Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 22:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

HAHAHAHAHAHA wat een ongelooflijke slappe kicks zeg :lol: zoals eigelijk in al z'n nummers. Maar bij een aantal vond ik de rest er omheen nog wel gaaf, maar zelfs dat ontbreekt hier. Wat een ongeïnspireerde bagger!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 22:49 
 
Hardtraxxer

De mid-intro is best netjes maar de rest vind ik gewoon bagger, het is geen geheel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 23:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pff pak dan het echte Under attack en maak er een bassleader tooltje van ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 00:14 
 
Hardtraxx Elite

Niet zo boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 01:37 
 

Daveytl schreef:
Rayn schreef:
"ruwere" sfeer van Bassleader

Bwahahahahahahahahahahaha wat een heerlijke zin. Eerst 'ruw' zeggen ( :lol: ), en dan dat ook nog eens in verband brengen met Bassleader :lol: :lol: Ga toch fietsen man.

Jammer dat een eigen mening/keuze hier verboden is, hokjesdenken is het wat je doet. Als je je eigen post nu leest (en dat zouden sommigen hier beter meer doen) denk je dan van 'net antwoord heb ik hier weer gegeven.'?
Ik vind het jammer dat sommigen, waaronder jij, het niveau hier echt naar beneden halen, en gewoon op alles wat hen in de weg staat ligt te schelden en het af te breken, jammere zaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 02:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ach , ze hadden beter thera het anthem laten maken, maar neen dat vinden wij belgen weer te hard :thumbdown:


heb echt genoeg van dit apenland hier,
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 03:11 
 
Hardtraxxer

InsaneJunkie schreef:
heb echt genoeg van dit apenland hier


rofl xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 09:15 
 
Hardtraxx Addict

Aep schreef:
InsaneJunkie schreef:
heb echt genoeg van dit apenland hier


rofl xd

Ik geef hem gelijk, Dirty Workz krijgt veel te veel voorrang van BE, ik bedoel: Hard Driver is nog geen 3 maanden bekend en hij maakt al het Anthem voor een evenement als Bassleader...
Had dan liever Coone met het anthem zien aankomen, jammer dat hij nog maar onlangs Coone & The Gang heeft gedaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 10:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat een drama
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Daveytl schreef:
Rayn schreef:
"ruwere" sfeer van Bassleader

Bwahahahahahahahahahahaha wat een heerlijke zin. Eerst 'ruw' zeggen ( :lol: ), en dan dat ook nog eens in verband brengen met Bassleader :lol: :lol: Ga toch fietsen man.

Jammer dat een eigen mening/keuze hier verboden is, hokjesdenken is het wat je doet. Als je je eigen post nu leest (en dat zouden sommigen hier beter meer doen) denk je dan van 'net antwoord heb ik hier weer gegeven.'?
Ik vind het jammer dat sommigen, waaronder jij, het niveau hier echt naar beneden halen, en gewoon op alles wat hen in de weg staat ligt te schelden en het af te breken, jammere zaak.

Niveau wordt door mij niet omlaag getrokken hoor, als je 'ruw' en Bassleader in 1 zin zet, dat vind ik het niveau omlaag trekken. En natuurlijk is het geen nette reactie, dat weet ik zelf ook wel, maar moet het altijd maar netjes blijven?
Heeft ook niks met een mening te maken, kijk die mainstage >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 11:02 
 
Artiest

Doelloze melodie :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 11:12 
 
Hardtraxx Veteran

Random melo met slappe kicks nee... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 11:20 
 
Hardtraxx Addict

Niks is leuk aan deze track, de kicks zijn idd erg zwak en de melodie is erg ongeïnspireerd.
Waarom ook zo iemand als Hard Driver die net in de hardstyle scene zit, een anthem voor een groot event laten maken ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 11:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

InsaneJunkie schreef:
ach , ze hadden beter thera het anthem laten maken, maar neen dat vinden wij belgen weer te hard :thumbdown:


heb echt genoeg van dit apenland hier,


Spreek voor jezelf! Thera staat voor mij niet gelijk aan hard, maar aan niet goeg genoeg!
Zijn tracks bevatten gewoon te weinig elementen om een anthem te mogen maken.
50% van alle thera-fans horen bij de kuddedieren van hardtraxx

over de track: Leuke anthem maar kicks zijn veel te slap, toch een pak beter dan vorig jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 11:41 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Altijd nog beter dan de 98% van de fans van dit soort artiesten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 11:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind er spijtig genoeg niet zoveel aan, hoewel ik de meeste HD platen wel kan smaken! :thumbup: Totaal geen anthem gevoel, vind de vocals echt niet klinken en die climax vind ik echt slap... En ja de kicks, B-front heeft zeer duidelijke invloeden gehad bij State Of Perfection. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juaa, het idee was er..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 11:55 
 
Hardtraxxer

Wildstylerz schreef:
wat een ongeinspireerde bagger! en ook nog is de titel van een helden track gebruiken, dit is nog niet 10% van state of perfection! >.< :/


dit. ik vind het ook nogal een bagger plaat xd .
En verder doet heel Hard Driver me niks.

ps. kan ie niet beter naar fusion gaan? qua sound ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 11:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wes schreef:
ps. kan ie niet beter naar fusion gaan? qua sound ...


Nee laat maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 11:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na nog een keer luisteren vind ik het mid-intro wel dik, maar de rest klinkt een beetje inspiratieloos. Kicks in de climax gaan nergens naar toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 12:17 
 
Hardtraxx Elite

Climax synth/melo zijn beetje wannabe zatox. Kicks zijn bijna niet te horen. Overall vind ik dit een vrij saaie track. erg jammer want hard driver maakte wel een erg goede start met the cold angel, state of perfection en die andere 2 eerste tracks. Gemiste kans dit , aangezien hij wel de potentie in huis heeft om iets vets te maken maar hij heeft hier gewoon echt te weinig tijd ingestoken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Volgens mij heeft hij gewoon één van zijn Fenix-kicks gebruikt :lol:

Je kan wel lachen, maar dat was 10x beter geweest :P

Jammer van de kicks, was anders een best leuk plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Huilen met de helm op, dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 14:44 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

:lol:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle