Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 14:54 

Hardtraxx Elite

Wat een droeftoeters. Die artwork straalt de zieligheid van deze release perfect uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 14:56 

Hardtraxxer

Citaat:
BIOGRAPHY

Hardstyle Bitches

The Hardstyle Bitches decided to work together in 2014. They are both DJ & Producer. This nice looking duo are two females who are friends and they both like Hardstyle music. They also produce tracks for other artists as “ghost producers”. With their own label they hope to spread their love for (RAW) Hardstyle Music. They say; “Performing, mixing and making music is the best job in the world”.

The Hardstyle Bitches spend a lot of time working on new sounds in their own studio. But live on stage they are technically good and energetic! They really interact with the audience.

Wauw wauw :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 15:26 

Hardtraxxer

Afbeelding

Ze maken ook reclame op partyflock.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 16:04 

Hardtraxx Addict

Sorry maar in dit geval is toch echt alles kut enter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 16:11 

Hardtraxxer

dylanleijten schreef:
Citaat:
BIOGRAPHY

Hardstyle Bitches

The Hardstyle Bitches decided to work together in 2014. They are both DJ & Producer. This nice looking duo are two females who are friends and they both like Hardstyle music. They also produce tracks for other artists as “ghost producers”. With their own label they hope to spread their love for (RAW) Hardstyle Music. They say; “Performing, mixing and making music is the best job in the world”.

The Hardstyle Bitches spend a lot of time working on new sounds in their own studio. But live on stage they are technically good and energetic! They really interact with the audience.

Wauw wauw :lol:

Ik ben anders nog geen tracks tegen gekomen die net zo slecht zijn :lol:

Relentless Bass schreef:
Ik heb even wat speur werk gedaan en ben erachter gekomen dat het waarschijnlijk reclame is voor hun Dj school genaamd: Djschoolnederland. Heb hun even op Youtube opgezocht en daar hebben ze duizenden views op verschillende videos, zonder enige comments of likes. Het is dus waarschijnlijk dat ze views voor youtube en likes voor facebook kopen (ja echtwaar dat kan!!)

Hun youtube account is gelinkt naar een ander account het account van die DJ school. Hier tienduizenden views zonder likes of comments.

Die Hardstyle bitches zijn eigenaar van die Dj school. En staan ook bekend om dj smile and no sugar.

Laten we hopen dat ze het hierbij laten en nooit meer iets met hardstyle doen. Voor dit soort geintjes bestaat er gewoon house ;)

Mooie oplichterij is die DJ School dan... Check 1:19 bij de track This is your brain on hardstyle. Zelfs mijn iPod gaat nog vloeiender van track naar track dan dat gedeelte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 16:21 

Hardtraxxer

Afbeelding

Man man man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 16:29 

Hardtraxxer

Off topic :
:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 16:37 

Donateur

Q&A?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 16:39 

Hardtraxxer

Dik industrial achtig plaatje hoor. :drool:

OT: Nu nog wachten op een "Raw4evah f#ck the mainstream reefparty" organisatie die dit serieus gaat boeken, want he, 1 en 2 op HS.com moet wel goed zijn toch? :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 16:45 

Hardtraxx Elite

Man man man, zelfs de Duitendiefjez en de Viruztweakerz waren beter dan dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 17:13 

Hardtraxx Veteran

Misschien willen zij wel een Hardtraxx Q&A doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 17:14 

Donateur

J oey schreef:
Misschien willen zij wel een Hardtraxx Q&A doen.

Verrek, goed idee. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 17:24 

Hardtraxxer

Snap al die negativiteit niet zo, lekkere plaatjes hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 17:27 

Hardtraxx Beheerder

Guido schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 17:30 

Hardtraxxer

The Venator schreef:
Guido schreef:

Afbeelding

Tu tutudu tududu tudu duduuuuu
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 17:52 

Hardtraxxer

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Komedisch hoogtepunt van de dag is bereikt :lol: :lol:

"Would you like to be on our label? [email protected]" :lol:

bron: soundcloud
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 18:00 

Hardtraxx Veteran

God wat kut. xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 18:30 

Hardtraxx Veteran

Ik word hier oprecht chagrijnig van... een nieuw niveau van irritatie dit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 18:39 

Hardtraxx Veteran

haha mijn dag is weer goed :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 18:42 

Artiest

Trajanusch schreef:
Afbeelding

Man man man.

Ja die Basskickerz zegt dat alleen omdat hij wil dat zijn muziek geluisterd wordt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 18:51 

Hardtraxxer

Die reactie's hier zijn te prachtig , ik lig helemaal gevouwen :lol:

Aan de reactie's hier te zien hoef ik geen energie en tijd te steken in het beluisteren van beide "tracks" :surrender:

Jezelf omhoog kopen hoe triest is dat...

P.S. Wie heeft er ook zo'n schijt hekel aan mensen die denken dat ze zomaar onder jou post op fb hunzelf mogen promoten? Maargoed ik kon echter harder lachen om z'n profiel foto dan dat ik me aan het bericht stoorde XP
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 18:53 

Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
Man man man, zelfs de Duitendiefjez en de Viruztweakerz waren beter dan dit :lol:

Tuurlijk zijn Duitendiefjez beter. Duitendiefjez zijn baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 20:20 

Hardtraxxer

SoundEnergizer schreef:
Trajanusch schreef:
Afbeelding

Man man man.

Ja die Basskickerz zegt dat alleen omdat hij wil dat zijn muziek geluisterd wordt..

Allemaal wannabe kickboemskrietsj raw producers die op de kickboemskrietsj hype train proberen te springen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 20:53 

Hardtraxx Veteran

Haha wat ontzettend triest. xd Dat tweede nummer ook, inderdaad gewoon een stel willekeurige geluiden :lol: Zelfs het artwork is oneindig kut, om nog maar te zwijgen over die artiestennaam.

ThaBomba. schreef:
Triest dit. Zometeen wint hun kleine broertje hem zeker.

haha ik dacht ook al iets in die richting. Betwijfel of een van de kopers 'm echt krijgt.
Maar dit soort acties laat hardstyle.com dus gewoon toe? Snap wel dat ze er zelf ook aan verdienen natuurlijk, maar verder slaat dit toch gewoonweg nergens op? Zo kan elke amateur producer wel een nummer 1 plek veroveren in de HS.com statistieken. Productietechnisch is dit natuurlijk mijlenver onder de maat, en dat is een understatement. xd

Dakpan schreef:
https://www.facebook.com/hardstyle.hardstyle.music/photos/pb.635178776561364.-2207520000.1426352106./727938660618708/?type=3&theater

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 21:12 

Artiest

Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle