Hardtraxx Veteran

Hardwell ft. Harrison - Sally (Frontliner Remix) (REVRSP077)

Label: Revealed Records
WEB release: 04/12/2015

Tracks:
Hardwell ft. Harrison - Sally (Frontliner Remix)

Samples:

Bron: http://www.hardstyle-releases.com/hardwell-revrsp077/
Hardtraxxer

Wauw wat eentonig.. helemaal niks aan

frontliner stop plz :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran

:lol:
Dit is echt gigantisch slecht.
Hardtraxx Veteran

Man man man...
Hardtraxx Veteran

Onzettend kut. Wat moet Hardwell een potje hebben staan janken toen hij dit binnen kreeg.
Hardtraxx Veteran

Ik vind die eerste climax wel vet gedaan eigenlijk. Ken het orgineel niet, maar klinkt zo slecht nog niet toch?
Hardtraxx Veteran

Kende het origineel ook niet tot ik las dat frontliner hem ging remixen. Leek me al een lastige track om te remixen. De eerste climax is gewoon exact de drop uit het origineel maar dan een paar bpm er bij.
Hardtraxx Veteran

Origineel vond ik al kut, maar dit gaat daar nog overheen. Inderdaad niet veel aan toegevoegd, behalve een paar BPM.
Hardtraxxer

Geen ijzersterke plaat, maar wel degelijk een leuk remixje :)
Hardtraxxer

Deze komt uit op het United We Are (Remixed) album, release: 27-11-2015

@55:16

drama dit
Hardtraxx Veteran

Dat die vent niet moe van zichzelf wordt... Ik denk dat een lange vakantie 'm goed zou doen. Gewoon even een jaar niet produceren maar inspiratie opdoen in plaats van deze continue inspiratieloze eenheidsworst.
Hardtraxxer

Het origineel is al fucking fucking fucking irritant.
Hardtraxx Veteran

Ik vind die waterval met nummers van Frontliner nog eentoniger dan de kickscreech-hype van een jaar geleden...
Hardtraxx Crew

Verplaatst
Hardtraxx Veteran

Is natuurlijk 'lekker' toegankelijk omdat het op de remix album van 'United We Are' staat. Vind hem verder niet echt geweldig of zo.
Hardtraxx Addict

BuzzLightyear schreef:
Dat die vent niet moe van zichzelf wordt... Ik denk dat een lange vakantie 'm goed zou doen. Gewoon even een jaar niet produceren maar inspiratie opdoen in plaats van deze continue inspiratieloze eenheidsworst.

dit dus :/ wat een meuk zeg
Hardtraxxer

Frontliner schreef:
IT IS WITH INSANE PLEASURE:
That I can show you this remix I made for Hardwell & Harrison . Still so amazed by this, I could have never even wished to remix a track for Hardwell. I loved working on this track, an absolute highlight in my life, a dream coming true♥ Especially with a vocal of the Harrison! ‪#‎PROUD‬ ‪#‎HARDSTYLE‬

Als hij hier zijn ziel ingestoken heeft stel ik mij toch vragen..
Hardtraxxer

Keeptrying schreef:
Frontliner schreef:
IT IS WITH INSANE PLEASURE:
That I can show you this remix I made for Hardwell & Harrison . Still so amazed by this, I could have never even wished to remix a track for Hardwell. I loved working on this track, an absolute highlight in my life, a dream coming true♥ Especially with a vocal of the Harrison! ‪#‎PROUD‬ ‪#‎HARDSTYLE‬

Als hij hier zijn ziel ingestoken heeft stel ik mij toch vragen..

Frontliner kun je niet meer serieus nemen :yawn:
Hardtraxxer

Wat een heerlijke remix dit! In geen tijden weer zo'n lekkere Frontliner sound gehoord. :yay: :loving: :worship: (L)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle