Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 14:47 

Hardtraxx Addict

markextrae schreef:
Lyst schreef:
Kunnen jullie het beter dan? Krijg eerst zelf maar eens een release, voordat je begint te haten :thumbdown:

kom jij weer met je domme opmerkingen. kleine kinderen zouden ook zo een reactie geven.

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 15:02 

Donateur

markextrae schreef:
Lyst schreef:
Kunnen jullie het beter dan? Krijg eerst zelf maar eens een release, voordat je begint te haten :thumbdown:

kom jij weer met je domme opmerkingen. kleine kinderen zouden ook zo een reactie geven.

Whaha Lyst krijgt die opmerking altijd naar zich toe gegooid, als hij iets aan te merken heeft op een track xd Nu doet hij het en is het een klein kind :lol:

Geweldig :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 15:05 

Hardtraxx Crew

Sarcasme is ook moeilijk te herkennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 15:39 

Donateur

HAHA wat een poppenkast, nu begint het hele circus weer opnieuw maar dan omgedraaid.

Niks voor mij dit trouwens, vind verder dat als je een release op een label krijgt je je spul hier gewoon moet plaatsen. Tevens vind ik dat je zelf 100% achter je producties moet staan en het dus het liefste over het hele internet zou willen verspreiden. Is dat niet het geval dan moet je toch even bedenken of je nu wel echt zo blij bent met je track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 16:15 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
markextrae schreef:
Lyst schreef:

Whaha Lyst krijgt die opmerking altijd naar zich toe gegooid, als hij iets aan te merken heeft op een track xd Nu doet hij het en is het een klein kind :lol:
Geweldig :worship: :worship:

Dit is idd pure ironie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 16:26 

Hardtraxxer

G1LL schreef:
Over de release, tja hij kan 't beter dan dat ik 't kan. Maar dit zou ik nog niet releasewaardig vinden. Als ik jouw was Festuca zou ik gewoon zo door gaan, je eigen ding blijven doen en wat langer wachten op releasen. Ik vind't persoonlijk nog niet releasewaardig, maar daar kan jij ook weer anders over denken natuurlijk :)

Dit.

Reacties van sommige hier is echt weer treurig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 16:40 

Hardtraxx Beheerder

wat de rest al zegt leuke intro wat daarna komt. om te huilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 19:38 

Hardtraxx Addict

xsjefkex schreef:
G1LL schreef:
Over de release, tja hij kan 't beter dan dat ik 't kan. Maar dit zou ik nog niet releasewaardig vinden. Als ik jouw was Festuca zou ik gewoon zo door gaan, je eigen ding blijven doen en wat langer wachten op releasen. Ik vind't persoonlijk nog niet releasewaardig, maar daar kan jij ook weer anders over denken natuurlijk :)

Dit.

Reacties van sommige hier is echt weer treurig...

True, maar dit soort reacties had hij van te voren ook al wel kunnen verwachten als je een track zoals dit gaat releasen.
Ik snap sowieso niet waarom alle beginnende producers zo snel mogelijk iets willen releasen, want het is nou niet echt goed voor je artiestennaam toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 20:16 

Hardtraxxer

Lyst schreef:

:worship: Held.

OT: wat al gezegd is.. niet releasewaardig. Maar er zit wel potentie in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 20:33 

Hardtraxx Elite

Ik hoor teveel elementen van andere producers erin zitten zoals Wasted Penguinz en Noisecontrollers (0:13).
Verder is dit niks voor mij, te happy en die vocals natuurlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 21:33 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

I lol'd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 13:00 

Aan het typen...

Moest toch wat doen om dit topic niet verder uit de hand te laten lopen :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle