Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 59 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Hatom - Nokia (APEX025)

Label: APEX Records
WEB release: 01/04/2021

Tracks:
Hatom - Nokia

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Artiest
283 posts member since 2017
last seen Jul 2025
Had best wel wat minder origineel mogen zijn voor een Apex release.
Heb ook het gevoel alsof de kicks wel wat meer 13/12 piepjes hadden kunnen zijn, mis ook de standaard arrangement formule en het klinkt niet als een zwakke variant van End Of Line. Dit alles bij elkaar doet me denken dat dit gwn niet past op Apex, misschien beter bij Spoontech ofzo.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Onvoorstelbaar wat een dikke productie dit weer is van Hatom. Sounddesign. Kicks. Afwerking. Alles klopt!
Artiest
73 posts member since 2016
last seen Apr 2021
Ik snap ook niet goed wat dit op Apex doet.. Deze plaat valt voor mij in alle opzichten niet in het straatje waarmee ik Apex associeer :sick:
Het lijkt wel alsof Apex probeert in te spelen op de Spoontech trends, maar dat werkt voor mij echt averechts.. mag van mij de laatste keer zijn dit. Blijf maar gewoon de komende 10+ jaar bij het zelfde waar je goed in bent, dus van die Cryex piepkicks enzo, en laat deze creativiteit lekker aan Spoontech over ofzo..
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Infirium wrote:Ik snap ook niet goed wat dit op Apex doet.. Deze plaat valt voor mij in alle opzichten niet in het straatje waarmee ik Apex associeer :sick:
Het lijkt wel alsof Apex probeert in te spelen op de Spoontech trends, maar dat werkt voor mij echt averechts.. mag van mij de laatste keer zijn dit. Blijf maar gewoon de komende 10+ jaar bij het zelfde waar je goed in bent, dus van die Cryex piepkicks enzo, en laat deze creativiteit lekker aan Spoontech over ofzo..
Heb je die Loudfest rerun nou al eens af?
Artiest
629 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Infirium wrote:Ik snap ook niet goed wat dit op Apex doet.. Deze plaat valt voor mij in alle opzichten niet in het straatje waarmee ik Apex associeer :sick:
Wanneer komt Embers Rising eens uit?
Hardtraxx Newbie
14 posts member since 2021
last seen Jun 2021
Hatom or love it
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Ik vind Hatom echt zo'n gestoord vette producer :drool:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Dit topic :lol:
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Broken Balance wrote:
Heb je die Loudfest rerun nou al eens af?
Nee, het is belangrijker om grapjes te maken op een forum met wat autisten!
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Vind Hatom's producties vaak wel wat hebben maar dit slaat weer echt nergens op. Die eerste kick gaat toch nergens over?
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Rickzel wrote:Ik vind Hatom echt zo'n gestoord vette producer :drool:
:yes: :yes:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 7 hours ago
Dat stukje op 1:09 en 3:09 klinkt tof. Climax klinkt ook wel prima. Vind de plaat over zijn geheel wel weer een beetje een bij elkaar geraapt zooitje van van alles en nog wat. En helaas ook behoorlijk wat kicks die me niet liggen.
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Begin steeds meer van te worden van Hatom. Het moet je echt liggen, maar geweldig die originaliteit in zijn tracks. :worship:
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Ondanks dat ik dat nokia deuntje en vocals uitkots is de plaat zelf erg dik!
Hatom eerste keer dat ik een plaat van hem aantik. Zeker niet de laatste keer