Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 21:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een album! :worship:

Voor mij springt No One Can Stop Us Now er echt met kop en schouders boven uit. Dat was bij Return of Headhunterz op het feest al, en dat is na het beluisteren van het album niet veranderd. Die melodie raakt bij mij echt de juiste snaar :loving: Ook heel vet gedaan met die interludes, het neemt je echt mee naar een verhaal vind ik. Our Church staat bij mij op een dikke tweede plek. Heerlijke drive en een heerlijke mee schreeuw melodie! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nog niks geluisterd van dit album, buiten Destiny en Takin’ It Back na dan en op de Return Of Headhunterz. Maar ik heb de nieuwe nummers daar niet heel bewust meegekregen, en thuis kun je meestal pas goed luisteren hoe goed een nummer is. Dus alle andere nummers zijn nog een redelijk grote verrassing voor me.

Rescue Me: Mooi mystiek sfeertje in dit nummer. Vocals en melodie in de break passen goed bij elkaar. Climax melodie pakt me niet echt. Vind het nergens echt spannend worden.

Takin’ It Back: Vrolijke melodie die me wel direct pakt. Ook de vocals vind ik hier goed bij passen. Niet heel bijzonder, maar zeker wel een goed nummer.

No One Can Stop Us Now: Deze is gemaakt met het idee van Tonight in het achterhoofd en dat is ook wel goed terug te horen, vooral in de breaks. Vind het wel een heel fijn sfeertje meegeven als die melodie een beetje op de achtergrond blijft met de vocals in de voorgrond. Climax melodie pakt me niet direct. Het is zeker niet slecht maar het bezorgd me ook geen kippenvel.

Destiny (Cinematic Edit): Deze is natuurlijk al een tijd bekend. Fijne edit die zo goed past binnen de sound op het gehele album aangezien meerdere nummers dit soort breaks bevatten.

Still Standin’: Screeches in de intro geven een beetje classic feeling aan de track mee. Doet me een beetje denken aan de Headhunterz rond 2010. Fijne climax melodie waarin je duidelijk Gangsta’s Paradise hoort. Deze pakt me wel in zijn geheel.

Path Of The Hunter: Ook hier weer een sfeervolle break om het nummer te beginnen. Stevige Mid-intro. Ben normaal niet zo een fan van die experimentele kicks, maar vind deze best wel goed klinken. Ook in deze een fijne climax melodie. Ook een zeer fijn nummertje.

Our Church: Zoals ik hierboven al zeg ben ik zelf nooit echt fan geweest van de experimentele kicks. Het stijltje van SZP heeft me mede daardoor nooit echt helemaal kunnen pakken. Mid-intro kicks vind ik echt niks helaas. Precies de sound in hardstyle waar ik vrij weinig mee kan. Wel heel fijne breaks die heel goed passen bij de titel van het nummer. Ook de climax doet me niet zoveel. Wel een typische Headhunterz melodie, maar ook de climax kicks van SZP doen me niet zoveel.

Conclusie: Het is zeker geen slecht album, maar het echte kippenvel waar ik op hoopte blijft uit. Sound Design technisch zit het allemaal retestrak in elkaar met ook de interludes erbij, maar alles bij elkaar is het niet meer dan gewoon goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is er met Path Of The Hunter gebeurd? :cry: Is er niet beter op geworden imo....jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 21:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

'Path of the Hunter' de vetste track op het album.

Toch is zijn stijl van voor 2011 beter, maar deze track doet aardig mee. De rest moet ik nog wat vaker horen denk ik.
Waar 'Tonight' echt Noisecontrollers ademde is 'No One Can Stop Us Now' typisch Heahunterz. Hoor weing Wildstylez invloeden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 22:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
JeroenB93 schreef:

Mocht je 't album zelf niet hebben: hier het hele album achter elkaar :D


En weg is ie

Kut. Was teverwachten :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 22:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dave schreef:
'Path of the Hunter' de vetste track op het album.

Toch is zijn stijl van voor 2011 beter, maar deze track doet aardig mee. De rest moet ik nog wat vaker horen denk ik.
Waar 'Tonight' echt Noisecontrollers ademde is 'No One Can Stop Us Now' typisch Heahunterz. Hoor weing Wildstylez invloeden.

Wat dacht je verder van die Wildstylez kick haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 23:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vet album, Still Standin' en No One Can Stop Us Now springen er voor mij uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 23:51 
 
Hardtraxx Addict

Path of the Hunter, holy moly, vooral dat tweede gedeelte in de climax met die vage screech, en dan die iets hardere kicks in de tweede climax. :love: :love: :love:

Still standing en No one can stop us now zijn ook extreem vet, welkom terug Heady :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 00:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Still Standin' & No One Can Stop Us Now springen er voor mij bovenuit!

Bij Still Standin' echt die oldskool HHZ feeling en bij NOCSUN weer dat echte 'Tonight' gevoel. HEERLIJK :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 00:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Still Standin' :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 02:41 
 
Hardtraxxer

Even mn super interessante mening online pleuren. Heb veel tracks wel een beetje vaag gehoord op instagram enzo maar verder expres niet naar rips geluisterd.

Tijdens het luisteren:

Intro: Nice, net de break van Tonight en de lyrics vertellen ook een beetje zo'n verhaal. Maakt je hyped voor de rest dus prima.

Rescue Me: Lekkere mid, dit zijn dingen die ik op een feestje graag hoor. Vocals hebben echt een hele vette sfeer en de break is daardoor echt heerlijk. Melodie is gewoon top, blijft meteen hangen en is typisch Headhunterz. Kicks en leads prima. 8 krijgt deze.

The Truth: Find the light, way home blablabla, beetje voorspelbaar. Wel leuk

Takin It Back: Vrolijke melodie, gewoon lekker, maar niet bijzonder. Kicks op één of andere manier niet heel fijn maar de track is wel catchy. 6.5

No One Can Stop Us Now: Vette sound in de mid en natuurlijk leuk vanwege Tonight. Deze kick is meteen 100 keer zo fijn vind ik. De melodie is ook catchy maar deze doet me ook echt wat in tegenstelling tot Takin It Back. Verder is de break gewoon ziek en het helpt een hele boel dat het zo op Tonight lijkt. 9

Destiny (Cinematic Edit): Vind de edit niet echt een toevoeging en vond het origineel leuk maar meer niet. Misschien ook gewoon een te blije melodie en synth ook niet echt nice. Wel leuk altijd live. En hype 7

Still Standin': Godverdomme wat een mid. Break gewoon sicke vocals en dan die melodie van Gangsta's Paradise + Deze kick.... Geweldig 9.3

Path Of The Hunter: Dikke mid maar klinkt wel een beetje stug zo zonder screech of iets. Live hoor je natuurlijk iedereen ooh roepen dus dan maakt het niet uit. Break beetje rare zang, wel nice tekst weer. Melodie typisch Headhunterz weer en de kicks zijn prima. 8

Eye Of The Storm: Prima tekst weer.

This Is Our Church: Zieke mid, wel pingpongkicks maarja. Tekst is weer heel ziek, geeft echt een gevoel aan de track. Meeschreeuwmelodietje, dikke punch in de kick, hele fijne track 8.5

Echt een heel dik album, ondanks dat had ik er geen moeite mee dat het zo lang duurde eigenlijk. Still Standin' en No One Can Stop Us vind ik echt ongelofelijk dikke platen en wat mij betreft was de hype zeker terecht. Ook nice dat het best wel een ouderwets hardstyle album is geworden, mid-intros, alles in een shuffle ritme en geen pop vocals. Echt wel de stijl die iedereen het liefste wilde horen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 10:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die kick in de mid van Path Of The Hunter op een goed geluidsysteem :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 10:13 
 
Hardtraxxer

Wat een album zeg!
Rescue Me voor mij de uitblinker :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 10:17 
 
Hardtraxxer

Goku schreef:
Wat een album zeg!
Rescue Me voor mij de uitblinker :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 10:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ein-de-lijk! :yay: wat een heerlijk album. Ik vind alle nummers top maar Still standin' en Path of the Hunter schieten er wel boven uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 10:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Path Of The Hunter en No One Can Stop Us Now voor mij de 2 die er echt uitschieten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 10:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt een geweldige comback wat mij betreft met alleen maar topplaten!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 10:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit album :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rescue Me
No One Can Stop Us Now
Path of the Hunter
:worship:

Still Standin', ik kan niet wennen aan die vocals, "on the bloKKK"
Our church is het net niet, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijk album. Alle tracks zijn top.

Maar wat heeft Still Standing een houterige mid, niet normaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 12:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

No One Can Stop Us :loving: Eén van de vetste euforische platen van de laatste jaren. Die 'verwijzingen' naar Tonight zijn ook zo perfect gedaan, deze steekt er ver bovenuit voor mij.

Still Standing, Path Of The Hunter en Our Church vind ik ook vet, maar mankeren allemaal wel iets (vage intro's, heady's vocals bijv.) Die climaxen van POTH zijn wel héél lekker, vette melodie en heerlijke kicks. Still Standing en Our Church hebben beide een erg aanstekelijke melodie in de climax.

De overige platen heb ik (nog) niet veel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Path of the thunder :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 12:22 
 
Hardtraxx Veteran

Vind eigenlijk alleen de climax van Path Of The Hunter en de mid van Still Standing echt leuk. Rest niet echt voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 12:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Godverdomme VET godverdomme :clap: :clap: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spitta schreef:
Godverdomme VET godverdomme :clap: :clap: :yay: :yay:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle