Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle Mafia - Desperate Times: Part 2 (SPOON024)

Label: Spoontech
Vinyl release: -
WEB release: 30/07/12

1. Hardstyle Mafia - Raw Resistance
2. Hardstyle Mafia - Be One With BPM
3. Hardstyle Mafia - Far Away From Home

Samples:






Bron: Spoontech
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

De afwerking is wel iets vooruit gegaan, maar verder blijf ik het lelijk vinden, het is een grote chaos met harde kicks, welke overigens steeds meer op Delete/Vazard kicks beginnen te lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:53 
 
Hardtraxxer

Lekkere release dit! 3 top plaatjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:54 
 
Hardtraxx Veteran

Raw Resistance: Ze noemen de track Raw Resistance maar ik vind het eerder iets blijs weghebben met een te geforceerde kick. Afwerking is hier bagger.

Be One With BPM: De minste van deze EP, Weer die overdreve geforceerde kicks die niet bij de rest past...
Laatste kicks klinken wel leuk wel. Afwerking iets beter

Far Away From Home: Veels te chaotisch naar mijn mening, lijkt weer veel op de rest.

Laat ze maar met iets komen als de hellbound EP enige wat mij ooit van ze heeft geboeid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 14:55 
 
Hardtraxx Veteran

SMH schreef:
Wout1997 schreef:
Raw Resistance: Ze noemen de track Raw Resistance maar ik vind het eerder iets blijs weghebben met een te geforceerde kick. Afwerking is hier bagger.

Dus een blije track kan niet ''raw'' zijn? :huh: Deze kicks gaan live volgens mij toch behoorlijk hard...

Echt een zwaar dikke release :worship:

Live kan ik ze nog niet aanschouwen :P Ik verwacht van een Titel Raw Resistance wat flink doorbeukt en niet zo blij is, misschien is zo'n verwachting bij jou anders als je de titel leest. Dit is verder niet erg maar het zou wel leuk zijn als een titel bij een track past.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er niet al te veel aandacht aan besteed, omdat ik weet dat bij elke Hardstyle Mafia release hetzelfde verhaal geldt: Slechte afwerking, chaotische verhoudingen.. het is het allemaal net niet. En hoe leuk de concepten af en toe ook zijn, het blijft amateuristisch klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 18:22 
 
Hardtraxxer

youtube's schuld van de kicks :/
klinkt naar mijn idee weer lekker en beukt zeker wel door :)

edit: pff echt irritant dat door youtube de kicks zo kraken :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die kicks :sick:

Zoals Lyst zegt, de afwerking lijkt beter, maar ik blijf de kicks erg slecht vinden: zwaar geforceerde troep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 22:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stukken beter dan de eerdere previews die ik had gehoord, maar dat is ook niet zo moeilijk. Helaas nog steeds allemaal net niet. De stijl spreekt me zeker aan, alleen vind ik de uitwerking altijd wat teleurstellend. Komt gewoon amateuristisch over zo nu en dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 12:48 
 
Hardtraxx Veteran

IK WIL X-marks To Spot!!!!! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 16:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Alledrie de nummers doen me op dit moment nog niks helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
IK WIL X-marks To Spot!!!!! :mad:

Ik wil ook wel eens wat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 14:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Raw Resistance: Ze noemen de track Raw Resistance maar ik vind het eerder iets blijs weghebben met een te geforceerde kick. Afwerking is hier bagger.


Lol leer het verschil kennen tussen een gewone melodie en een happy melodie, deze heeft meer wat sombers.

Weer een heerlijke release, goeie melodieen, goeie vocalen en een lekkere kick :)
Toch blijft HM een beetje dat onsamenhangende houden.

Maarja mensen hier huilen bij softe kicks en toks onder melodieen en nou huilen ze bij harde kicks, niet meer dan typisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Maarja mensen hier huilen bij softe kicks en toks onder melodieen en nou huilen ze bij harde kicks, niet meer dan typisch.


Geeft alleen maar aan dat de 'Hardtraxx vindt al het rauwe/harde toch wel goed' mentaliteit die veel mensen hebben niet echt van toepassing is he. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 15:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Raw Resistance: Mid-intro - Oei die kicks >< Soort van reversed achtige oversture Delete kick waar de tail veelste laat komt... Kan de rest van de sounds niet echt plaatsen :s Climax vind ik een beetje random... Kicks hier gelukkig beter dan in de mid-intro, maar daar houdt het ook gelijk bij op :( Derde climax en de outro klinken al een stuk beter :) Veel meer structuur.

Be One With BPM: Midintro - Weer veel te random sounds waar de kick veel te veel op de voorgrond staat en de rest compleet weg drukt... Climax klinkt echt voor geen meter. Alsof die screech zenuwachtig is of zo. Zo van ''heh wat moet ik doen he wat ow kut tering heh? oh naja dan maar omhoog''... Kicks in de tweede climax zijn al helemaal kut en staan me totaal niet aan. 0 kracht, 0 drive, niks.

Far Away From Home: Mid-intro - Vet! Ik geil op lijpe bliepjes en geluidjes met harde kicks wat een lekker ritme heeft. Deze mid-intro heeft dat vind ik. Kicks klinken een stuk beter dan in de voorgaande tracks. Climax vind ik weer zo random en die plotselinge verandering naar zaad-kicks staat me ook niet aan... Vocals zijn ook niet al te best... De opvolgende climax met die reversed synth vind ik zeer vet :D Gelukkig! Nog iets positiefs aan de release ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 17:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
D-Nemacyst schreef:
Maarja mensen hier huilen bij softe kicks en toks onder melodieen en nou huilen ze bij harde kicks, niet meer dan typisch.


Geeft alleen maar aan dat de 'Hardtraxx vindt al het rauwe/harde toch wel goed' mentaliteit die veel mensen hebben niet echt van toepassing is he. ;)


Dat claim ik ook niet ;)
Het ziet er meer naar uit dat ze gewoon altijd wat te zeiken willen hebben, maar dat is maar een constatering :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Dakpan schreef:
D-Nemacyst schreef:
Maarja mensen hier huilen bij softe kicks en toks onder melodieen en nou huilen ze bij harde kicks, niet meer dan typisch.


Geeft alleen maar aan dat de 'Hardtraxx vindt al het rauwe/harde toch wel goed' mentaliteit die veel mensen hebben niet echt van toepassing is he. ;)


Dat claim ik ook niet ;)


Zeg ik ook niet, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 18:50 
 
Hardtraxx Addict

Raw Resistance: Nu je het zegt, hoor je inderdaad een gelijkenis met Delete zijn kicks. Die melodie tijdens het gehele nummer wil mij maar niet boeien en hahaha die kicks in de climax, are you kiddin' me?? xd

Be One With BPM: Mid intro vind ik niet zo slecht maar die 1e en 2e climax :x En kom nou, tot wel 3 keer aan toe een totaal andere kick gebruiken?? Dat pakt bij mij niet echt...

Far Away From Home: Opnieuw Delete kicks aftreksel in de mid intro, maar niet slecht gemaakt! 1e Climax heeft nog een saaie synth en 2e climax een te zwakke kick. Leuk geprobeerd deze, maar toch nee... jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uit :)
http://www.spoontechrecords.com/index.p ... 3-spoon024
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 07:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Ik heb er niet al te veel aandacht aan besteed, omdat ik weet dat bij elke Hardstyle Mafia release hetzelfde verhaal geldt: Slechte afwerking, chaotische verhoudingen.. het is het allemaal net niet. En hoe leuk de concepten af en toe ook zijn, het blijft amateuristisch klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 07:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
niet meer dan typisch.


Dat is geen correct Nederlands trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardstyle Mafia, altijd goed :love:
Ik hou wel van die stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 17:16 
 
Hardtraxx Veteran

Verschrikkelijk, slaat op niets deze platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 11:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind ze wel vet! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt nog niet in de buurt van de sfeer van Can't get you back...

Stiekem vind ik de 3e plaat best lekker eigenlijk, zeker weten de parel van deze release.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle