Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 12:22 

Hardtraxxer

Normaal niet zo'n van fan Hard Driver, maar deze track klinkt er lekker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 14:37 

Hardtraxxer

Heel benieuwd naar deze plaat live, gaat komend weekend vast wel paar keer voorbij komen op decibel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 18:17 

Hardtraxxer

Zo hard is die kick toch niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 18:22 

Hardtraxx Addict

Ik vind de kick in HD niet zo geweldig, maar volgens mij hebben ze wel een aardig korte stompende baslijn, zal live best wel lekker gaan denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 18:48 

Hardtraxx Veteran

Ik vind dit best een vette plaat. Prima kicks en gebruik van vocals, en de pakkende melodie in de opbouw zorgt er toch wel voor dat deze track uitspringt tussen de platen met de generieke anti/screech formule. Bewijst toch maar dat platen met een anticlimax (die redelijk standaard is) nog steeds leuk kunnen zijn voor mij. :)
Vind dit trouwens niet echt een typische Hard Driver plaat. Op de een of andere manier vind ik het meer passen bij een Act Of Rage of iets dergelijks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 18:57 

Jammer juist van die anti :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 19:54 

Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Act Of Rage

deze keuze moet je echt even uitleggen, omdat dit wel de laatste artiest is waarbij ik zon track verwacht. Dacht al direct aan hard driver toen b front m op de pre van defqon draaide, vind deze plaat ontzettend erg op Crank It Up lijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 20:07 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het vooral veel gemeen hebben met Brain Confusion, maar het kan natuurlijk dat jij dat niet vind. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 00:13 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Heerlijke droge volle kick!! :love: Me likey
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle