Uniforce wrote:Wauw![]()
Wat fijn om de naam Headhunterz weer terug te zien bij nieuwe tracks
Related topics
- View the latest post: Headhunterz - Destiny (Psychedelic Edit)
- View the latest post: Headhunterz & The Prophet @ X-Qlusive Headhunterz Mixed By Intervention
- View the latest post: Headhunterz @ X-Qlusive Headhunterz Mixed By Intervention
- View the latest post: Headhunterz & Brennan Heart @ X-Qlusive Headhunterz Mixed By Intervention
- View the latest post: Headhunterz & Wildstylez @ X-Qlusive Headhunterz Mixed By Intervention
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
GHardtraxxer
- 563 posts member since 2016
- last seen Jul 2026
Hier sluit ik me bij aan.TiMOTHYb wrote:Ik ook niet. Wel wederom heel strak design.Broken Balance wrote:Nog niet helemaal overtuigd, melodie ligt me niet zo.
De melodie is toch gewoon deze:
View on SoundCloud
View on SoundCloud
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Klopt. 
Ik vraag me af hoe de reacties op deze track waren geweest als hier bijv. de naam van Bass Modulators of Atmozfears voor had gestaan. Vind dit wel een leuk plaatje hoor, maar echt totaal niks bijzonders verder.
Dat er Headhunterz voor staat zal wel wat helpen inderdaad. Natuurlijk leeft de hype en Defqon herinnering er ook bij.
Muziek is natuurlijk ook een stukje gevoel. Als je altijd zijn vlogs kijkt, en je hoort dan eindelijk een vlog sound zo terugkeren in zijn nummer. Is dat gewoon hartstikke mooi
Bij de endshow gingen de haren bij mij overeind staan, volledig door verrast.
Melodie vind ik niet zo interressant.
Dit geeft inderdaad een behoorlijke extra aan het hele verhaal. Nu was hier de hardstyle versie helaas al eens van opgedoken op een feest, maar bij Luminosity op Qlimax bijna huilen van gelukmakrooy wrote:Muziek is natuurlijk ook een stukje gevoel. Als je altijd zijn vlogs kijkt, en je hoort dan eindelijk een vlog sound zo terugkeren in zijn nummer. Is dat gewoon hartstikke mooi![]()
-
JHardtraxx Addict
- 1213 posts member since 2017
- last seen 10 hours ago
Die raw kick was me eigenlijk nog niet opgevallen tot nu
En die kickrolletjes erdoorJambekkieee wrote:Die raw kick was me eigenlijk nog niet opgevallen tot nuKlinkt erg goed!
-
CHardtraxxer
- 106 posts member since 2017
- last seen Jun 2023
Absoluut een lekkere track. Alleen het verhaal wat er aan hangt maakt het al een bijzondere plaat.
Wat een heerlijke plaat met die vocals die volgens mij over z'n leven gaan.
Haha ja die kickrolletjes met panning switch (links/rechts op speakers) vind ik echt goudNightFly013 wrote:En die kickrolletjes erdoorJambekkieee wrote:Die raw kick was me eigenlijk nog niet opgevallen tot nuKlinkt erg goed!
![]()
Heeft toch wel enorme stappen en veranderingen gemaakt in zijn producties, vind dit echt een hele zieke track (komt ook wel door het verhaal erachter uiteraard)
De track klinkt veel meer stereo dan zou moeten, ik neem aan dat dat komt doordat ook omgevingsgeluid in de opname is meegenomen.
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Ja ik neem aan dat er ook geen vuurwerk in de originele plaat komtMark With A Tarrel wrote:De track klinkt veel meer stereo dan zou moeten, ik neem aan dat dat komt doordat ook omgevingsgeluid in de opname is meegenomen.
stukken klinken wel verdomd veel alsof ik naar een house track zit te luisteren
Niet helemaal mee eens. De synth die gebruikt wordt is in dezelfde trend als de laatste hardstyle platen van Headhunterz. Wel snap ik dat je denkt naar een houseplaat te luisteren, omdat dit ook de synth is die Headhunterz in zijn house platen heeft gebruikt.jeffrey2107 wrote:stukken klinken wel verdomd veel alsof ik naar een house track zit te luisteren
Ben nog niet overtuigd, vind het nog geen onderscheidende track. Hopelijk komt er meer tof spul van Heady! 
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Baas met die rauwere kicks en kickrolls
Typische Headhunterz track, meer graag 
ik vind eigenlijk alleen de opbouw naar vooral de 1e climax klinken alsof het een house track isHekzitter wrote:Niet helemaal mee eens. De synth die gebruikt wordt is in dezelfde trend als de laatste hardstyle platen van Headhunterz. Wel snap ik dat je denkt naar een houseplaat te luisteren, omdat dit ook de synth is die Headhunterz in zijn house platen heeft gebruikt.jeffrey2107 wrote:stukken klinken wel verdomd veel alsof ik naar een house track zit te luisteren