Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 22:07 
 
Hardtraxx Crew

Doe mij DB15 van Atmozfears maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het eigenlijk wel een sterke melodie! Niet overdreven euforisch. Gewoon prima track :)

Kicks zijn wel een minpuntje
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 22:40 
 

iRon schreef:
Prima track, maar minder als anthem. Ik krijg er niet zo'n typisch Decibel gevoel bij. Misschien dat ik het na een paar keer luisteren meer ga waarderen, had ik ook met het Defqon en Intents anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 23:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Doe mij DB15 van Atmozfears maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 08:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vind het eigenlijk wel een sterke melodie! Niet overdreven euforisch. Gewoon prima track :)

Zonde van de kicks. Zoals altijd hetzelfde verhaal; laagste gaan nog, hoogste zonder kracht. Zal d'r wel bij horen denk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 12:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kijk wat posts terug ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 14:16 
 
Hardtraxxer

vind hem op het eerste gehoor tegenvallen. had ik bij het anthem van afgelopen jaar ook, maar die luister ik toch best vaak nog terug. denk dat het gewoon weer even wennen is
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Rickzel schreef:
Vind het eigenlijk wel een sterke melodie! Niet overdreven euforisch. Gewoon prima track :)

Zonde van de kicks. Zoals altijd hetzelfde verhaal; laagste gaan nog, hoogste zonder kracht. Zal d'r wel bij horen denk.


Ja ik kan me er vaak wel overheen zetten als de kicks niet geweldig zijn, maar vind het in dit geval wel echt storend. Er zijn echt B en C producers die bij zo'n soort track een veel passendere kick zouden doen. Hij weet gewoon niet meer zo goed wat voor kick er bij zo'n soort track hoort denk ik :P na al dat raw geweld van de laatste periode.

Maar nogmaals, prima anthem verder! Dat het lijkt op Moonraker is al een groot compliment volgensmij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 16:18 
 
Hardtraxx Crew

Mag naar releases :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 14:20 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 12:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Doet me helaas helemaal niks, misschien dat het op Decibel met show wel enorm vet is. Doe mij die plaat van Atmozfears maar, beschouw ik meer als hét anthem :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2015 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verloop van de melodie doet me een beetje denken aan Moonraker van NC en A2, niet dat de melodieën echt op elkaar lijken, maar het is meer hoe de melodie zich ontwikkelt waar ik de vergelijkenis zie en waardoor ik waarschijnlijk Moonraker in mijn hoofd had zitten na het beluisteren van deze track. Maar goed, verder pakt de track me niet, kicks zijn ook niet echt fijn
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle