Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 23:12 

Hardtraxx Veteran

Dyon_R schreef:
Op 3:47 hoor ik toch echt nog een foutje zitten "I am lost without you DUU-"

Scherp hoor :) Zo te horen ook in de gelekte versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 23:14 

Hardtraxxer

Prachtige melodie, en dan zo verprutsen door die kicks.
Tis jammer dat de hardstyle van tegenwoordig verkloot wordt, door de verschikkelijke misplaatste kicks die totaal niet bij de softe melodie passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 09:13 

Kraak... Piep...

Hele vette plaat, de laatste climax is qua kicks niet om aan te horen maar de rest is heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2023 20:41 

Hardtraxx Veteran

Release is komende vrijdag! :D Bron: Q insta
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 16:18 

Hardtraxx Veteran

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 15:15 

Hardtraxxer

en de released versie is weer helemaal verneukt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 17:32 

Hardtraxx Newbie

Dutch92 schreef:

?
Plaat is nog niet eens uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 17:55 

wel al te vinden op wat minder legale kanalen.

en ja het klinkt niet best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 19:17 

Hardtraxx Veteran

Heb de gereleasde versie eens vergeleken met de eerder gelekte. Ik kan geen verschil horen / merken.
Sterker, het 'foutje' op 1:26 (original mix) zit er nog gewoon in, net zoals bij de gelekte.

Maar goed, vind de track echt super lekker :love: Hele fijne vocals, vette melodie en de kicks vind ik zelfs best lekker.. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2023 00:19 

Hardtraxxer

Vind het toch wel vrij bijzonder dat twee producers van zo'n niveau het een goed idee vinden om pannen en potten toe te voegen in de tweede anti-climax. Verder een prima plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2023 00:44 

Hardtraxxer

JJ97 schreef:
Vind het toch wel vrij bijzonder dat twee producers van zo'n niveau het een goed idee vinden om pannen en potten toe te voegen in de tweede anti-climax. Verder een prima plaat!

Ja in eerste instantie klonk het voor mij ook niet helemaal lekker maar zo in HQ voegen die kicks juist wel wat toe aan het gevoel van de plaat en ben ik blij dat ze niet binnen de lijntjes hebben gekleurd. Het zit verder ook geweldig in elkaar, kan echt ontzettend genieten van zo’n productie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2023 08:56 

Hardtraxx Veteran

Dutch92 schreef:

Wat is er precies verneukt aan? Volgens mij is het bijna exact de versie zoals in de Defqon registratie.

Ik hoop dat deze plaat heel hoog gaat eindigen in de jaar top 10 tussen al het raw geweld van dit jaar. Prachtige plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2023 09:28 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Sterker, het 'foutje' op 1:26 (original mix) zit er nog gewoon in, net zoals bij de gelekte.

Is Headhunterz zijn 'Producers signature'. Komt van "Kut ik heb een foutje gemaakt, fuck it ik draai 'm gewoon" uit een video over Lessons in Love Remix. Zei hij bij Defqon Legends vorig jaar ook nog tijdens die track. Zie ook begin van de climax van Dragonborn Part 2, de panning van de lead synth.

JJ97 schreef:

En dat is dan weer typisch Vertile.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2023 10:19 

Kraak... Piep...

Khadber schreef:
Dutch92 schreef:

Wat is er precies verneukt aan? Volgens mij is het bijna exact de versie zoals in de Defqon registratie.

Ik hoop dat deze plaat heel hoog gaat eindigen in de jaar top 10 tussen al het raw geweld van dit jaar. Prachtige plaat!

Goede kans, als je ziet waar Rise Again vorig jaar kwam en gezien dat hun eerste collab vorig jaar won.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2023 11:36 

Hardtraxx Crew

Tomyio schreef:
Prachtige melodie, en dan zo verprutsen door die kicks.
Tis jammer dat de hardstyle van tegenwoordig verkloot wordt, door de verschikkelijke misplaatste kicks die totaal niet bij de softe melodie passen.

Jup, hier mee eens.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle