Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Hatom - I Can't Stop Now (SSR009)

Label: Savage Squad Recordings
WEB release: 04/02/2021

Tracks:
Hatom - I Can't Stop Now

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Kan nou niet zeggen dat ik het een samenhangend geheel vind vormen. Climax vind ik wel aardig (2e set kicks dan), maar een paar kicks in de mid-intro zijn dan weer om te janken. En die jaren 70 retro vermengd met 2000 eurodance opbouw naar de climax past ook totaal niet.

Rare plaat.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Vind het vet, zit wel echt op het randje van te chaotisch. En die eerste kick in de 2e mid is wel matig.
Hardtraxxer
682 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Ik vind alles van Hatom wel erg vet de afgelopen 1.5 jaar! Het is orgineel, soms een beetje chaotisch inderdaad maar altijd toch nog wel muzikaal. Die laatste kick in de mid is neigt voor mij ook iets teveel naar een piepkick, maar als het daar bij blijft kan ik het nog wel hebben voor de afwisseling :P

Deze plaat is ook prima, maar heb niet echt dat wow gevoel wat ik wel bij Masters Of The Shadows had bijvoorbeeld.
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Een livesetje van Hatom staat nog wel op m'n wenslijstje hoor. Soms echt wat slechte kicks, maar over het algemeen kan ik het wel waarderen.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Wat een ontzettend gave plaat dit :woot: Echt heel vet gedaan dit.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Wat de fuck. Zoveel chaos, vage kicks en gave sounds. Dit is echt wat je niet dagelijks hoort, wat een orginaliteit :worship: Vind dit buiten alles om ook nog eens een enorme vette plaat :D