Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 01:05 

Hardtraxx Newbie

Maximize schreef:
TakkU schreef:
Dan vraag ik mij af welke CD's jij geluisterd hebt, want alle voorbeelden die je geeft waren mixed CD's...

Ik noem dat niet echt mixed, tis niet zo dat je nummers door elkaar hoort gemixt. Maar hij zegt dat het fulls waren, en dat is zeker niet zo :P

Hehe. Ik zei volledige tracks, maar had eigenlijk dat woord nooit in de mond moeten nemen. Die tracks op die albums die ik noemde missen natuurlijk hun intro's en outro's. Maar de albums blijven ongemixed; de nummers overvloeien elkaar niet.

Of heet het gelijk gemixed als er geen fulls opstaan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 03:00 

Hardtraxx Addict

langemike schreef:
Maximize schreef:
TakkU schreef:
Dan vraag ik mij af welke CD's jij geluisterd hebt, want alle voorbeelden die je geeft waren mixed CD's...

Ik noem dat niet echt mixed, tis niet zo dat je nummers door elkaar hoort gemixt. Maar hij zegt dat het fulls waren, en dat is zeker niet zo :P

Hehe. Ik zei volledige tracks, maar had eigenlijk dat woord nooit in de mond moeten nemen. Die tracks op die albums die ik noemde missen natuurlijk hun intro's en outro's. Maar de albums blijven ongemixed; de nummers overvloeien elkaar niet.

Of heet het gelijk gemixed als er geen fulls opstaan? :huh:

radio edits! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 14:29 

Hardtraxx Veteran

Het zijn een soort van radio edits ja, maar het loopt toch allemaal aan 1 stuk zonder pauze door normaal? Geen pauzes tussen tracks enzo? Heb lang geen hardstyle album geluisterd, dus weet het niet echt meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 14:53 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Het zijn een soort van radio edits ja, maar het loopt toch allemaal aan 1 stuk zonder pauze door normaal? Geen pauzes tussen tracks enzo? Heb lang geen hardstyle album geluisterd, dus weet het niet echt meer

Bij DBSTF was het iig, een soort fade out-fade in. De nummers liepen niet door elkaar heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 14:58 

Hardtraxxer

freddyadu8 schreef:
PNXRMX schreef:

Bij DBSTF was het iig, een soort fade out-fade in. De nummers liepen niet door elkaar heen.

DBSTF hadden gewoon een soort van 'geknipte' versies en niet gemixed. het waren gewoon al die tracks maar dan zonder het begin en einde zeg maar

verder was Brennan Heart's album gemixed, Zany's album was gemixed, Activator weet ik niet heb m niet geluisterd, Showtek weet ik ook niet die troep luister ik alleen bij hoge uitzondering..

Maar nu weer on topic: ik hoop wel dat album samplers, zowel vinyl als WEB komen, van alle tracks! Ik zie Headhunterz er wel voor aan om zijn edits voor zichzelf te houden en om zijn remixes van Let The Bass Kick en Her Voice ook.. Hoop echt dat ie dat niet doet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 14:58 

Hardtraxx Veteran

WIJNUH schreef:
Maar nu weer on topic: ik hoop wel dat album samplers, zowel vinyl als WEB komen, van alle tracks! Ik zie Headhunterz er wel voor aan om zijn edits voor zichzelf te houden en om zijn remixes van Let The Bass Kick en Her Voice ook.. Hoop echt dat ie dat niet doet!

Als je zijn Cd koopt krijg je ook de full tracks dus waarom zou ie ze dan voor zichzelf houden? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 17:41 

Hardtraxxer

bRt_ schreef:
WIJNUH schreef:

Als je zijn Cd koopt krijg je ook de full tracks dus waarom zou ie ze dan voor zichzelf houden? :)

Dat was toch nog niet zeker...?? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 17:42 

Hardtraxx Elite

hoe gaat hij dan die full tracks erbij geven :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 17:46 

Hardtraxxer

The Indicator schreef:

Waarschijnlijk net zoeits al BH deed.
Je krijgt een inlog en dan kan je ze downloaden.

Hoop het tenmiste! Wil ze echt full hebben namelijk. Anders is de cd niet echt interessant. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 17:47 

Hardtraxx Elite

No Fearzz schreef:
The Indicator schreef:

Hoop het tenmiste! Wil ze echt full hebben namelijk. Anders is de cd niet echt interessant. :thumbdown:

HHZ belooft alleen maar wat om cd's te verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 22:49 

Hardtraxx Elite

No Fearzz schreef:
The Indicator schreef:

met andere woorden: dan staan ze dus nog binnen 3 tellen op internet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 22:54 

Hardtraxx Addict

RobertV schreef:
No Fearzz schreef:
The Indicator schreef:

met andere woorden: dan staan ze dus nog binnen 3 tellen op internet

oftewel in 186 kbps dus de kwaliteit is dan ook niet best:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 02:22 

Hardtraxx Addict

sanderovic schreef:

wow ik hoor een piepje niet die alleen te horen is als je je er goed op concentreerd!
jammer... bij 320 had ik hem wel gehoord.....

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 03:33 

Hardtraxxer

komop zeg je weet zelf ook wel dat je het verschil duidelijk hoort als je een set aan het mixen bent met alleen maar 320kbs tracks en dan één 186kbs track ertussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 08:24 

Hardtraxx Elite

Q-Dominic schreef:
komop zeg je weet zelf ook wel dat je het verschil duidelijk hoort als je een set aan het mixen bent met alleen maar 320kbs tracks en dan één 186kbs track ertussen.

186 kpbs.... die moet je me eens geven, nog nooit een gehad. Ja maakt btw veel verschil, maar headhunterz zal wel nieuwe bmw willen!! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 09:20 

Hardtraxx Veteran

Guide4U schreef:
sanderovic schreef:

wow ik hoor een piepje niet die alleen te horen is als je je er goed op concentreerd!

Het is overigens 192 kbps ;) en heb liever dat als ik een Cd koop en ze beloven er de fulls bij dat je ze dan krijgt in 320 kbps. (Zie dit overigens niet echt gebeuren!) Mja, zullen wel zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 10:33 

Hardtraxxer

Maar is het nu al wel of niet zeker dat je de full's erbij krijgt??
Even los van hoeveel kbps... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 21:57 

Hardtraxx Elite

No Fearzz schreef:

word afwachten denk ik..
misschien word 't net als bij Project One dat je de samplers gewoon los moet kopen, want zoals hier boven gezegd werd
The Indicator schreef:
headhunterz zal wel nieuwe bmw willen!! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 23:58 

Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
No Fearzz schreef:

word afwachten denk ik..
misschien word 't net als bij Project One dat je de samplers gewoon los moet kopen, want zoals hier boven gezegd werd
The Indicator schreef:
headhunterz zal wel nieuwe bmw willen!! :lol:

Als dat zo is zouden de enige samplers die ik zou kopen zijn The Motherfucking Point of Perfection en natuurlijk LTBK van HHZ. Zou wel flauw zijn van Headhunterz.

'T album koop ik sowieso. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2010 02:04 

Hardtraxx Elite

Guide4U schreef:
sanderovic schreef:

Dan heb jij dus kut apparatuur :') Als ik een mp3 met lage bitrate afspeel dan hoor ik een soort van 'zwabber' er doorheen lopen.. echt fucking irritant
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2010 13:19 

Hardtraxx Elite

Voor 9 edits, 3 nieuwe(die op de nieuwste vinyl van hem staan) en wat vernaaide andere zooi mag ik toch zeggen dat headhunterz een oplichter is met zijn fantastische album, echt hier word ik blij van. Beter koopt niemand deze zooi.

:') :') :') :') :') :') :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2010 13:24 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:
Voor 9 edits, 3 nieuwe(die op de nieuwste vinyl van hem staan) en wat vernaaide andere zooi mag ik toch zeggen dat headhunterz een oplichter is met zijn fantastische album, echt hier word ik blij van. Beter koopt niemand deze zooi.

ik weet niet of jij kan tellen maar ik zie toch echt geen 9 edits, 2 remixes stuk of 5 nieuwe nummers en 5 edits als ik het goed heb ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2010 13:29 

Hardtraxx Elite

Dj Skitzo schreef:
The Indicator schreef:

ik weet niet of jij kan tellen maar ik zie toch echt geen 9 edits, 2 remixes stuk of 5 nieuwe nummers en 5 edits als ik het goed heb ;)

Ik heb zomaar een getal ingetypt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2010 13:47 

Hardtraxx Veteran

Ben het er wel een beetje mee eens, snap echt niet dat hij Psychedelic vinyl er op heeft gezet. Voor de rest mocht er wel wat ouder materiaal op staan. Maar alsnog koop ik deze voor de collectie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2010 13:51 

Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
Ben het er wel een beetje mee eens, snap echt niet dat hij Psychedelic vinyl er op heeft gezet. Voor de rest mocht er wel wat ouder materiaal op staan. Maar alsnog koop ik deze voor de collectie :)

Naja zelf weten, ik download het wel, illegaal en dan luister ik even wat ik ervan vind, aanschaffen zeker niet.

Twijfel nog om de pshycedelic vinyl te halen...
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle