Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2021 23:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hatom - I Can't Stop Now (SSR009)

Label: Savage Squad Recordings
WEB release: 04/02/2021

Tracks:
Hatom - I Can't Stop Now

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2021 00:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan nou niet zeggen dat ik het een samenhangend geheel vind vormen. Climax vind ik wel aardig (2e set kicks dan), maar een paar kicks in de mid-intro zijn dan weer om te janken. En die jaren 70 retro vermengd met 2000 eurodance opbouw naar de climax past ook totaal niet.

Rare plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2021 01:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind het vet, zit wel echt op het randje van te chaotisch. En die eerste kick in de 2e mid is wel matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2021 10:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind alles van Hatom wel erg vet de afgelopen 1.5 jaar! Het is orgineel, soms een beetje chaotisch inderdaad maar altijd toch nog wel muzikaal. Die laatste kick in de mid is neigt voor mij ook iets teveel naar een piepkick, maar als het daar bij blijft kan ik het nog wel hebben voor de afwisseling :P

Deze plaat is ook prima, maar heb niet echt dat wow gevoel wat ik wel bij Masters Of The Shadows had bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2021 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een livesetje van Hatom staat nog wel op m'n wenslijstje hoor. Soms echt wat slechte kicks, maar over het algemeen kan ik het wel waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2021 21:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een ontzettend gave plaat dit :woot: Echt heel vet gedaan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2021 21:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat de fuck. Zoveel chaos, vage kicks en gave sounds. Dit is echt wat je niet dagelijks hoort, wat een orginaliteit :worship: Vind dit buiten alles om ook nog eens een enorme vette plaat :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle