Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
pakt me wederom echt 0,0. Wat een vervelende melodie zeg
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Geen groot fan van dit nummer, maar wel dikke pluspunten voor het releasebeleid. Binnen twee weken nadat hij voor het eerst gedraaid is al een release. Heftig.
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 11 days ago
Iets met ijzer smeden...
Hardtraxxer
149 posts member since 2015
last seen 9 days ago
Saaie, eentonige plaat. Vocals werken wel goed.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
1 van zijn beste tracks van de laatste jaren. De emotie hierin is echt diep. Erg goed gelukt.
F
Hardtraxxer
204 posts member since 2015
Helemaal top dit (L) :yay:
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 8 days ago
Meh.. mij pakt ie dus echt niet.
De naam schept hoge verwachtingen (in mijn ogen) als de titel verwijst naar tekst ui zijn Scrap Attack anthem van 2009.
De teksten zijn leuk, maar verder in mijn ogen echt een hele saaie plaat.. >.<
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Headhunterz is het niet meer voor mij. Zowel zijn hele sociale media circus als zijn muziek geeft mij helemaal niet meer het gevoel dat ik naar één van de beste hardstyle acts van de wereld aan het kijken/luisteren ben.

HHZ hoeft helemaal niet meer te bewijzen dat hij een top producer is, dat heeft hij al lang gedaan in het verleden. Het is kwalitatief dik in orde, maar meters kippenvel is er (vaak) al lang niet meer (alleen bij een aantal recentere Project One tracks).

En om even terug te komen op dat social media circus. Muziek zou de boventoon moeten voeren, en dat doet het al jaren niet meer (bij bijna geen enkele artiest meer op het hoogste niveau).
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
G1LL wrote:En om even terug te komen op dat social media circus. Muziek zou de boventoon moeten voeren, en dat doet het al jaren niet meer (bij bijna geen enkele artiest meer op het hoogste niveau).
Maar is dit nu de keuze/schuld van de artiesten, of de vraag van het (hardstyle) publiek tegenwoordig? Als je niet zo actief op social media bent, raak je tegenwoordig ondergesneeuwd en raak je tevens in de vergetelheid. Daarnaast zijn het vaak ook organisaties die via social media zoveel mogelijk bereik willen hebben en daartoe de artiesten 'verplichten' om dingen over feesten te delen. Staat wel even los van hoe HHZ z'n social media gebruikt hoor (fitboy jwt), maar was meer even gericht op social media circus en dat muziek boventoon zou moeten voeren (waar ik het wel mee eens ben, maar in de hedendaagse samenleving/scene gewoon niet meer realistisch is).
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Ik voel me zwaar geïntimideerd door zijn lijf dus luister zijn muziek liever ook niet meer.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 20 hours ago
Nee vind dit niet zo veel aan.

Beetje apart akkoorden schema ofzo.
Hardtraxxer
385 posts member since 2013
last seen 17 days ago
fflkkr wrote:Zeurderige synth en vind de melodie ook behoorlijk saai. Vocals zijn wel vet, maar vind hier verder helemaal niks aan.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
Wat een saaie track zeg. Had hoge verwachtingen door al die oranje hartjes op de sociale media. Zit totaal geen drive in. De vocalen zijn ook echt overdreven man. Elke zin van die zweverige uitspraken. Nee ik vind dit niets. :x
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 23 hours ago
Qua productie wel een goeie plaat, maar zal hem niet vaak opzetten. Al was dit in de eindshow wel heel erg gaaf!
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Vind dat Headhunterz nog geen track geproduceerd heeft sinds zijn comeback die er echt bovenuit springt. De meeste zijn wel oké maar ook niet meer dan dit, zoals dit nummer.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
THArdstyler wrote:
G1LL wrote:En om even terug te komen op dat social media circus. Muziek zou de boventoon moeten voeren, en dat doet het al jaren niet meer (bij bijna geen enkele artiest meer op het hoogste niveau).
Maar is dit nu de keuze/schuld van de artiesten, of de vraag van het (hardstyle) publiek tegenwoordig? Als je niet zo actief op social media bent, raak je tegenwoordig ondergesneeuwd en raak je tevens in de vergetelheid. Daarnaast zijn het vaak ook organisaties die via social media zoveel mogelijk bereik willen hebben en daartoe de artiesten 'verplichten' om dingen over feesten te delen. Staat wel even los van hoe HHZ z'n social media gebruikt hoor (fitboy jwt), maar was meer even gericht op social media circus en dat muziek boventoon zou moeten voeren (waar ik het wel mee eens ben, maar in de hedendaagse samenleving/scene gewoon niet meer realistisch is).
Ik wilde al off topic gaan, maar laat ik dat maar in het HHZ topic zetten xd
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Jordi wrote:pakt me wederom echt 0,0. Wat een vervelende melodie zeg
Vrij saai ook verder.
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
RTM93 wrote:1 van zijn beste tracks van de laatste jaren. De emotie hierin is echt diep. Erg goed gelukt.
Vocals geven een flinke emotionele lading aan de track, dat sprint er wel echt bovenuit. Aan de andere kant wordt het nergens écht heel spannend, meer een thuis luister plaat dan een live plaat inderdaad :) .
Hardtraxxer
590 posts member since 2016
last seen May 2025
Lekkere plaat man, niks mis met! ^^ ^^
Erg fan van de vocals en blij dat het niet weer Eurielle is, ben wel klaar met die extreem hoge LUULUULUU (klinkt ongeveer zo) vocals van haar.
Hardtraxxer
512 posts member since 2017
last seen 12 days ago
Dit is echt de track van het jaar voor mij tot nu toe... hoe de vocals en de melodie ineen vloeien :loving:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Helicaze wrote:
Jordi wrote:pakt me wederom echt 0,0. Wat een vervelende melodie zeg
Vrij saai ook verder.
Dit
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 20 hours ago
Typisch zo'n nummer wat gevoerd wordt door heel het cirucus eromheen en eigenlijk alleen leuk gevonden wordt door de massa omdat het door de strot geduwd wordt op social media en geforceerd aan een 'memorabel' moment wordt gekoppeld. Nee ik val daar niet voor. Rescue Me, Our Church, dat zijn mooie platen, dit heeft niets voor mij.

grts
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Wat een overdreven gedoe allemaal rondom deze track. Persoonlijk vind ik hem wel lekker hoor. Maar het hele circus daarom heen hoeft voor mij niet; alsof hij de beste plaat in z'n carriere geproduceerd heeft...
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
JeftaElachouri wrote:Persoonlijk vind ik hem wel lekker hoor. Maar het hele circus daarom heen hoeft voor mij niet; alsof hij de beste plaat in z'n carriere geproduceerd heeft...
Dit, fijne plaat alleen de rest is voor mij niet nodig
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Mark With A Tarrel wrote:Typisch zo'n nummer wat gevoerd wordt door heel het cirucus eromheen en eigenlijk alleen leuk gevonden wordt door de massa omdat het door de strot geduwd wordt op social media en geforceerd aan een 'memorabel' moment wordt gekoppeld. Nee ik val daar niet voor. Rescue Me, Our Church, dat zijn mooie platen, dit heeft niets voor mij.

grts