. Erg sterke track, met aardig goede kicks, scherpe synths en een duistere sfeer. Ook de Industrial/Crossbreed achtige elementen er in a la Wavolizer zorgen voor een goede variatie.

Hier kan ik me wel in vinden. ^^ Fireball Remix :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 15:34 
 

Lekker duister sfeertje in de Fireball remix, vooral in de intro. De uitwerking vind ik kwalitatief gezien nog niet zo sterk, maar de ideeen zijn zeker aanwezig!

De track die ervoor werd gedraaid klonk ook niet verkeerd. (Main Concern - Divination)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 20:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Haha, dit soort opmerkingen van jou zetten mij de laatste tijd juist aan tot het luisteren van de track xd

Waarom? :P

Ik vind ze zo leeg, over de kicks en sfeer en alles heb ik nog niet eens geoordeeld, maar mijn reactie is eigenlijk puur gebaseerd op dat ik ze zo leeg vind dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 23:39 
 
Hardtraxx Veteran

Headbanger is leuk, Fireball is saai, remix is op de climax na ook saai.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle