Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 18:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hatom - Nokia (APEX025)

Label: APEX Records
WEB release: 01/04/2021

Tracks:
Hatom - Nokia

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 18:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Had best wel wat minder origineel mogen zijn voor een Apex release.
Heb ook het gevoel alsof de kicks wel wat meer 13/12 piepjes hadden kunnen zijn, mis ook de standaard arrangement formule en het klinkt niet als een zwakke variant van End Of Line. Dit alles bij elkaar doet me denken dat dit gwn niet past op Apex, misschien beter bij Spoontech ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onvoorstelbaar wat een dikke productie dit weer is van Hatom. Sounddesign. Kicks. Afwerking. Alles klopt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 18:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik snap ook niet goed wat dit op Apex doet.. Deze plaat valt voor mij in alle opzichten niet in het straatje waarmee ik Apex associeer :sick:
Het lijkt wel alsof Apex probeert in te spelen op de Spoontech trends, maar dat werkt voor mij echt averechts.. mag van mij de laatste keer zijn dit. Blijf maar gewoon de komende 10+ jaar bij het zelfde waar je goed in bent, dus van die Cryex piepkicks enzo, en laat deze creativiteit lekker aan Spoontech over ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 18:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Infirium schreef:
Ik snap ook niet goed wat dit op Apex doet.. Deze plaat valt voor mij in alle opzichten niet in het straatje waarmee ik Apex associeer :sick:
Het lijkt wel alsof Apex probeert in te spelen op de Spoontech trends, maar dat werkt voor mij echt averechts.. mag van mij de laatste keer zijn dit. Blijf maar gewoon de komende 10+ jaar bij het zelfde waar je goed in bent, dus van die Cryex piepkicks enzo, en laat deze creativiteit lekker aan Spoontech over ofzo..


Heb je die Loudfest rerun nou al eens af?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 18:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Infirium schreef:
Ik snap ook niet goed wat dit op Apex doet.. Deze plaat valt voor mij in alle opzichten niet in het straatje waarmee ik Apex associeer :sick:
Het lijkt wel alsof Apex probeert in te spelen op de Spoontech trends, maar dat werkt voor mij echt averechts.. mag van mij de laatste keer zijn dit. Blijf maar gewoon de komende 10+ jaar bij het zelfde waar je goed in bent, dus van die Cryex piepkicks enzo, en laat deze creativiteit lekker aan Spoontech over ofzo..


Wanneer komt Embers Rising eens uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 18:57 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hatom or love it
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Hatom echt zo'n gestoord vette producer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 20:26 
 
Hardtraxx Veteran

Dit topic :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2021 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Infirium schreef:
Ik snap ook niet goed wat dit op Apex doet.. Deze plaat valt voor mij in alle opzichten niet in het straatje waarmee ik Apex associeer :sick:
Het lijkt wel alsof Apex probeert in te spelen op de Spoontech trends, maar dat werkt voor mij echt averechts.. mag van mij de laatste keer zijn dit. Blijf maar gewoon de komende 10+ jaar bij het zelfde waar je goed in bent, dus van die Cryex piepkicks enzo, en laat deze creativiteit lekker aan Spoontech over ofzo..


Heb je die Loudfest rerun nou al eens af?

Nee, het is belangrijker om grapjes te maken op een forum met wat autisten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2021 13:52 
 
Hardtraxx Addict

Vind Hatom's producties vaak wel wat hebben maar dit slaat weer echt nergens op. Die eerste kick gaat toch nergens over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2021 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik vind Hatom echt zo'n gestoord vette producer :drool:


:yes: :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2021 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat stukje op 1:09 en 3:09 klinkt tof. Climax klinkt ook wel prima. Vind de plaat over zijn geheel wel weer een beetje een bij elkaar geraapt zooitje van van alles en nog wat. En helaas ook behoorlijk wat kicks die me niet liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2021 00:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Begin steeds meer van te worden van Hatom. Het moet je echt liggen, maar geweldig die originaliteit in zijn tracks. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2021 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat ik dat nokia deuntje en vocals uitkots is de plaat zelf erg dik!
Hatom eerste keer dat ik een plaat van hem aantik. Zeker niet de laatste keer
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle