Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
De break-stukken zijn gaaf gedaan, maar daar is ook alles mee gezegd. De midintro en climaxen zijn niet voor mij weggelegd, die anti vind ik al helemaal verschrikkelijk.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
wootum wrote:De break-stukken zijn gaaf gedaan, maar daar is ook alles mee gezegd. De midintro en climaxen zijn niet voor mij weggelegd, die anti vind ik al helemaal verschrikkelijk.
Ja dit. Melodieuze climaxen zijn ook leuk, maar geven mij niet echt een anthem gevoel. De mid / anti climax zijn echt absoluut niet mijn ding, maar zullen het vast juist goed doen bij het huidige publiek.
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
wat een baggertrack.

Ook zo jammer, had je mij verteld dat Hard driver het anthem maakte had ik wel wat goeds verwacht. dit is gewoon niet goed. ik zet wel een van zijn goede anthems op.
R
Hardtraxxer
666 posts member since 2021
last seen 8 hours ago
Goed idee voor de silent disco tijdens Hard Driver zijn Qlimax-set, Shifting Gears op repeat.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik heb juist een heel ander gevoel bij het anthem. Ik vind de plaat eigenlijk heel goed gelukt, mooie volle sound, sfeervolle breaks en een echte lange, epische plaat. De anti en drop rond 4.20 in de video is niet zo mijn ding, maar de rest vind ik bijzonder geslaagd.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
View on YouTube
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Vind dit ook in HQ een van de mindere Qlimax anthems.