Haha was ook met een korreltje zout bedoeldJay Reeve wrote:haha ik heb eerlijk gezegd geen idee wie er eerder was met de naam, maar denk dat het toeval is dat t op elkaar lijkt. En aangezien hij een vocalist is uit een ander genre kan ik er ook niet zo mee zitten.OutsideSpacer wrote:En de vriend van Kim Kötter
Wel beetje sneu hoor Jaapie, beetje artiestennamen afkijken.. Jay Reeve, als je meeleest, wat vindt jij hier nou van? gr.
Een Jay Phobia waarbij het logo ook hetzelfde idee is als dat van mij, vind ik dan wel weer jammer.
En over deze track:
Heerlijk!Ik hou van deze atmozfears melo's
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Bespeur ik hier een gevalletje Jay phobia?Jay Reeve wrote:haha ik heb eerlijk gezegd geen idee wie er eerder was met de naam, maar denk dat het toeval is dat t op elkaar lijkt. En aangezien hij een vocalist is uit een ander genre kan ik er ook niet zo mee zitten.OutsideSpacer wrote:En de vriend van Kim Kötter
Wel beetje sneu hoor Jaapie, beetje artiestennamen afkijken.. Jay Reeve, als je meeleest, wat vindt jij hier nou van? gr.
Een Jay Phobia waarbij het logo ook hetzelfde idee is als dat van mij, vind ik dan wel weer jammer.
En over deze track:
Kan ik me opzich wel iets bij voorstellen. Vind het zelf wel leuk omdat je er zo op speelse manier ook 'D-jay' / DJ van kan maken haha.Royvn_ wrote:Al vind ik jouw logo een beetje onduidelijk. Als ik niet wist hoe je heette leek t alsof r Rjay Reeve staat.Jay Reeve wrote:haha ik heb eerlijk gezegd geen idee wie er eerder was met de naam, maar denk dat het toeval is dat t op elkaar lijkt. En aangezien hij een vocalist is uit een ander genre kan ik er ook niet zo mee zitten.OutsideSpacer wrote:En de vriend van Kim Kötter
En over deze track:
OT: Heerlijk nummertje.
Maargoed, laten we logo's verder even achterwege in dit topic
Jay Reeve wrote:Ik hou van deze atmozfears melo's
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Release please

-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
ja thanks voor de valse hoopjeff wrote:Release please![]()
![]()
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Las ergens dat t Hardwell album in Oktober kwam ofzo, maarja we zien wel 
-
MHardtraxx Veteran
Atmozfears wrote:it's coming. #allthatwerelivingfor
// Hardwell
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
waar heeft 'ie dat gepost? 
-
MHardtraxx Veteran
Hardwell wrote:Next week... More info today in @Hardwellonair! #HOA326

Lijkt op een EP?
//EDIT:
Onderdeel van de Hardwell & Friends EP Vol. 1. Zojuist gedraaid in Hardwell On Air
-
MHardtraxx Veteran
View on YouTube
13:24
13:24
-
H
Vandaag release
View on Spotify
View on Spotify
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Jezus wat is er veel commentaar op deze track op deze Facebook pagina: View on Facebook
Het gros van die big room house scene is ook pure ziektes.
Als er niet fucking jump en het zelfde riedeltje als alle 100000000 keren in zit, is het geen muziek.
Als er niet fucking jump en het zelfde riedeltje als alle 100000000 keren in zit, is het geen muziek.
De melodie is wel typisch Atmozfears, maar wat gebeurt er met die kicks?
Die vind ik wel heel lelijk klinken.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Mooie is, een van de eerste reacties gaat erover hoe je moet dansen erop ipv springen en je vuist te pompen. Maar als ik naar een house stage kijk is het enige wat ik zie mensen een beetje ritmisch omhoog springen en proberen de wolken aan te raken...RoyAPO wrote:Jezus wat is er veel commentaar op deze track op deze Facebook pagina: View on Facebook
Dat vond ik ook wel mooi jaRTM93 wrote:Mooie is, een van de eerste reacties gaat erover hoe je moet dansen erop ipv springen en je vuist te pompen. Maar als ik naar een house stage kijk is het enige wat ik zie mensen een beetje ritmisch omhoog springen en proberen de wolken aan te raken...RoyAPO wrote:Jezus wat is er veel commentaar op deze track op deze Facebook pagina: View on Facebook
Alsnog zou ik wel veel meer EDM willen horen tijdens het uitgaan. Blijft beter dan al die boenkie boenkie slettenbakken muziek
Keep me Awake 2.0.
Doet me niets deze plaat eigenlijk.
Voor de rest kan het me ook geen ene reet boeien eigenlijk wat al die (buitenlandse) EDM fans van hardstyle in het algemeen vinden.
Doet me niets deze plaat eigenlijk.
Voor de rest kan het me ook geen ene reet boeien eigenlijk wat al die (buitenlandse) EDM fans van hardstyle in het algemeen vinden.
Ik had bijna gereageerd op een reactie daar omdat ze zo ontzettend debiel zijn.
Eentje zei iets in de zin van "heb fruity loops gedownload en binnen een week had ik platen die jullie als 'fire' beschouwen. Zonder dat ik ooit heb geproduceerd". Wel knap van zo'n iemand zonder enige voorkennis dat die persoon het beter doet dan een Deadmau5 toen deed. Maarja, don't feed the trolls. Maak me alweer veel te druk.
OT. Leuke plaat wel, hoor er weinig Hardwell in terug(of eigenlijk vooral alleen atmozfears invloeden, want geen idee wat zijn sound precies is)
Eentje zei iets in de zin van "heb fruity loops gedownload en binnen een week had ik platen die jullie als 'fire' beschouwen. Zonder dat ik ooit heb geproduceerd". Wel knap van zo'n iemand zonder enige voorkennis dat die persoon het beter doet dan een Deadmau5 toen deed. Maarja, don't feed the trolls. Maak me alweer veel te druk.
OT. Leuke plaat wel, hoor er weinig Hardwell in terug(of eigenlijk vooral alleen atmozfears invloeden, want geen idee wat zijn sound precies is)
Last edited by ThaBomba. on 28 Jul 2017 16:43, edited 1 time in total.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Idd gewoon een solo euforische Atmozfears plaat, wel fijn uiteraard