Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 16:16 
 
Hardtraxx Crew

Hard Driver & KELTEK - Valley Of The Blind (DWX-609)

Label: Dirty Workz
WEB release: 18/04/2019

Tracks:
Hard Driver & KELTEK - Valley Of The Blind

Samples:

22:36

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2018 10:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2018 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dat toch met die mid-intro's in een hoop euforische tracks tegenwoordig. Niet te verteren saai allemaal.

Melodie in deze pakt me nog niet helemaal, maar misschien komt dat nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2018 21:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Heerlijke melodie, was erg fijn vorig weekend :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 13:56 
 
Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Wat is dat toch met die mid-intro's in een hoop euforische tracks tegenwoordig. Niet te verteren saai allemaal.

Melodie in deze pakt me nog niet helemaal, maar misschien komt dat nog.

Ik ben het helemaal met je eens. Die mid-intro's zijn vaak echt inspiratieloos. De rest van deze track klinkt goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 16:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Wat is dat toch met die mid-intro's in een hoop euforische tracks tegenwoordig. Niet te verteren saai allemaal.

Melodie in deze pakt me nog niet helemaal, maar misschien komt dat nog.


Eens, die mid-intro's van 26 seconden lijken er alleen maar in te zitten omdat het moet. Laat het dan lekker achterwege.

Rest van de track is wel leuk, maar doet me niet heel veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2018 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Svbtwee schreef:
Wat is dat toch met die mid-intro's in een hoop euforische tracks tegenwoordig. Niet te verteren saai allemaal.

Melodie in deze pakt me nog niet helemaal, maar misschien komt dat nog.


Eens, die mid-intro's van 26 seconden lijken er alleen maar in te zitten omdat het moet. Laat het dan lekker achterwege.

Rest van de track is wel leuk, maar doet me niet heel veel.


Ipv achterwege laten is het miss een idee dat artiesten eens wat meer tijd een een mid-intro steken, aangezien dat ook gewoon onderdeel is van de track. Als je dat achterwege laat dan zit je straks naar een 2 min durende melodie met breaks te luisteren. Vooral in euphorische platen gaven die mid-intro altijd dat stukje power en een beetje beukgehalte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2018 14:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mid-intro's zijn wel echt een must in de track vind ik, iig bij euforische platen zoals hierboven al genoemd. Geeft idd nog een rauw randje aan een vrolijke track. Ook eens met dat het vaak wat karig is gesteld met de mid-intro's.
Ik denk wel dat dit een van de moeilijkste (zo niet moeilijkste) onderdelen van het maken van een track is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 16:13 
 
Hardtraxxer

Alleen maar melodieuze climaxen horen is voor mij juist hetgene wat 'euforische' hardstyle saai kan maken. Deze mid intro is dan niet heel geweldig, het mag wel wat harder/meer drive of opbouwender, dat ze naar de melodie of break toewerken. Reverse bass of iets dergelijks zou ook niet misstaan. Verder wel lekkere track, die aparte melodieen van Keltek zijn echt heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 13:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 14:52 
 
Hardtraxxer

Saaie plaat, had meer verwacht van deze heren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 13:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Eens, die mid-intro's van 26 seconden lijken er alleen maar in te zitten omdat het moet. Laat het dan lekker achterwege.


Aub niet, het mixen van euforische hardstyle is al moeilijk saai doordat het altijd mix-intro over 2e climax heemmixen is.
Ben eens dat sommigen behoorlijk saai zijn, maar maak er dan in ieder geval wat van in plaats van het weg te laten. Anders blijven we lekker euforische platen houden met 2 minuten aan break en 30 seconden aan kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
fflkkr schreef:
Eens, die mid-intro's van 26 seconden lijken er alleen maar in te zitten omdat het moet. Laat het dan lekker achterwege.


Aub niet, het mixen van euforische hardstyle is al moeilijk saai doordat het altijd mix-intro over 2e climax heemmixen is.
Ben eens dat sommigen behoorlijk saai zijn, maar maak er dan in ieder geval wat van in plaats van het weg te laten. Anders blijven we lekker euforische platen houden met 2 minuten aan break en 30 seconden aan kicks.


Ja daar ben ik het ook mee eens, maar heb alsnog liever geen mid-intro dan van die ongeïnspireerde bagger mid-intro's als deze. Aan de DJ maar de taak om niet alleen platen met 2 minuten aan break en 30 seconden aan kicks aan elkaar te mixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 19:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Aan de DJ maar de taak om niet alleen platen met 2 minuten aan break en 30 seconden aan kicks aan elkaar te mixen.


Dat wordt het wel als iedereen mid-intro's en outro's gaat weglaten. Daar kan je als DJ niet omheen mixen, want er is niks anders om te mixen. Je kan geen breaks over 2e climaxen mixen, mid-intro's over 2e climaxen mixen klinkt al te chaotisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
fflkkr schreef:
Aan de DJ maar de taak om niet alleen platen met 2 minuten aan break en 30 seconden aan kicks aan elkaar te mixen.


Dat wordt het wel als iedereen mid-intro's en outro's gaat weglaten. Daar kan je als DJ niet omheen mixen, want er is niks anders om te mixen. Je kan geen breaks over 2e climaxen mixen, mid-intro's over 2e climaxen mixen klinkt al te chaotisch.


Als je als DJ geen inspiratie hebt en alleen de populairste tracks van de afgelopen 12 maanden draait, ja dan wordt het kut. Maar dan had je in mijn ogen ook gewoon een ander beroep moeten zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 17:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Een DJ bepaalt dat niet echt?

Een producer kiest er voor om alleen een mixintro (en soms geen mix outro) aan een plaat te koppelen. Daar kunnen DJ's niet veel aan doen. Daar kiest de producer gewoon hoe de DJ mixt.

Maar als producers dus alleen maar platen zonder mid-intro's gaan maken, dan komt er nooit meer wat anders dan mix-intro over climax mixen. Op de helft van de climax een tease, en bam ene volume naar beneden en andere naar boven. Zo krijg je straks setjes met meer breaks dan kicks, zelf op Defqon bij een paar artiesten ondervonden dat dat in ieder geval enorm saai is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Een DJ bepaalt dat niet echt?

Een producer kiest er voor om alleen een mixintro (en soms geen mix outro) aan een plaat te koppelen. Daar kunnen DJ's niet veel aan doen. Daar kiest de producer gewoon hoe de DJ mixt.

Maar als producers dus alleen maar platen zonder mid-intro's gaan maken, dan komt er nooit meer wat anders dan mix-intro over climax mixen. Op de helft van de climax een tease, en bam ene volume naar beneden en andere naar boven. Zo krijg je straks setjes met meer breaks dan kicks, zelf op Defqon bij een paar artiesten ondervonden dat dat in ieder geval enorm saai is.


Ja tuurlijk, daar heb je gelijk in. Maar er worden ook gewoon nog steeds tracks uitgebracht die meer focus op drive hebben dan op een break/melodie. Ook is er niks mis mee met alleen een mid-intro van een plaat draaien, om hem vervolgens uit te mixen voor zo'n standaard euforische track. Dus ja, eens dat producers het allemaal zo moeilijker maken, maar je bent wel gewoon een noob als je zo'n saaie set neerzet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 17:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

KELTEK & Hard Driver - Valley Of The Blind (SCANTRAXX30?)

Label: Scantraxx
WEB release: 18/04/2019

Tracks:
KELTEK & Hard Driver - Valley Of The Blind

Samples:


Bron:
KELTEK:
Citaat:
18.04.2019 THE VALLEY OF THE BLIND
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 18:40 
 
Hardtraxxer


22:36, betere sample
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 20:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle