Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 12:06 

Hardtraxx Veteran

Hard Invasion schreef:
Citaat:
Hard with Style Records releases the album "Headhunterz - Origins". This album contains 19 of Heady's best tracks that have all been polished to perfection!
It features tracks like 'The Sacrifice', 'Scantraxx Rootz' and 'End of My Existence'

Tracklist:
1. Headhunterz – Left Some Answerz
2. Headhunterz – Aiming For Ur Brain
3. Headhunterz – D-Tuned
4. Headhunterz – The Sacrifice
5. Headhunterz – Time 2 Rock
6. Headhunterz – Victim Of My Rage
7. The Prophet & Headhunterz – Scar Ur Face
8. The Prophet & Headhunterz – High Rollerz
9. Headhunterz & Abject – Scantraxx Rootz
10. Headhunterz & Abject – End of My Existence
11. Headhunterz – Speakafreak
12. Headhunterz – Rock Civilization
13. Headhunterz – Hate It Or Love It
14. Headhunterz – Subsonic
15. Headhunterz – Digiwave
16. Headhunterz – Forever Az One
17. Headhunterz – Reloaded Part 2
18. Headhunterz – Last of the Mohicanz
19. Headhunterz – The Lost Soul

Het is geen album en er worden 57 tracks opnieuw gereleased. Hardnews info klopte eerst niet. Ik ben ook benieuwd of het daadwerkelijk geremastered is.

In ieder geval kan dit topic dicht. Dit is niet 1 release maar iets van 36 op het label HWS Origins.
Cat ID staat voor jaar en dan releasenummer van alle Origins bij elkaar.
Headshot is bijv HWS2012036 (release in 2012, Origins #36)
Aiming For Ur Brain / Left Some Answerz is HWS2006001 (release in 2006, Origins #1)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 12:14 

Donateur

Opzich als er echt geremasterd spul in zit kan het topic toch gewoon Headhunterz - Origins Rereleases (HWSxxx) worden genoemd ofzo. Dan kunnen we in elk geval die remasters bespreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 12:18 

Hardtraxxer

Ordinary Joe schreef:
Beetje opvoeden dat tuig.

:lol: Dit gevoel heb ik steeds vaker als ik reacties lees onder sets & releases, misschien niet opvoeden maar wel even mensen laten beseffen dat Headhunterz ook een groot aantal baas releases op zijn naam heeft staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 12:19 

Hardtraxx Veteran

Ja dat kan ook opzich. Moet het topictitel en OP wel ff omgegooid worden of beter een nieuw topic worden aangemaakt waar meteen de goeie info in staat zodat er niet allerlei reacties staan op foute info zoals nu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 12:33 

Hardtraxx Veteran

Wat moet er precies veranderd worden? Heb dit helemaal gemist namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 12:35 

Hardtraxx Veteran

Tracklist (scroll naar boven), en het is een album, geen EP :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 12:41 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:

http://hardnews.nl/headhunterz-komt-met ... m/?lang=nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 13:00 

Hardtraxx Veteran

Hard With Style schreef:
Today marks the start of Hard With Style Origins..
‪#‎HWSOrigins‬ ► http://hws.dj/ORIGINS-sfy
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 13:06 

Prachtig dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 13:11 

Hardtraxxer

Twan0 schreef:
Ordinary Joe schreef:
Beetje opvoeden dat tuig.

:lol: Dit gevoel heb ik steeds vaker als ik reacties lees onder sets & releases, misschien niet opvoeden maar wel even mensen laten beseffen dat Headhunterz ook een groot aantal baas releases op zijn naam heeft staan.

Die simpele zieltjes die zich kapot haten onder élke post van hem op Facebook... ook al is het een foto van zijn ontbijt, dan nog is het COCKHUNTERZ GAYHUNTERZ HOUSEHUNTERZ SELLOUT

Ik vind zijn nieuwe muziek ook niet veel aan, maarja, in hoeverre kunnen we het hem kwalijk nemen?
Hij heeft binnen de hardstyle alles bereikt wat er maar te bereiken valt, en als producer wil je jezelf toch blijven uitdagen om het voor jezelf leuk te houden. Jammer dat zo veel mensen dit niet snappen, je krijgt er alleen maar onnodig gehaat van, en dat richting iemand die ooit de allergrootste fanbase had binnen de hardstyle.

Hij zal in ieder geval in mijn ogen altijd een grote held blijven :worship: en ben wel benieuwd wat dit gaat brengen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 13:12 

Aan het typen...

Want muziek maken draait om dingen bereiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 13:15 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Want muziek maken draait om dingen bereiken?

Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat als er voor jezelf niks meer te bereiken valt dat er misschien geen uitdaging meer is. Als producer ben je altijd op zoek naar uitdaging, ook om plezier in je werk te houden. En plezier hebben in wat je doet is het belangrijkste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 13:17 

Hardtraxx Addict

Denk ook deels dat het te maken heeft met XQL? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 13:19 

Donateur

cb92 schreef:
Denk ook deels dat het te maken heeft met XQL? :P

Daar zat ik ook aan te denken ja, maar kan me niet voorstellen dat hij al die platen opnieuw heeft gemastered voor een feest. Misschien is het wel een (van de) aanleiding(en) geweest inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 13:22 

Nee Lyst daar draait het niet om. Waarom nou weer zo'n reactie? Headhunterz heeft zelf gezegd dat hij alle doelen die hij ooit had heeft bereikt, en dat hem dat in de weg zat. Daarom heeft hij zichzelf nieuwe doelen gesteld. Heb eens respect voor deze man dat hij zich ZO buiten z'n comfort zone begeeft, en blijft doorzetten ondanks de absurde hoeveelheid haat die hij voor z'n kiezen krijgt. Hij doet wat hij wil en dat is jammer voor de hardstyle scene, maar het is niet onze plek om daar kritiek op te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 13:39 

Aan het typen...

Om een simpele reden. Omdat het altijd maar groter moet. Voor mij is het juist helemaal niet vanzelfsprekend dat je o.a. de House kant opgaat, omdat je "alles" in de hardstyle scene al bereikt hebt. Begrijp me niet verkeerd, wat mij betreft mag hij best House maken als hij voelt dat hij zijn creativiteit op dit moment het beste op die manier kan uiten. En ik vind het ook helemaal prima als hij daarmee erg succesvol wordt. Maar in dat geval is het een gevolg van je muziek en niet een doel. Want zodra je doelen gaat stellen is de muziek slechts een middel. En zolang je dat niet doorhebt, heb je in mijn ogen verre van "alles" bereikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 13:43 

Hardtraxx Beheerder

Als ze daadwerkelijk opnieuw gemasterd zijn, lijkt me dit wel erg vet :D Zo komen de oude platen toch weer boven waardoor het 'nieuwe' publiek ze ook leert kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 13:51 

Hardtraxx Veteran

Tracklist klopt niet, volgens Beatport zijn er 63 tracks. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 14:14 

Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:
Tracklist (scroll naar boven), en het is een album, geen EP :P

Qlown schreef:
Khadber schreef:

http://hardnews.nl/headhunterz-komt-met ... m/?lang=nl

Khadber schreef:

Info klopt niet. Het is geen album, zoals ik eerder al had gezegd, maar een reeks van 36 releases op het label HWS Origins. Cat# van HWS2009001 t/m HWS2012036.
Hier een mooi overzicht: http://www.beatport.com/label/origins/43965/releases

Voor zover ik op Spotify kan horen zijn de meeste tracks NIET (of amper) remastered. Ik hoor alleen bij Rock Civilization een duidelijk verschil van de tracks die ik aan heb geklikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 14:32 

Hardtraxx Veteran

Oké. Eigenlijk is het dus een re-release. Dan kan dit in ieder geval dicht, want om hier 36 losse topics van te maken..
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle