Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 11:51 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
TheDizZorder schreef:
waar is mijn reactie gebleven .... xd

Vroeg ik me ook al af, ik dacht net nog van, stond hier niet ergens een post van TheDizZorder? wtf :P


Misschien zijn ze er achter gekomen dat hardtraxx te koop stond xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 11:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Yvanael schreef:
Misschien zijn ze er achter gekomen dat hardtraxx te koop stond xd

:lol: Alle TOTM verkiezingen gemanipuleerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 11:55 
 
Artiest

Raven schreef:
dylanleijten schreef:
TheDizZorder schreef:
waar is mijn reactie gebleven .... xd

Wat was je reactie dan? :corn:

Ben ook benieuwd wat de reactie van de Frikandellen-gang was.


Ik was die Alive at Night link tegengekomen en had die whatsapp afbeelding gisteravond geplaatst. Met een verwijzing naar de bron en >> :corn:

Ben benieuwd wanneer ze de rechten gaan verkopen om het te verfilmen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 11:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
Ik was die Alive at Night link tegengekomen en had die whatsapp afbeelding gisteravond geplaatst. Met een verwijzing naar de bron en >> :corn:

Uhm.. dat is gewoon een link naar een andere hardstyle website (met wél een actieve frontpage). Ben ik vanmorgen wakker geworden in Noord-Korea? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Post was verwijderd omdat dat screenshot van een member op deze site (ikzelf niet btw) komt en hij geen idee heeft hoe Alive at Night eraan is gekomen. Heeft echter geen zin in verder gezeik.

Alleen tja, eenmaal op het internet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 12:13 
 
Artiest

Steffnov schreef:
Post was verwijderd omdat dat screenshot van een member op deze site (ikzelf niet btw) komt en hij geen idee heeft hoe Alive at Night eraan is gekomen. Heeft echter geen zin in verder gezeik.

Alleen tja, eenmaal op het internet...


ahaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 12:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Post was verwijderd omdat dat screenshot van een member op deze site (ikzelf niet btw) komt en hij geen idee heeft hoe Alive at Night eraan is gekomen. Heeft echter geen zin in verder gezeik.

Alleen tja, eenmaal op het internet...

Dan is dat nu toch alive-at-night z'n pakkie aan? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan is dat toch zijn eigen schuld geweest? Had dat lid van dit forum misschien iets zorgvuldiger om moeten gaan met zijn eigen screenshots van het gesprek..Het is op de 1 of andere manier toch bij Alive At Night terechtgekomen.

Ik vind het persoonlijk veel grappiger dat dat lid van dit forum blijkbaar stom genoeg is geweest om te geloven dat hij echt kans maakte op de dj-set, zoals hij laat blijken in het gesprek.. :P
Citaat:
"Hoe kan ik mijn geld terug krijgen als de notaris de set niet terug geeft"
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Dan is dat toch zijn eigen schuld geweest? Had dat lid van dit forum misschien iets zorgvuldiger om moeten gaan met zijn eigen screenshots van het gesprek..Het is op de 1 of andere manier toch bij Alive At Night terechtgekomen.

Ik vind het persoonlijk veel grappiger dat dat lid van dit forum blijkbaar stom genoeg is geweest om te geloven dat hij echt kans maakte op de dj-set, zoals hij laat blijken in het gesprek.. :P
Citaat:
"Hoe kan ik mijn geld terug krijgen als de notaris de set niet terug geeft"


Hij was niet heel serieus :P hoopte op meer juice (wat daar staat is zeker niet alles). Dat hele gesprek is in het groepsgesprek ernaast smakelijk ontvangen haha

TiMOTHYb schreef:
Dan is dat nu toch alive-at-night z'n pakkie aan? :)

Die Bitches kunnen het vast wel terug brengen tot hem, ging het meer om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 12:26 
 
Hardtraxx Addict

Die hele Hardstyle Bitches terug hun grot in trappen door jan en alleman geboycot laten worden. Trieste bedoening zijn ze
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
TiMOTHYb schreef:
Dan is dat nu toch alive-at-night z'n pakkie aan? :)

Die Bitches kunnen het vast wel terug brengen tot hem, ging het meer om.

Nogmaals, dat is dan toch z'n eigen fout door die screenshot met mensen te delen? xd
Had ie maar beter over na moeten denken als ie nu bang is dat ze het tot hem terug kunnen leiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 12:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lekker belangrijk ook.. sinds wanneer is het doorsturen van een privégesprek strafbaar? Volledig gewenst in dit geval ook nog omdat er zeker meer mensen zijn die willen weten waar die set (of hun geld) nu blijft. Ga je toch niet offline halen omdat een of ander persoon (bijgenaamd Hardstyle Bitch) het woord advocaat foutloos weet te typen (over Whatsapp). :lol: Als dit hele geval ergens voor een rechter komt MOET ik er bij zijn. Hardstyle bitches (eiser) Hardstyle.com (gedaagde) hahahahahaha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.eerstehulpbijrecht.nl/conten ... de-rechter
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 13:05 
 
Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
http://www.eerstehulpbijrecht.nl/content/uw-conflict-aanmelden-rijdende-rechter


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 13:14 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Steffnov schreef:
TiMOTHYb schreef:
Dan is dat nu toch alive-at-night z'n pakkie aan? :)

Die Bitches kunnen het vast wel terug brengen tot hem, ging het meer om.

Nogmaals, dat is dan toch z'n eigen fout door die screenshot met mensen te delen? xd
Had ie maar beter over na moeten denken als ie nu bang is dat ze het tot hem terug kunnen leiden.


Hij deelt het alleen met mensen die hij vertrouwd. Dat is toch niet zo gek? Maar er zijn ook mensen die hem dan ook weer met anderen delen. Totdat iedereen hem heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja dat die hardstyle sloeries kut muziek maken, lelijk zijn en ebola verdienen hoeven we hier niet over te discussiëren. Maar ergens hebben ze wel een punt natuurlijk: sinds wanneer bepaalt hardstyle.com welke vorm van promotie wel of niet is toegestaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als zij alle sporen van hun promotie-actie verwijderen en alle reacties van mensen die betrekking hebben op die acties verwijderen + die mensen blokkeren van hun pagina, lijkt het mij geen verantwoorde promotie. Al waren ze echt van plan om die set weg te geven hadden ze al die posts niet verwijderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Tsja dat die hardstyle sloeries kut muziek maken, lelijk zijn en ebola verdienen hoeven we hier niet over te discussiëren. Maar ergens hebben ze wel een punt natuurlijk: sinds wanneer bepaalt hardstyle.com welke vorm van promotie wel of niet is toegestaan?


Aan de andere kant, sinds wanneer beslissen zij wat hardstyle.com (een commerciële instantie) wel of niet op hun site aan moet bieden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 14:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Maar ergens hebben ze wel een punt natuurlijk: sinds wanneer bepaalt hardstyle.com welke vorm van promotie wel of niet is toegestaan?


Een top 40 is bedoeld om aan te geven welke tracks interessant zijn op het moment.
Als je in die top 40 komt vanwege het feit dat mensen iets willen winnen, zegt dat niets over de track zelf.
Hardstyle.com heeft dan gewoon het recht om dat uit de top te halen als ze dat willen, want het geeft geen realistisch beeld. Dus de bitches hebben geen punt. De tracks zijn gewoon niet interessant. Daarnaast hebben ze dit misbruikt, want niemand heeft die set gewonnen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.ad.nl/ad/nl/32605/Dordrecht/ ... ngen.dhtml

Citaat:
Hardstyle Bitches doen aangifte na bedreigingen

De Hardstyle Bitches zijn naar de politie gestapt na bedreigingen en scheldkanonnades op de website Hardstyle.com. Het Gorcumse dj-duo ligt in de clinch met die site nadat die hen uit de Hardstyle Top 40 schrapte.
De commentaren op Hardstyle.com werden de twee Gorcumse dj's Jolanda van den Berg en Gaby Tenda te veel. ,,De situatie werd zo dreigend voor ons dat we besloten hebben aangifte te doen van bedreiging.''

In de krant van gisteren werd bekend dat Van den Berg en Tenda (de Hardstyle Bitches) een conflict hebben met Hardstyle.com. De site verwijt de Hardstyle Bitches van oneerlijke concurrentie ten opzichte van andere dj's, terwijl hier volgens de dames niks van klopt. Van den Berg: ,,We hebben een winactie verbonden aan de verkoop van onze nummers maar wij zijn echt niet de enigen. De site kan gewoon niet hebben dat wij binnen vijf dagen naar de eerste en tweede plek stegen in de Hardstyle Top40.''

Door het verwijt van hard- style.com hebben de Gorcumse dj's veel kritiek over zich heen gekregen. Die kritiek liep volgens de dames volledig uit de hand en het werden in hun ogen bedreigingen. Daarom besloot Van den Berg om aangifte te doen. ,,Ik ben geen bang type maar dit werd wel beangstigend.''

Zeer serieus
Volgens Van den Berg besloot de politie in eerste instantie geen actie te ondernemen. ,,Ze hebben mij wel verteld dat de zaak zeer serieus genomen wordt en dat ik nieuwe bedreigingen direct moet melden. Daarnaast heb ik zelf ook voorzorgsmaatregelen getroffen, zo heb ik bijvoorbeeld twee bewakingscamera's gekocht.''

Ook gaan de twee vrouwen Hardstyle.com aanklagen. Ze verwijten de site het in gang zetten van de bedreigingen en eisen rectificatie op Hardstyle.com om hun naam te zuiveren. Behalve intimidaties en scheldkannonades hebben de dj's ook positieve reacties gekregen. Zo heeft een groep fans de dames geboekt voor een optreden, ook zijn er mensen die het opnemen voor de Hardstyle Bitches.



Geboekt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjorz schreef:
Citaat:
Maar ergens hebben ze wel een punt natuurlijk: sinds wanneer bepaalt hardstyle.com welke vorm van promotie wel of niet is toegestaan?


Een top 40 is bedoeld om aan te geven welke tracks interessant zijn op het moment.
Als je in die top 40 komt vanwege het feit dat mensen iets willen winnen, zegt dat niets over de track zelf.
Hardstyle.com heeft dan gewoon het recht om dat uit de top te halen als ze dat willen, want het geeft geen realistisch beeld. Dus de bitches hebben geen punt. De tracks zijn gewoon niet interessant. Daarnaast hebben ze dit misbruikt, want niemand heeft die set gewonnen. :)

Wie bepaalt er wat een interessante track is dan? Er zijn idd wel meer DJ's die promotie acties hebben of weet ik veel wat. Een DJ set weggeven mag niet? Stel ze hadden een winnaar gekozen en die een dagje meegenomen in de studio? Of naar een boeking? Of ze krijgen een Hardstyle Bitches sticker? Mag het dan wel? Waar trek je die grens?
Dat niemand de set niet heeft gewonnen is niet gezegd, hij ligt bij de notaris dus er komt misschien nog een winnaar. Dat het troep is is iedereen het over eens maar als je als verkoopkanaal dat gaat bepalen krijg je natuurlijk willekeur. Ukranian Hardstylerz, Pitchpooperz, Noisefaderz en DJ Coone maken vergelijkbare stront en staan wel in de charts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

als ik een groentewinkel had en pietje wil zijn appels verkopen bij mij die rot zijn maar daarnaast wel een kans op een fiets dan zou ik het ook niet doen,, ik leg geen rotte appels tussen de lekkere mango's en bananen?

wauw wat een vergelijking..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 14:30 
 
Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Sjorz schreef:
Citaat:
Maar ergens hebben ze wel een punt natuurlijk: sinds wanneer bepaalt hardstyle.com welke vorm van promotie wel of niet is toegestaan?


Een top 40 is bedoeld om aan te geven welke tracks interessant zijn op het moment.
Als je in die top 40 komt vanwege het feit dat mensen iets willen winnen, zegt dat niets over de track zelf.
Hardstyle.com heeft dan gewoon het recht om dat uit de top te halen als ze dat willen, want het geeft geen realistisch beeld. Dus de bitches hebben geen punt. De tracks zijn gewoon niet interessant. Daarnaast hebben ze dit misbruikt, want niemand heeft die set gewonnen. :)

Wie bepaalt er wat een interessante track is dan? Er zijn idd wel meer DJ's die promotie acties hebben of weet ik veel wat. Een DJ set weggeven mag niet? Stel ze hadden een winnaar gekozen en die een dagje meegenomen in de studio? Of naar een boeking? Of ze krijgen een Hardstyle Bitches sticker? Mag het dan wel? Waar trek je die grens?
Dat niemand de set niet heeft gewonnen is niet gezegd, hij ligt bij de notaris dus er komt misschien nog een winnaar. Dat het troep is is iedereen het over eens maar als je als verkoopkanaal dat gaat bepalen krijg je natuurlijk willekeur. Ukranian Hardstylerz, Pitchpooperz, Noisefaderz en DJ Coone maken vergelijkbare stront en staan wel in de charts.



Die set ligt echt niet bij ne notaris hoor. Ze hadden alle berichten over hun winactie weggehaald zodra ze n1. en n2. stonden en alvorens het gezeik begon over de tracks door het grote publiek. Dit is klaarblijkelijk oplichterij. Ze zetten zichzelf hier nu neer als slachtoffer, wat ze natuurlijik niet zijn :nono: . Hardstyle.com heeft hier professioneel gehandeld naar mijn mening en ik vindt het dan ook terecht dat ze hun uit de charts hebben gehaald.

Ze hebben geen poot om op te staan. Hun tracks zijn nog altijd beschikbaar op de website, wat willen ze dan tegen een rechter gaan zeggen? Dat ze uit een digitale top 40 lijst zijn gehaald? Laat me niet lachen joh..

De bedreigingen die ze via whatsapp krijgen keur ik absoluut niet goed maar hoe ze zichzelf te kijk zetten momenteel is gewoon stomweg idioot.

Maarja ze hebben vast en zeker genoeg geld om een rechtzaak aan te spannen als ze op alle mogelijke websites al hebben geadverteerd voor hun muziekjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb een soort gelijk kranten bericht volgens mij gister al voorspelt.

In plaats van dat die meiden op hun plaats worden gezet hebben ze nu weer iets nieuws gevonden.
Dit begint hardstyle straks nog te schaden.


Maar deze nieuwe move van hun, ik weet niet of ik moet lachen of huilen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Maar deze nieuwe move van hun, ik weet niet of ik moet lachen of huilen..



hysterisch lachen, met wisselvallig huilen.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle