Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2023 10:17 

Hardtraxx Crew

De break-stukken zijn gaaf gedaan, maar daar is ook alles mee gezegd. De midintro en climaxen zijn niet voor mij weggelegd, die anti vind ik al helemaal verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2023 10:24 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:
De break-stukken zijn gaaf gedaan, maar daar is ook alles mee gezegd. De midintro en climaxen zijn niet voor mij weggelegd, die anti vind ik al helemaal verschrikkelijk.

Ja dit. Melodieuze climaxen zijn ook leuk, maar geven mij niet echt een anthem gevoel. De mid / anti climax zijn echt absoluut niet mijn ding, maar zullen het vast juist goed doen bij het huidige publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2023 11:24 

wat een baggertrack.

Ook zo jammer, had je mij verteld dat Hard driver het anthem maakte had ik wel wat goeds verwacht. dit is gewoon niet goed. ik zet wel een van zijn goede anthems op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2023 12:04 

Hardtraxxer

Goed idee voor de silent disco tijdens Hard Driver zijn Qlimax-set, Shifting Gears op repeat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2023 12:12 

Hardtraxx Veteran

Ik heb juist een heel ander gevoel bij het anthem. Ik vind de plaat eigenlijk heel goed gelukt, mooie volle sound, sfeervolle breaks en een echte lange, epische plaat. De anti en drop rond 4.20 in de video is niet zo mijn ding, maar de rest vind ik bijzonder geslaagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2023 19:46 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2023 19:53 

Hardtraxx Veteran

Vind dit ook in HQ een van de mindere Qlimax anthems.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle