Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2009 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mensen, waarom zo verschrikkelijk negatief hierover, vooral die B1. Die A1 is super lekker, maar de B1 is ook gewoon lekker. Ik bedoel, iedereen z'n mening hoor. Maar geef liever effe uitleg waarom de B1 NIET lekker is. Ik vind 'm wel lekker want het is gewoon een BH stijltje maar dan met een te lange break. Verder zijn de kicks lekker en luistert het nummer lekker weg! Nou sorry hoor, als je 't daarvoor al niet doet...

A1 = :love: (L)
B1 = :thumbup: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2009 22:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mwah, ik vind The Sacrifice (BH Remix) ook wat minde rhoor. Geef mij maar de Evil Hardcore Edit :worship:

Maar Rock Civilisation (TBY Undersound Remix) is gewoon een supertrackje, prachtige melodie. En dat, heel expirimentele, intro. Hoe vet! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2009 22:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iedereen vind deze zon beetje kut :oh: Ik vind dit beter dan al die nieuwe rotzooi die headhunterz maakt. Zn oude tracks waren tenminste goed die hadden echt stijl. Vind die remix van technoboy sowieso vet :) Brennan heart remix vind ik de break vet verder niet echt bijzonder maar wel een leuke plaat om te hebben denk ik ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2009 23:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hehe, geinig om te zien dat de meningen behoorlijk verschillen, maar dat bijna iedereen de A1 vet vind. Dat had ik niet verwacht van het 'hardstyle publiek', om het zo maar even over één kam te scheren. Maar ik ben er wel blij mee.

Just4Music schreef:
qorbatjov schreef:
Ha vind die van Brennan eigenlijk wel lekker komt ook omdat het orgineel heerlijk is :D Break is wel vreselijk lang, maar vind k wel altijd vet op feestjes :) Tby's mixie moest k wel aan wennen, wel orgineel maar vind t niet super ^^. Jammer dat ze achter die mix van brennan niet voor de grap NC remix hadden gezet, dan zou iedereen um super vinden :lol:


Dat laatste wat je zegt vind ik echt kansloos, hou het liever voor je

Ergens heeft hij wel een punt ;)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2009 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Hehe, geinig om te zien dat de meningen behoorlijk verschillen, maar dat bijna iedereen de A1 vet vind. Dat had ik niet verwacht van het 'hardstyle publiek', om het zo maar even over één kam te scheren. Maar ik ben er wel blij mee.

Just4Music schreef:
qorbatjov schreef:
Ha vind die van Brennan eigenlijk wel lekker komt ook omdat het orgineel heerlijk is :D Break is wel vreselijk lang, maar vind k wel altijd vet op feestjes :) Tby's mixie moest k wel aan wennen, wel orgineel maar vind t niet super ^^. Jammer dat ze achter die mix van brennan niet voor de grap NC remix hadden gezet, dan zou iedereen um super vinden :lol:


Dat laatste wat je zegt vind ik echt kansloos, hou het liever voor je

Ergens heeft hij wel een punt ;)...

Ik ben het eigenlijk ook met hem eens.. Zodra er een grote naam bij staat die wat beter ligt bij mensen word het sowieso meer gewaardeerd door mensen, omdat ze het kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2009 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben het er ook wel mee eens. NC maakt vette tracks maar brennan heart ook wel. Dus waarom zo negatief. Het is precies dezelfde stijl namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2009 12:52 
 
Hardtraxxer

vind ze beide niet zo speciaal :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2009 13:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

qorbatjov schreef:
Break is wel vreselijk lang, maar vind k wel altijd vet op feestjes :)


Huh? Door al die breaks luister ik steeds meer hardcore de laatste tijd gek. Ik wil op feestjes lekker doorknallen.. voor breaks ga ik wel naar klassiek ofzo

Vind A1 super, voor de intro zou ik 'm al kopen in principe. Zo je set openen, keihard koning..

B1 is wel een leuk plaatje, maar ik heb het idee dat de kick en bass helemaal niet bij Sacrifice past. Het geluidje wat we al van BH kennen wat ie gebruikt om de plaat in te klappen vind ik dan wel weer nice.

+ heet de plaat echt undersound, of moet het underground zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2009 13:15 
 
Donateur

beide lekkere nummers :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2009 14:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

A1 id inderdaad heerlijk B1 valt wel mee.
Gaat er eigenlijk nog wat gebeuren met die Evil Hardcore Mix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2009 19:11 
 
Hardtraxxer

B1 was echt machtig mooi moment toen Brennan Heart hem draaide maar ik vind hem thuis ook niet veel aan maar A1 wel die bass verkracht heel me subwoofer (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2009 19:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

In het begin vond ik de TBY remix echt niks aan.. Maar zodra je de track live hebt gehoord ben je meteen verliefd! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2009 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
In het begin vond ik de TBY remix echt niks aan.. Maar zodra je de track live hebt gehoord ben je meteen verliefd! :love:

live maakt dat nummer inderdaad veel meer indruk als achter je computer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2009 22:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
+ heet de plaat echt undersound, of moet het underground zijn?

Is toch echt Undersound. Binnenkort komt er een plaat van TBY en Ruffian die dezelfde naam draagt, dus het zal wel kloppen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2009 23:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat is wel vaag man :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2009 23:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het nummer is ook vaag jwt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2009 11:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind het nu vaag dat ik zo'n gastje die houseDJ is, nu HHZ vs Chuckie in z'n msnnaam zie hebben staan..

On-topic; waarom releasen ze deze plaat eigenlijk, ook al is ie wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2009 16:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ben hier niet echt een fan van, het zijn echt geen slechte tracks of zo, maar de originelen zijn zo legendarisch dat ze gewoon niet overtroffen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 19:22 
 
Hardtraxx Veteran



Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zucht.. Daar komen binnekort weer de mixjes met Youtuberips..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nu al fulls op yt? dat is echt dom weetje... ze zullen onderhand wel op een download site staan ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus? Het is toch lang geen koopkwaliteit, zelfs veel lager dan 192kbps. Het zo plaatsen zal echt minimaal negatief effect hebben op de verkoop van een plaat. Degene die van plan waren om hem te kopen, doen dat toch nog wel. Aan de pluskant voor scantraxx is het goede promotie. En
die fulls komen toch wel op youtube, beter dat ze dan op een scantraxx channel worden geluisterd met allerlei info en koop links.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

laat ze die fulls dan na de release op youtube zetten :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 21:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind het juist een prima service van Scantraxx. Kan je tenminste een uitstekend beeld krijgen van hetgene wat je wil kopen.

De a-kant gaat wel gekocht worden ondanks dat ie vaak gedraaid wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik ben het er ook wel mee eens. NC maakt vette tracks maar brennan heart ook wel. Dus waarom zo negatief. Het is precies dezelfde stijl namelijk.


Precies de zelfde stijl? :huh: Niet echt hoor.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle