Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2008 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan als DJ niet vernieuwend blijven zijn. Een DJ heeft een bepaalde visie en een bepaalde sound. Daar hoort dat nou eenmaal bij. Headhunterz heeft enorm veel met die digiwave setting in een VST plugin (Vanguard dacht ik). Prima, kan best. Dit is gewoon geen nieuwe track, dit is, op de vocal na, allemaal al gebruikt, dat vind ik de track zo slecht maken.
Hij kan best een andere melo maken etc.. Kijk maar naar Subsonic of Reloaded Part 2. Hij doet het alleen hier niet, en dat is zonde.

En Spacer is nou eenmaal de hit van het jaar, tot op de bodem grijs gedraaid, maar ik vind dat helemaal niet erg, want het is een beste track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2008 13:40 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Je kan als DJ niet vernieuwend blijven zijn

Dat weet ik wel Op den duur raarkt je inspiratie toch op, Maar k vind het alleen gewoon zwaar K*T dat ze altijd dezelfde sounds pakken. Als ze nu eens een andere pakken dan gewoon de digitals, Bv Een iets minder gebruikte Sound (* weet effe geen vb er op te plakken*). Dit gaat het publiek tog meer aanspreken dan de altijd dezelfde gedraaide Sounds Snap je?
Citaat:
En Spacer is nou eenmaal de hit van het jaar, tot op de bodem grijs gedraaid, maar ik vind dat helemaal niet erg, want het is een beste track.


Geef ik je helemaal gelijk in. Zeker een van de beste platen van 2008. Ben er trouwens heel zeker van dat deze hoog scoord in de TOP100 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2008 18:21 
 
Hardtraxxer

Vind dit ook dat deze plaat echt ruk is, toen ik Just Say My Name voor het eerst hoorde vond ik het ook teveel op Rock Civilization lijken..En dat vind ik RC ook nog een 10x beter dan deze..
The Lost Soul vind k ook niet zoveel aan..

Kijk wel erg uit naar zijn volgende plaat! Die vind ik echt heel anders weer dan dat hij normala maakt, en die B1 dan...wat een plaat(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2008 12:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Je kan als DJ niet vernieuwend blijven zijn. Een DJ heeft een bepaalde visie en een bepaalde sound. Daar hoort dat nou eenmaal bij. Headhunterz heeft enorm veel met die digiwave setting in een VST plugin (Vanguard dacht ik). Prima, kan best. Dit is gewoon geen nieuwe track, dit is, op de vocal na, allemaal al gebruikt, dat vind ik de track zo slecht maken.
Hij kan best een andere melo maken etc.. Kijk maar naar Subsonic of Reloaded Part 2. Hij doet het alleen hier niet, en dat is zonde.

En Spacer is nou eenmaal de hit van het jaar, tot op de bodem grijs gedraaid, maar ik vind dat helemaal niet erg, want het is een beste track.

Time doet het anders ook erg goed :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2008 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Time doet het anders ook erg goed :cool:


Nja, Maar k verkies tog Spacer dan =P Zullen het binne klein weekje weten e ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2008 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Time is nog niet eens released.. Dus probeer het later nog een xtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2008 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb time al een aantal keer gedraaid voor publiek.. gewoon een ripje van de qlimax cd en via de intro inmixen en duchtig hard knallen! Publiek kwam wel van de vloer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2008 21:35 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Goed, dit is officieel het meest bekeken topic in de geschiedenis van dit forum! :D

edit: Ohnee, dat was het "Qlimax livesets verzameling" topic al -_-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2008 00:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Time is nog niet eens released.. Dus probeer het later nog een xtje.


Dennis Aka Mash schreef:
Ik heb time al een aantal keer gedraaid voor publiek.. gewoon een ripje van de qlimax cd en via de intro inmixen en duchtig hard knallen! Publiek kwam wel van de vloer!


Zo zie je maar dat je niet hoeft te wachten op een release :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2008 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind Just say my name echt een super nummer!
klinkt echt lekker :D alleen is dit wel een echte engelse zin? I eat that shit up XD volgens mij niet toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2008 02:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

T zal wel beat up moeten zijn ofzo :P
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle