vind m toch niet eens zo heel erg, best leuk plaatje.
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Deze begint hier nu ook wel te groeien ja, best vette plaat, vette melodie.
-
JHardtraxxer
- 193 posts member since 2015
- last seen 1 day ago
Lol die non zaag versie is zo nep als iets. Iemand heeft gewoon dat non-zaag stuk van een liveset in de extended versie geplakt. Loudness is veel lager dan de rest van de plaat 
Zelfs nu nog krijgt Headhunterz de reacties toch wel weer binnen.
Ik vind het een vette plaat, tussenstuk vond ik bij de oude en nieuwe versie niet persé mijn cup of tea, maar word ruimschoots goedgemaakt door de prachtige melodie en de kleine tierelantijntjes die in de track verwerkt zitten, zoals bijvoorbeeld op de 32e tel in de melodische drops waar toch nog een hoog melodietje langskomt.
Ik vind het een vette plaat, tussenstuk vond ik bij de oude en nieuwe versie niet persé mijn cup of tea, maar word ruimschoots goedgemaakt door de prachtige melodie en de kleine tierelantijntjes die in de track verwerkt zitten, zoals bijvoorbeeld op de 32e tel in de melodische drops waar toch nog een hoog melodietje langskomt.
-
JHardtraxx Addict
- 1213 posts member since 2017
- last seen 9 minutes ago
Oude versie vind ik echt stukken beter. De verandering in de bassline, de pitch in de kicks en andere details hadden lekker achterwege mogen blijven. De hele sfeer van de plaat is nu anders. Sund.
-
HHardtraxx Newbie
- 13 posts member since 2021
- last seen Dec 2024
Ik was er ooit hyped over, maar die zaag killed het echt compleet voor mij. 
Net zoals bij Keepers Of Our Legacy blijf ik het gewoon een sterke plaat vinden. Het is alleen jammer dat dan een versie van een plaat die ik echt vet vind lang gedraaid wordt overal, en dan tegen de tijd dat de release komt je eigenlijk een soort van 'teleurgesteld' wordt met aanpassingen die minder bevallen. Desalniettemin blijf ik hem gewoon luisteren en zullen er vast mensen zijn die dit juist een verbetering vinden (althans dat hoop ik dan)
.
Aan de reacties op Youtube te zien ben je niet de enige.Hardstylevibes wrote:Ik was er ooit hyped over, maar die zaag killed het echt compleet voor mij.
Met of zonder zaag, vind het überhaupt geen interessante plaat.
Net de extended versie geluisterd, kan bevestigen dat die zonder zaag is.
Best leuk trackie, maar nier super speciaal ofzo.
Vind het allemaal verschrikkelijke kicks/golvendebassgeluidjes. Geen interessante track voor mij 
Precies dit. Komt ook door het feit dat ik de huidige Heady totaal niet interessant vind.Svbtwee wrote:Met of zonder zaag, vind het überhaupt geen interessante plaat.
en via welk platform heb je die geluisterd?jaron123 wrote:Net de extended versie geluisterd, kan bevestigen dat die zonder zaag is.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Is een versie die iemand gemaakt heeft met een riphurricane wrote:en via welk platform heb je die geluisterd?jaron123 wrote:Net de extended versie geluisterd, kan bevestigen dat die zonder zaag is.
Officiele extended heeft gewoon de zaagkicks (https://hardstyle.com/en/tracks/151c317 ... can-you-go)
Ook met een normale mid had ik dit hooguit een 6je gevonden, nee vind dit echt by far de minste plaat van Headhunterz in heel heel lange tijd.
jeff wrote:Zoals zo velen al gezegd hebben, een hele fijne plaat compleet verneukt door die zaag kick, hoe kon je dit doen Willem echt kansloos dit heel erg jammer![]()
[