Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pakt me wederom echt 0,0. Wat een vervelende melodie zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 15:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geen groot fan van dit nummer, maar wel dikke pluspunten voor het releasebeleid. Binnen twee weken nadat hij voor het eerst gedraaid is al een release. Heftig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iets met ijzer smeden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Saaie, eentonige plaat. Vocals werken wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 05:36 
 
Hardtraxx Veteran

1 van zijn beste tracks van de laatste jaren. De emotie hierin is echt diep. Erg goed gelukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 11:07 
 
Hardtraxxer

Helemaal top dit (L) :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 14:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meh.. mij pakt ie dus echt niet.
De naam schept hoge verwachtingen (in mijn ogen) als de titel verwijst naar tekst ui zijn Scrap Attack anthem van 2009.
De teksten zijn leuk, maar verder in mijn ogen echt een hele saaie plaat.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz is het niet meer voor mij. Zowel zijn hele sociale media circus als zijn muziek geeft mij helemaal niet meer het gevoel dat ik naar één van de beste hardstyle acts van de wereld aan het kijken/luisteren ben.

HHZ hoeft helemaal niet meer te bewijzen dat hij een top producer is, dat heeft hij al lang gedaan in het verleden. Het is kwalitatief dik in orde, maar meters kippenvel is er (vaak) al lang niet meer (alleen bij een aantal recentere Project One tracks).

En om even terug te komen op dat social media circus. Muziek zou de boventoon moeten voeren, en dat doet het al jaren niet meer (bij bijna geen enkele artiest meer op het hoogste niveau).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
En om even terug te komen op dat social media circus. Muziek zou de boventoon moeten voeren, en dat doet het al jaren niet meer (bij bijna geen enkele artiest meer op het hoogste niveau).

Maar is dit nu de keuze/schuld van de artiesten, of de vraag van het (hardstyle) publiek tegenwoordig? Als je niet zo actief op social media bent, raak je tegenwoordig ondergesneeuwd en raak je tevens in de vergetelheid. Daarnaast zijn het vaak ook organisaties die via social media zoveel mogelijk bereik willen hebben en daartoe de artiesten 'verplichten' om dingen over feesten te delen. Staat wel even los van hoe HHZ z'n social media gebruikt hoor (fitboy jwt), maar was meer even gericht op social media circus en dat muziek boventoon zou moeten voeren (waar ik het wel mee eens ben, maar in de hedendaagse samenleving/scene gewoon niet meer realistisch is).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 11:06 
 
Hardtraxx Elite

Ik voel me zwaar geïntimideerd door zijn lijf dus luister zijn muziek liever ook niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 14:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee vind dit niet zo veel aan.

Beetje apart akkoorden schema ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Zeurderige synth en vind de melodie ook behoorlijk saai. Vocals zijn wel vet, maar vind hier verder helemaal niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een saaie track zeg. Had hoge verwachtingen door al die oranje hartjes op de sociale media. Zit totaal geen drive in. De vocalen zijn ook echt overdreven man. Elke zin van die zweverige uitspraken. Nee ik vind dit niets. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qua productie wel een goeie plaat, maar zal hem niet vaak opzetten. Al was dit in de eindshow wel heel erg gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 15:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind dat Headhunterz nog geen track geproduceerd heeft sinds zijn comeback die er echt bovenuit springt. De meeste zijn wel oké maar ook niet meer dan dit, zoals dit nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
G1LL schreef:
En om even terug te komen op dat social media circus. Muziek zou de boventoon moeten voeren, en dat doet het al jaren niet meer (bij bijna geen enkele artiest meer op het hoogste niveau).

Maar is dit nu de keuze/schuld van de artiesten, of de vraag van het (hardstyle) publiek tegenwoordig? Als je niet zo actief op social media bent, raak je tegenwoordig ondergesneeuwd en raak je tevens in de vergetelheid. Daarnaast zijn het vaak ook organisaties die via social media zoveel mogelijk bereik willen hebben en daartoe de artiesten 'verplichten' om dingen over feesten te delen. Staat wel even los van hoe HHZ z'n social media gebruikt hoor (fitboy jwt), maar was meer even gericht op social media circus en dat muziek boventoon zou moeten voeren (waar ik het wel mee eens ben, maar in de hedendaagse samenleving/scene gewoon niet meer realistisch is).


Ik wilde al off topic gaan, maar laat ik dat maar in het HHZ topic zetten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
pakt me wederom echt 0,0. Wat een vervelende melodie zeg

Vrij saai ook verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 18:58 
 
Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
1 van zijn beste tracks van de laatste jaren. De emotie hierin is echt diep. Erg goed gelukt.


Vocals geven een flinke emotionele lading aan de track, dat sprint er wel echt bovenuit. Aan de andere kant wordt het nergens écht heel spannend, meer een thuis luister plaat dan een live plaat inderdaad :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere plaat man, niks mis met! ^^ ^^
Erg fan van de vocals en blij dat het niet weer Eurielle is, ben wel klaar met die extreem hoge LUULUULUU (klinkt ongeveer zo) vocals van haar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 14:51 
 
Hardtraxxer

Dit is echt de track van het jaar voor mij tot nu toe... hoe de vocals en de melodie ineen vloeien :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 22:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Jordi schreef:
pakt me wederom echt 0,0. Wat een vervelende melodie zeg

Vrij saai ook verder.


Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 23:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Typisch zo'n nummer wat gevoerd wordt door heel het cirucus eromheen en eigenlijk alleen leuk gevonden wordt door de massa omdat het door de strot geduwd wordt op social media en geforceerd aan een 'memorabel' moment wordt gekoppeld. Nee ik val daar niet voor. Rescue Me, Our Church, dat zijn mooie platen, dit heeft niets voor mij.

grts
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 08:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een overdreven gedoe allemaal rondom deze track. Persoonlijk vind ik hem wel lekker hoor. Maar het hele circus daarom heen hoeft voor mij niet; alsof hij de beste plaat in z'n carriere geproduceerd heeft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 13:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Persoonlijk vind ik hem wel lekker hoor. Maar het hele circus daarom heen hoeft voor mij niet; alsof hij de beste plaat in z'n carriere geproduceerd heeft...


Dit, fijne plaat alleen de rest is voor mij niet nodig
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 15:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Typisch zo'n nummer wat gevoerd wordt door heel het cirucus eromheen en eigenlijk alleen leuk gevonden wordt door de massa omdat het door de strot geduwd wordt op social media en geforceerd aan een 'memorabel' moment wordt gekoppeld. Nee ik val daar niet voor. Rescue Me, Our Church, dat zijn mooie platen, dit heeft niets voor mij.

grts
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle