Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had het dan logischer/fijner gevonden als de climax melodieën dan omgedraaid waren, eerst de originele en dan de aangepaste in een DBSTF jasje maar ach, typisch Nederlands. Het is ook nooit goed, lekker klagen!
Heerlijke plaat verder, die intro is ook mega dik :love: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@14:19
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 20:54 
 
Hardtraxx Crew

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2023 17:06 
 
Hardtraxx Crew



Daar is ie dan :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2023 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat klinken die kicks raar zeg.

edit heb ff de track in wav gedownload en daar vallen de kicks mee, vind ze nog niet fijn en alle dynamic range is compleet naar de klote geholpen maar ik denk dat de kicks raar klinken door youtubes compressie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2023 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het origineel is lastig te evenaren, maar ik vind dat ze hier echt een ijzersterke remix van hebben gemaakt. Alles van het origineel gebruikt, en daar een leuke D-Block & S-te-Fan twist aan gegeven.

Revolting Against schreef:
Had de melodie lekker zo gelaten of ietsje anders gedaan, net als HHZ met Twilight Zone gedaan heeft.

Ik vind het bij Reignite remix juist goed dat ze de melodie totaal anders hebben gedaan, maar toch veel invloeden van de originele melodie hoort. En daarbij leuk dat ze de originele melodieën ook terug laten komen. Zo is in mijn ogen een remix. Niet dezelfde track in andere sounds.

Overigens mocht van mij de hele intro/mid-intro weg gelaten worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2023 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele fijne remix, modern maar met genoeg houvast aan het bekende orgineel inclusief de herkenbare intro, melodie en vocals. Erg goed gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2023 08:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt een geweldige remix geworden dit :worship: 1 van m'n favoriete Headhunterz platen in een 2023 jasje, erg fijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2023 10:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Ik vind het bij Reignite remix juist goed dat ze de melodie totaal anders hebben gedaan, maar toch veel invloeden van de originele melodie hoort. En daarbij leuk dat ze de originele melodieën ook terug laten komen. Zo is in mijn ogen een remix. Niet dezelfde track in andere sounds.

Overigens mocht van mij de hele intro/mid-intro weg gelaten worden.

Mijn gequote comment was nog van vóór er bekend was dat de originele melodie er in terug kwam. Nu ik hem vaker gehoord heb kan ik die 'nieuwe' melodie ook heel goed hebben trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2023 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geslaagde remix! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2023 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HC4LMichaelRoza schreef:
Echt een geweldige remix geworden dit :worship: 1 van m'n favoriete Headhunterz platen in een 2023 jasje, erg fijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2023 16:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geslaagde remix geworden. Enige minpunt: de kicks. Ben zelf nou eenmaal geen fan van de huidige trend die er gaande is omtrent het gebruik ervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2023 13:19 
 
Hardtraxxer

Nee, had niet gehoeven voor mij…
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2023 13:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wordt verpest door de kicks helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij de slechtste DBSTF plaat sinds tijden. Hele remix voegt niks toe, kicks zijn vrijwel overal matig tot ruk en de melodie in de 1e climax klinkt in mijn oren echt random als de neten. 2e climax melodie wel mooi intact gelaten maar de sfeer van het origineel is hier (grotendeels) uit.

Sorry, kan er helaas niet meer van maken. :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle