Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2021 23:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hard Driver - Chemistry (DWX917)

Label: Dirty Workz
WEB release: 03/02/2021

Tracks:
Hard Driver - Chemistry

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2021 18:49 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2021 20:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vre-se-lijk. De ene kick nog erger dan de andere. De eerste climax krijgt nog een krappe voldoende vanwege de melodie, maar verder echt een verschrikkelijke plaat.

Hard Driver wordt in plaats van beter alleen maar minder voor mij persoonlijk. Geef mij z'n debuut platen maar tot ongeveer 2016, dat waren nog eens platen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2021 21:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De kick in de eerste midintro is heel erg gaaf, die daarna zijn stukken minder. Met de melodie is op zich niet heel veel mis, maar het is niet speciaal ofzo. Ik vind het bijna lullig om te zeggen maar het is weer echt zo'n typische Hard Driver plaat; overall gezien gewoon saai en onderscheidt zich nergens in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2021 09:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Typische Hard Driver plaat idd, waardoor ik 'm juist wel vet vindt :thumbsup: Kijk uit naar de rest van het album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2021 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Smaken verschillen. Maar kicks voor mij dikke prima :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2021 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen plaat die er echt bovenuit springt, maar zeer zeker geen slechte plaat. Leuke melodie en de meeste kicks zijn wat mij betreft ook wel in orde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2021 14:42 
 
Hardtraxx Crew

wootum schreef:
overall gezien gewoon saai en onderscheidt zich nergens in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2021 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na een paar keer luisteren vindt ik dit echt een hele fijne plaat. Die melodie raakt bij mij wel een gevoelige snaar :loving: . Qoa sounddesign kan Hard Driver weinig verkeerd doen, niet altijd even fan van zijn kicks maar dat is smaak.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle