Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 15:49 

Artiest

Opperhoofd schreef:
Er gaat juist niks boven de Scot Project Remix! :loving:

Klopt, die is ook erg fijn. Die vinyl heb ik nog ergens thuis liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 16:04 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Opperhoofd schreef:
Brooklyn Bounce heeft hem enkele dagen geleden al gereleased, waarom moet Scantraxx dat dan ook nog eens doen?

Net zoals die A-Lusion Radioshow Samplers.

Dus geld.

Wellicht komt er een Radio Edit bij. :P

Ach van mij part releasen ze nog 100 andere tracks die allang uit zijn. Je hoeft hem niet te kopen.
Als je hem al bij Brooklyn Bounce had gekocht, laat je hem nu links liggen, simpel toch :D

indeeed dus niet zo huilen :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 16:33 

Hardtraxx Veteran

Opperhoofd schreef:
PNXRMX schreef:
Opperhoofd is een sukkel.

Probeer het nog eens.

Zo goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 16:37 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 18:17 

Hardtraxxer

Ik ben het eerlijk gezegd wel deels met opperhoofd eens.. Leuk dat ze de track ook nog eens op Scantraxx releases terwijl hij al uitgebracht is. Dit maakt me niet zo veel uit, maar als daardoor tracks van andere Scantraxx artiesten langer op zich laten wachten met een release dan ga ik me er wel aan storen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 18:41 

QuakerSw schreef:
Ik ben het eerlijk gezegd wel deels met opperhoofd eens.. Leuk dat ze de track ook nog eens op Scantraxx releases terwijl hij al uitgebracht is. Dit maakt me niet zo veel uit, maar als daardoor tracks van andere Scantraxx artiesten langer op zich laten wachten met een release dan ga ik me er wel aan storen :)

Zie je nou PNXRMX, als je gewoon even nadenkt snap je wat ik bedoel.

QuakerSw, ik ben blij dat jij het ook zo ziet. :thumbsup:

Nu Scantraxx nog! :D

PNXRMX schreef:
Opperhoofd schreef:
PNXRMX schreef:
Opperhoofd is een sukkel.

Probeer het nog eens.

Zo goed?

PNXRMX, wanneer je je niet op een volwassen manier kunt redden ga je direct kinderachtig doen, sneu kereltje. :')

Denk voortaan even na voordat je wat plaatst, dan zet je jezelf tenminste niet zo voor lul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 18:42 

Hardtraxx Veteran

Jongens houd dit buiten het forum! Houd het hier op de release en doe het ruzie maken maar via pm ofzo!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 18:45 

Artiest

Bitch fight, bitch fight! :clap:
ok nu ff serieus, wat maakt t uit dat brooklyn bounce 'm eerder al gereleased heeft, alsof jij (opperhoofd) alle muziek koopt... Dus je ligt er niet wakker van lijkt mij, HHZ had hem denk ik al gepland om op Scantraxx Reloaded te releasen dusja, boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 20:00 

Hardtraxx Veteran

Opperhoofd schreef:
PNXRMX, wanneer je je niet op een volwassen manier kunt redden ga je direct kinderachtig doen, sneu kereltje. :')

Denk voortaan even na voordat je wat plaatst, dan zet je jezelf tenminste niet zo voor lul.

En een reactie als "probeer het nog eens" is wel volwassen :') Ik ga inderdaad plots van mening veranderen door zo'n post. Ik word ook meteen gemotiveerd om extra argumenten te plaatsen als je op zo'n uiterst serieuze manier op m'n reactie in gaat. :') Mijn reactie was ook niet echt bedoeld om een discussie mee te winnen ofzo. Was meer een klein grapje omdat het toch hopeloos is om tegen jou in te gaan. Je blijft je toch wel vasthouden aan je o zo controversiele meningen waar je de grote anti-meeloper jongen mee uit kunt hangen.
Vind t anders wel sneu dat jij je tijd verdoet door een forumpje te trollen.
Tijd verdoen met reageren op trolls is overigens ook niet alles, maar goed. Ik zie het als oefenen in argumenteren tegen de idioten die ik later in het leven vast ook niet weinig tegenkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 20:28 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Opperhoofd schreef:

En een reactie als "probeer het nog eens" is wel volwassen :') Ik ga inderdaad plots van mening veranderen door zo'n post. Ik word ook meteen gemotiveerd om extra argumenten te plaatsen als je op zo'n uiterst serieuze manier op m'n reactie in gaat. :') Mijn reactie was ook niet echt bedoeld om een discussie mee te winnen ofzo. Was meer een klein grapje omdat het toch hopeloos is om tegen jou in te gaan. Je blijft je toch wel vasthouden aan je o zo controversiele meningen waar je de grote anti-meeloper jongen mee uit kunt hangen.
Tijd verdoen met reageren op trolls is overigens ook niet alles, maar goed. Ik zie het als oefenen in argumenteren tegen de idioten die ik later in het leven vast ook niet weinig tegenkom.

Amen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 20:40 

Hardtraxx Veteran

ONTOPIC :list:
Conflicten los je maar op via PM! Laatste waarschuwing jongens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 20:43 

Donateur

Leuke plaat. Is mij alleen gaan vervelen. Aangezien het nummer al 4 maanden (misschien wel langer?) al wordt gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 21:06 

Hardtraxxer

Teknizion schreef:
Leuke plaat. Is mij alleen gaan vervelen. Aangezien het nummer al 4 maanden (misschien wel langer?) al wordt gedraaid.

idd
het is een leuke plaat maar niet meer dan dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 22:17 

PNXRMX schreef:
Opperhoofd schreef:

Kan je niet lezen?

freddyadu8 schreef:
Jongens houd dit buiten het forum! Houd het hier op de release en doe het ruzie maken maar via pm ofzo!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 15:30 

Hardtraxx Veteran

Opperhoofd schreef:

HAHAHAHAHAHA, dat dit uit jouw mond kan komen, HAHAHAHAHAHA

OT:
Mwua, mwua, het zit wel goed in elkaar, maar vooral die melodie pakt me helemaal niet. Verder is dit ook niets voor mij, kan ook komen dat ik een afkeer heb tegen het origineel van dit nummer. Zal daarin wel de enige zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 16:22 

Artiest

zullen we even een topic
Opperhoofd vs The Rest aanmaken voor jullie mensen? Dan kunnen andere mensen hier gewoon weer lekker on topic blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 23:20 

Hardtraxxer

(L) die eerste climax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 15:41 

Hardtraxx Addict

de melodie vind ik juist super pakkend :) + de intro en outro zijn ook goed te doen!
kortom, heerlijke plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 22:33 

Hardtraxxer

Hymn schreef:
Gaat Scantraxx hem nou ook weer appart uitbrengen?
Ik begin nou toch te denken dat Scantraxx het voor het geld doet.

Nu pas? Dat idee heb ik al jaren xD

OT:

Weer een trance classic die even hard geraped word!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 01:12 

Hardtraxx Elite

Scumbag schreef:
Hymn schreef:
Gaat Scantraxx hem nou ook weer appart uitbrengen?
Ik begin nou toch te denken dat Scantraxx het voor het geld doet.

Nu pas? Dat idee heb ik al jaren xD

OT:

Weer een trance classic die even hard geraped word!

Vond 't origineel ook al schijt..
Kan me niet echt bekoren dit soort rommel. 't Is volgens mij een beetje een trend aan het worden om BB plaatjes te remixen :P (TBY/JW)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 14:34 

Hardtraxxer

Eerste paar keren dat ik deze track hoorde, kippenvel tot op mijn ballen.

Nu hij gereleased is, draai ik hem nagenoeg nooit..
Beetje zo'n Live The Moment track in mijn geval. Mooi maar vervelend.

Én jammer dat hij nu voor de "2de" keer gereleased wordt..

Toch prima track :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 14:38 

Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
't Is volgens mij een beetje een trend aan het worden om BB plaatjes te remixen :P (TBY/JW)

Het feit dat BB net een enorm remix album/verzameling heeft uitgebracht net laat me denken dat BB een hoop remix verzoeken de deur uit heeft gedaan een tijdje terug ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 15:31 

Hardtraxx Veteran

kvind het totaal geen bijzondere track :/
ook beetje overhypte track imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 01:02 

Hardtraxx Veteran

1. Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Headhunterz & Noisecontrollers Remix)
2. Headhunterz & Noisecontrollers - Robot's Dream
;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 01:04 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
1. Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Headhunterz & Noisecontrollers Remix)
2. Headhunterz & Noisecontrollers - Robot's Dream
;)

Bron?
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle