Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 01:22 
 
Hardtraxx Veteran

Headhunterz & Sub Zero Project - Amen (DWX-625)

Label: Dirty Workz
WEB release: 17/05/2019

Tracks:
Headhunterz & Sub Zero Project - Amen

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 01:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem dikker dan Our Church. Heel vet gedaan dit :worship: Melodie komt me ergens bekend voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 03:50 
 
Hardtraxx Crew

Geslaagde collab weer dit. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg vet! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 12:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meer dan prima opvolger voor Our Church!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Vind hem dikker dan Our Church. Heel vet gedaan dit :worship: Melodie komt me ergens bekend voor.

Dit dus, ik had totaal niets met our church. Maar deze plaat heeft goede drive, heerlijke melodie en een goed bijpassende kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 13:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel gaaf dit :yes:
Tof ook dat Headhunterz de vocalist van 'Tonight' weer gebruikt om in te spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele gave track! Heeft iets weg van een oude noisecontrollers track, kom ff niet op de titel....
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 13:49 
 
Hardtraxxer

Vond Our Church echt heel vet dus had wel wat meer verwacht van deze. Mis toch een melodie die blijft hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Viking schreef:
Hele gave track! Heeft iets weg van een oude noisecontrollers track, kom ff niet op de titel....



Williams Syndrome - Emotions, die bedoelde ik. Zitten zo hier en daar wat overeenkomsten in! Stoort mij overigens totaal niet want vind dat echt een top plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel nice! Zal wel weer een grote hit worden :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naar mijn mening veel beter dan Our Church! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 20:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben ik dan de enige die hem helemaal niks vind :x :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 21:13 
 
Hardtraxxer

DonnyD schreef:
Ben ik dan de enige die hem helemaal niks vind :x :whistle:


Nee hoor, vind 'm ook erg tegenvallen... Maar dat had ik ook in het begin met Our Church, en die kan ik inmiddels beter waarderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 22:03 
 
Hardtraxxer

Zeer geslaagde followup! Lekkere melodie en verder vind ik de kicks en synths van SZP altijd goed. Dit soort breaks maken (net als bij Our Church) ook echt de plaat imo.

Als je dit allemaal hoort vraag je je toch echt af wat Headhunterz ooit in de EDM te zoeken had
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 22:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauw :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 01:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand hier nog een linkje van? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 09:02 
 
Hardtraxx Elite

rikraben schreef:
Zeer geslaagde followup! Lekkere melodie en verder vind ik de kicks en synths van SZP altijd goed. Dit soort breaks maken (net als bij Our Church) ook echt de plaat imo.

Als je dit allemaal hoort vraag je je toch echt af wat Headhunterz ooit in de EDM te zoeken had

Geld
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 10:20 
 
Hardtraxxer

Super vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 12:23 
 
Hardtraxxer

Millard Fillmore schreef:
rikraben schreef:
Zeer geslaagde followup! Lekkere melodie en verder vind ik de kicks en synths van SZP altijd goed. Dit soort breaks maken (net als bij Our Church) ook echt de plaat imo.

Als je dit allemaal hoort vraag je je toch echt af wat Headhunterz ooit in de EDM te zoeken had

Geld


Dit antwoord kon ik verwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 12:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welk antwoord had je anders verwacht?
Die bullshit over muzikale grenzen verleggen en opzoek gaan naar 'who I really am' gelooft toch niemand. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 12:38 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Welk antwoord had je anders verwacht?
Die bullshit over muzikale grenzen verleggen en opzoek gaan naar 'who I really am' gelooft toch niemand. :lol:


Ik snap niet waarom je na 10 jaar dezelfde muziek maken niet iets anders zou kunnen willen proberen. Bovendien was hij in hardstyle verreweg de #1 artiest in populariteit, in EDM echt een average middenmoter. Talloze namen daar die 10x zo groot als hem waren binnen die scene. Vraag me nog steeds oprecht af of die nou echt zoveel meer geld binnenharkte in die periode (vergeleken met z'n hardstyle prime).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 12:46 
 
Hardtraxx Elite

Pedaalemre schreef:
zeke schreef:
Welk antwoord had je anders verwacht?
Die bullshit over muzikale grenzen verleggen en opzoek gaan naar 'who I really am' gelooft toch niemand. :lol:


Ik snap niet waarom je na 10 jaar dezelfde muziek maken niet iets anders zou kunnen willen proberen. Bovendien was hij in hardstyle verreweg de #1 artiest in populariteit, in EDM echt een average middenmoter. Talloze namen daar die 10x zo groot als hem waren binnen die scene. Vraag me nog steeds oprecht af of die nou echt zoveel meer geld binnenharkte in die periode (vergeleken met z'n hardstyle prime).

Toen hij de overstap maakte was daar heel veel geld te halen. Hij zal ongetwijfeld nieuwe dingen willen proberen maar moet dat dat net de meest commerciële kant van de muziek zijn. Zal me verder een worst wezen wat mensen doen met hun carrière maar ik beantwoord gewoon je vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 12:50 
 
Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
Pedaalemre schreef:
zeke schreef:
Welk antwoord had je anders verwacht?
Die bullshit over muzikale grenzen verleggen en opzoek gaan naar 'who I really am' gelooft toch niemand. :lol:


Ik snap niet waarom je na 10 jaar dezelfde muziek maken niet iets anders zou kunnen willen proberen. Bovendien was hij in hardstyle verreweg de #1 artiest in populariteit, in EDM echt een average middenmoter. Talloze namen daar die 10x zo groot als hem waren binnen die scene. Vraag me nog steeds oprecht af of die nou echt zoveel meer geld binnenharkte in die periode (vergeleken met z'n hardstyle prime).

Toen hij de overstap maakte was daar heel veel geld te halen. Hij zal ongetwijfeld nieuwe dingen willen proberen maar moet dat dat net de meest commerciële kant van de muziek zijn. Zal me verder een worst wezen wat mensen doen met hun carrière maar ik beantwoord gewoon je vraag.


Tuurlijk is geld een (zeer) belangrijk onderdeel, geldt voor iedereen op deze wereld. Maar het wordt altijd gebracht alsof hij 100% voor het geld is gegaan en niks voor die muziek zelf voelde ofzo. Hij is uiteindelijk ook weggegaan uit de EDM terwijl er, zo insinueren mensen, geld voor het oprapen lag. Verklaar dat dan, als hij zo'n money hunter is? Waarom zou die dan teruggegaan zijn naar Hardstyle? Blijkbaar voelde hij toch dus eerst wel iets bij die muziek en later niet meer. Ik had ook liever gehad dat als die dan toch wegging, hij meer die Shilo style kant op was gegaan. Maar mensen roepen altijd maar cash dit cash dat, dan was ie ook niet teruggekomen. Je kan niet zo'n vak als hij hebben en het met tegenzin moeten doen, gaat uiteindelijk tegen je werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 12:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Je kan niet zo'n vak als hij hebben en het met tegenzin moeten doen, gaat uiteindelijk tegen je werken.

Zal dat dan ook niet de reden zijn dat ie terug is gegaan naar hardstyle :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle