Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 20:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Gewoon via een laptop aansluiten op luidsprekers, die aansluiten op een andere laptop en opnemen met audacity. Simpel en je hebt de 320 kbps... Moeten ze het maar niet zo easy maken :thumbup:

Waarom zo moeilijk?
Gewoon bij de mic instellingen je speaker uitgang aanklikken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 20:18 
 
Hardtraxx Elite

Ja dat kan echt wel wat makkelijker >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Spablauw schreef:
Gewoon via een laptop aansluiten op luidsprekers, die aansluiten op een andere laptop en opnemen met audacity. Simpel en je hebt de 320 kbps... Moeten ze het maar niet zo easy maken :thumbup:

Waarom zo moeilijk?
Gewoon bij de mic instellingen je speaker uitgang aanklikken :P


Dit. En de sample is wss geen 320kbps om mee te beginnen of wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 20:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Gewoon via een laptop aansluiten op luidsprekers, die aansluiten op een andere laptop en opnemen met audacity. Simpel en je hebt de 320 kbps... Moeten ze het maar niet zo easy maken :thumbup:

Is geen echte 320 dan he, maar gewoon een opname opnieuw gecodeerd in 320kbps.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 20:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Spablauw schreef:
Gewoon via een laptop aansluiten op luidsprekers, die aansluiten op een andere laptop en opnemen met audacity. Simpel en je hebt de 320 kbps... Moeten ze het maar niet zo easy maken :thumbup:

Waarom zo moeilijk?
Gewoon bij de mic instellingen je speaker uitgang aanklikken :P

Waarom zo moeilijk?
Gewoon kijken welke file in de achtergrond gedownload wordt door de player en die file downloaden: http://cyfrowamuza.pl/cd/1/1000002374/1000011923.mp3
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 20:33 
 
Hardtraxx Veteran

Meph0 schreef:
Fusionmania schreef:
Spablauw schreef:
Gewoon via een laptop aansluiten op luidsprekers, die aansluiten op een andere laptop en opnemen met audacity. Simpel en je hebt de 320 kbps... Moeten ze het maar niet zo easy maken :thumbup:

Waarom zo moeilijk?
Gewoon bij de mic instellingen je speaker uitgang aanklikken :P

Waarom zo moeilijk?
Gewoon kijken welke file in de achtergrond gedownload wordt door de player en die file downloaden: http://cyfrowamuza.pl/cd/1/1000002374/1000011923.mp3


Hehe, Eindelijk let er nog eens iemand op ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 20:40 
 

Wat gaat dat zo makkelijk? Eens kijken dan :D En ja als het 320 kbps is natuurlijk he mannen :)....

Edit hoe werkt die site van je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 20:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Fusionmania schreef:
Spablauw schreef:
Gewoon via een laptop aansluiten op luidsprekers, die aansluiten op een andere laptop en opnemen met audacity. Simpel en je hebt de 320 kbps... Moeten ze het maar niet zo easy maken :thumbup:

Waarom zo moeilijk?
Gewoon bij de mic instellingen je speaker uitgang aanklikken :P

Waarom zo moeilijk?
Gewoon kijken welke file in de achtergrond gedownload wordt door de player en die file downloaden: http://cyfrowamuza.pl/cd/1/1000002374/1000011923.mp3

Was meer in het algemeen bedoeld, maar goed gevonden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Fusionmania schreef:
Spablauw schreef:
Gewoon via een laptop aansluiten op luidsprekers, die aansluiten op een andere laptop en opnemen met audacity. Simpel en je hebt de 320 kbps... Moeten ze het maar niet zo easy maken :thumbup:

Waarom zo moeilijk?
Gewoon bij de mic instellingen je speaker uitgang aanklikken :P

Waarom zo moeilijk?
Gewoon kijken welke file in de achtergrond gedownload wordt door de player en die file downloaden: http://cyfrowamuza.pl/cd/1/1000002374/1000011923.mp3

en vervolgens plak je http://cyfrowamuza.pl/cd/1/1000002374/1000011942.mp3 erachter, et voila de track is compleet. De bron is trouwens 128 kb/s
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We dwalen af mensen.. Ripjes zijn sws niet interessant. OT
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Fusionmania schreef:
Spablauw schreef:
Gewoon via een laptop aansluiten op luidsprekers, die aansluiten op een andere laptop en opnemen met audacity. Simpel en je hebt de 320 kbps... Moeten ze het maar niet zo easy maken :thumbup:

Waarom zo moeilijk?
Gewoon bij de mic instellingen je speaker uitgang aanklikken :P

Waarom zo moeilijk?
Gewoon kijken welke file in de achtergrond gedownload wordt door de player en die file downloaden: http://cyfrowamuza.pl/cd/1/1000002374/1000011923.mp3

Hoe kan je dat zien dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
We dwalen af mensen.. Ripjes zijn sws niet interessant. OT

Voor Headhunterz anders wel, waarom moest SoH en alle andere rippers die rip offline halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 21:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
G1LL schreef:
We dwalen af mensen.. Ripjes zijn sws niet interessant. OT

Voor Headhunterz anders wel, waarom moest SoH en alle andere rippers die rip offline halen?

Omdat het de verrassing verpest, denk ik. Je werkt als artiest lang aan een track, wil het groots releasen en dan lekt het op voorhand. Lijkt me een beetje de lol verpesten. Het meerendeel van de mensen krijgt hier niets van mee, dus het valt natuurlijk wel mee, maar toch lijkt het me lullig.

Krijg je met van die amateuristische mp3-winkels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Wildstylerz schreef:
ja power of music, restart, nieuwe adrenalize, reignite, nieuwe ran-d, leave the world en toulouse remix full awesome :D en deze cd komt 1 dag voor ziggodome uit dus maakt niks uit toch? hij draait hem dan wel voor het eerst de 20e


Ja maar welke lijst moeten we nou geloven?

Vind die in de openingspost veel aantrekkelijker dus hoop dat het die is. :P

Edit:

Kun je Reignite, The Power of Music nu al full krijgen op die site? Of wanneer want zit op me mobiel. ^^



ja dat is ook, die andere is gewoon een warm up iets
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 22:37 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een kutlijst. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Power of music en Reignite :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 11:01 
 

Het is deze tracklist, bron Q-Dance site
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 11:16 
 
Hardtraxxer

Spablauw schreef:
Het is deze tracklist, bron Q-Dance site


Ik zie daar niks staan over de "CD 2 Hard With Style Continuous DJ Mix". Wordt blijkbaar dus gewoon 1 CD. Openingspost dus even aangepast
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 11:59 
 
Hardtraxx Elite

Vind de uiteindelijke lijst erg lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 13:14 
 
Hardtraxx Addict

Meph0 schreef:
Fusionmania schreef:
G1LL schreef:
We dwalen af mensen.. Ripjes zijn sws niet interessant. OT

Voor Headhunterz anders wel, waarom moest SoH en alle andere rippers die rip offline halen?

Omdat het de verrassing verpest, denk ik. Je werkt als artiest lang aan een track, wil het groots releasen en dan lekt het op voorhand. Lijkt me een beetje de lol verpesten. Het meerendeel van de mensen krijgt hier niets van mee, dus het valt natuurlijk wel mee, maar toch lijkt het me lullig.

Krijg je met van die amateuristische mp3-winkels.


Snap sowieso niet wat sommige mensen denken te bereiken om als eerste een ripje ergens op youtube te hebben staan. Laat dat gewoon lekker aan de artiesten/labels zelf over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Canyonree schreef:
Spablauw schreef:
Het is deze tracklist, bron Q-Dance site


Ik zie daar niks staan over de "CD 2 Hard With Style Continuous DJ Mix". Wordt blijkbaar dus gewoon 1 CD. Openingspost dus even aangepast


Dat is nogal standaard. CD zelf is gemixt (dus geen fulls, geen radio edits). Digitale versie bevat fulls of radio edits van elke track, en de mix die op de cd staat (als 1 track).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 16:34 
 
Hardtraxxer

Spijtig dat The Power of Music een mindere opbouw heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opbouw kan ik ook niet volgen idd. die verlenging in de break had imo niet gehoeven, klinkt nu alleen maar zo abrupt en erg raar. Of is dat een foutje in de Preview? Misschien kan Hhz dat zelf verklaren? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 10:07 
 
Hardtraxx Addict

Hardstyle.com twitter
Citaat:
#HWS changed the release date to 22-10. So @djheadhunterz presents: @Hardwithstyle will be available next Monday physical and digital
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 11:21 
 
Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Opbouw kan ik ook niet volgen idd. die verlenging in de break had imo niet gehoeven, klinkt nu alleen maar zo abrupt en erg raar. Of is dat een foutje in de Preview? Misschien kan Hhz dat zelf verklaren? :)

Vrees ervoor dat het nog wordt aangepast aangezien het al op die site staat. Hopelijk wordt ik het wat gewend want het zet wel een serieuze domper op die melodie.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle