Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 15:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Headhunterz - The Leaked EP [HWSR001]

Label: Hard With Style Records
WEB release: 21-10-2013

Tracks:
Reignite
Power Of Music


Samples:




Bron:
http://www.junodownload.com/products/he ... 317408-02/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 15:20 
 

Had hier niet Now Is The Time bij gekunt? Triest eigelijk hoe het releasen gaat bij de grote artiesten vaak

Want deze zijn onderhand al een jaar FULL te krijgen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 16:43 
 
Hardtraxx Elite

Als dat de From Within remix is, ga ik heel hard lachen..
Lijkt totaal niet op het orgineel.. gewoon helemaal niet..
Is gewoon een nieuwe solo maar Adrenalize denkt ahjoh ik vernoem um naar from within remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Als dat de From Within remix is, ga ik heel hard lachen..
Lijkt totaal niet op het orgineel.. gewoon helemaal niet..

Gelukkig niet nee. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 17:41 
 
Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Had hier niet Now Is The Time bij gekunt? Triest eigelijk hoe het releasen gaat bij de grote artiesten vaak

Want deze zijn onderhand al een jaar FULL te krijgen :lol:


Jaa waar is Now is the time :/ ? Gaat weer helemaal nergens over dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 18:00 
 

Hij sprak over ReleaseS in de HWS Podcast, dus maybe komt die wel met die Geck-o track en Krewella plaat op ten duur, benieuwd welke artiesten er op dit label gaan releasen, Atmozfears, Omegatypez en Adrenalize verwacht ik wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 18:14 
 
Hardtraxx Addict

JEFSKIII schreef:
Hij sprak over ReleaseS in de HWS Podcast, dus maybe komt die wel met die Geck-o track en Krewella plaat op ten duur, benieuwd welke artiesten er op dit label gaan releasen, Atmozfears, Omegatypez en Adrenalize verwacht ik wel.

Bij labels als Fusion of Scantraxx heb je vaak te maken met een langdurig contract (3-7 jaar). Buiten dat heeft HWS Records veel minder naam opgebouwd dan Scantraxx of Fusion. Lijkt me dus niet dat deze artiesten daarheen gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HWS Records nog niet, maar met de Hard With Style naam en Headhunterz' populariteit erachter zal het slechts een kwestie van tijd zijn voordat dit een grote naam in de industrie is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 18:33 
 
Hardtraxx Elite

JEFSKIII schreef:
Hij sprak over ReleaseS in de HWS Podcast, dus maybe komt die wel met die Geck-o track en Krewella plaat op ten duur, benieuwd welke artiesten er op dit label gaan releasen, Atmozfears, Omegatypez en Adrenalize verwacht ik wel.

Is er al iets bekend over de track met Geck-o?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 20:18 
 

Stereorockerz schreef:
JEFSKIII schreef:
Hij sprak over ReleaseS in de HWS Podcast, dus maybe komt die wel met die Geck-o track en Krewella plaat op ten duur, benieuwd welke artiesten er op dit label gaan releasen, Atmozfears, Omegatypez en Adrenalize verwacht ik wel.

Bij labels als Fusion of Scantraxx heb je vaak te maken met een langdurig contract (3-7 jaar). Buiten dat heeft HWS Records veel minder naam opgebouwd dan Scantraxx of Fusion. Lijkt me dus niet dat deze artiesten daarheen gaan :)


Dan kun je er volgens mij toch wel releasen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Stereorockerz schreef:
JEFSKIII schreef:
Hij sprak over ReleaseS in de HWS Podcast, dus maybe komt die wel met die Geck-o track en Krewella plaat op ten duur, benieuwd welke artiesten er op dit label gaan releasen, Atmozfears, Omegatypez en Adrenalize verwacht ik wel.

Bij labels als Fusion of Scantraxx heb je vaak te maken met een langdurig contract (3-7 jaar). Buiten dat heeft HWS Records veel minder naam opgebouwd dan Scantraxx of Fusion. Lijkt me dus niet dat deze artiesten daarheen gaan :)


Dan kun je er volgens mij toch wel releasen?


Ligt eraan wat er in dat contract staat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 20:50 
 
Hardtraxx Addict

JEFSKIII schreef:
Stereorockerz schreef:
JEFSKIII schreef:
Hij sprak over ReleaseS in de HWS Podcast, dus maybe komt die wel met die Geck-o track en Krewella plaat op ten duur, benieuwd welke artiesten er op dit label gaan releasen, Atmozfears, Omegatypez en Adrenalize verwacht ik wel.

Bij labels als Fusion of Scantraxx heb je vaak te maken met een langdurig contract (3-7 jaar). Buiten dat heeft HWS Records veel minder naam opgebouwd dan Scantraxx of Fusion. Lijkt me dus niet dat deze artiesten daarheen gaan :)


Dan kun je er volgens mij toch wel releasen?

In 99,999% van de contracten staat duidelijk dat je dan aan t label bent gebonden, bij samenwerkingen of remixes is het natuurlijk een ander verhaal ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 20:53 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe zit het dan met Code Black / Toneshifterz? Beide nog onder contract van Fusion dacht ik? En toch al releasen op WE R..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 21:00 
 
Hardtraxx Addict

Qlown schreef:
Hoe zit het dan met Code Black / Toneshifterz? Beide nog onder contract van Fusion dacht ik? En toch al releasen op WE R..

Toneshifterz hebben een publishing contract van 3-jaar en een algemeen contract voor 5 jaar. Die 3 jaar aan releases hebben ze er nu op zitten. Ik ga ervanuit dat hun boekingen en dergelijke nog steeds worden geregeld door de Fusion Crew, tenzij ze dit af hebben kunnen kopen :) Code Black weet ik zelf ook niet precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 22:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stereorockerz schreef:
Qlown schreef:
Hoe zit het dan met Code Black / Toneshifterz? Beide nog onder contract van Fusion dacht ik? En toch al releasen op WE R..

Toneshifterz hebben een publishing contract van 3-jaar en een algemeen contract voor 5 jaar. Die 3 jaar aan releases hebben ze er nu op zitten. Ik ga ervanuit dat hun boekingen en dergelijke nog steeds worden geregeld door de Fusion Crew, tenzij ze dit af hebben kunnen kopen :) Code Black weet ik zelf ook niet precies.

Boekingen bij Code black worden iig niet meer geregeld door Fusion :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 22:55 
 

Als Code Black ook ineens kan releasen op WE R dan kunnen de rest dat ook, maar we zullen het vanzelf zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reignite en Power Of Music wil ik graag hebben, benieuwd naar die remix van Adrenalize. Ik hoop wel dat er een beetje vaart achter gaat zitten. De vorige release van Headhunterz was ook redelijk laat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk! Lang op zitten wachten. Ben benieuwd naar de adrenalize remix, en wat gaat hhz eigenlijk releasen op ultra?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 13:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The power of music heb ik al full op men pc staan, hoe kom ik hieraan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 13:20 
 
Hardtraxx Elite

Dennis Lambregts schreef:
The power of music heb ik al full op men pc staan, hoe kom ik hieraan? :P


HWS cd, want Reiginite staat daar ook full op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 13:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

CyrilHS schreef:
Dennis Lambregts schreef:
The power of music heb ik al full op men pc staan, hoe kom ik hieraan? :P


HWS cd, want Reiginite staat daar ook full op.


ooh oke, toch nergens op yt te vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 13:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Eindelijk! Lang op zitten wachten. Ben benieuwd naar de adrenalize remix, en wat gaat hhz eigenlijk releasen op ultra?

SHILO tracks? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 14:04 
 
Hardtraxx Veteran

lachwekkend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
deze zijn onderhand al een jaar FULL te krijgen :lol:


dacht ik ook >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stereorockerz schreef:
JEFSKIII schreef:
Dan kun je er volgens mij toch wel releasen?

In 99,999% van de contracten staat duidelijk dat je dan aan t label bent gebonden, bij samenwerkingen of remixes is het natuurlijk een ander verhaal ;)


Het verhaal is anders als het ook in het voordeel van het label werkt om elders te releasen. HWS release geeft een artiest toch best veel aandacht, en dat zal boekingen alleen maar ten goede komen.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle