Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 12:12 
 
Hardtraxx Newbie

Twee Dikke Beukers :bomb:
Vooral Evolution Complete knalt lekker door :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 heerlijke nummers :love: met name evolution complete is dik :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De sfeer die het nummer Put It On met zich meebrengt is echt te gruwelijk :bomb: Live klinkt die track echt vet. Kijk nu al uit naar de live-act van Gunz For Hire op Decibel! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 15:53 
 
Hardtraxx Addict

Luca77 schreef:
Put it on! :bomb:
Evolution complete ook redelijk lekker. Al wordt denk ik een gevalletje Crossroads, die ga je weinig horen.


Ik denk het juist niet, als ie al drie keer op defqon is gedraaid. Ze zullen er denk ik vaak
mee gaan openen met Gunz 4 Hire...

OT: Erg lekkere platen beide, terwijl ik eerst niet echt te spreken was over Put It On.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 20:05 
 

2 dikke knallers! see you guys on Decibel outdoor :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere plaatjes :)

Jammer van de kicks alleen.
En de Break van put it on.
En vind het erg jammer dat Ran-D die 2e climax in EC weer een anti moest doen. Daar hadden ze gewoon de melo door moeten trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
En de Break van put it on.

Die vind ik juist heerlijk. Zo duister, beetje hiphopinvloeden, werkt wel voor mij.

Citaat:
En vind het erg jammer dat Ran-D die 2e climax in EC weer een anti moest doen. Daar hadden ze gewoon de melo door moeten trekken.

Daar ben ik het dan wel mee eens. Melodie is juist prima als hij is. Hoop ook dat ze niet TE veel anticlimax gaan gebruiken, maar we gaan op Decibel zien wat ze tot nu toe hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
En vind het erg jammer dat Ran-D die 2e climax in EC weer een anti moest doen. Daar hadden ze gewoon de melo door moeten trekken.

Als je de melo bedoelt die je ook in de mid-intro hoort, die wordt wel door getrokken maar pas na de 2de anti als een outro
Luister maar naar hard with style #3 daar komt EC
Op het einde
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
alphatwins Alpha Twins
Next release on A² Records @GunzForHire "Put It On" and "Evolution Complete". Available on august 15th.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Put it on niet heel bijzonder maar Evolution Complete is erg lekker :drool: ..hopelijk bevat volgende A2 recorss release Haunter of thr dark :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 11:11 
 
Hardtraxxer

Dikke release :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke release, allebei aangeschaft. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 14:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heerlijke platen dit. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 14:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Evolution Complete is een hele vette track vol energie, die andere is ook wel leuk, maar doet me meer denken aan een track van 50 Cent ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 14:32 
 
Hardtraxx Newbie

Put It On is een perfecte floorfiller.
Evolution Complete aan de andere kant, is beter geproduceerd en is er een grote vibe in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beiden ijzersterk! Put It On heeft zo'n gigantisch vette sfeer in die plaat! Ik ben echt verliefd op dat plaatje.

Evolution Complete gaat ook volgas erop, leuke rauwe track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 16:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Beiden ijzersterk! Put It On heeft zo'n gigantisch vette sfeer in die plaat! Ik ben echt verliefd op dat plaatje.

Evolution Complete gaat ook volgas erop, leuke rauwe track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 18:59 
 
Hardtraxxer

Twee toppertjes! :loving:
Vind het wel geinig dat ze Starcraft 2 vocals hebben gebruikt voor Evolution Complete. :)
Put It On is gewoon top! Climax is gewoonweg heerlijk. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 19:05 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb Put It On nu in totaal hooguit 10x gehoord, maar begint nu al te vervelen op een of andere manier!
Ik vind het verder wel echt een vette plaat, eveneens als Evolution Complete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 19:43 
 
Hardtraxx Veteran

En nu nog 2 weken wachten tot ze op fatsoenlijke downloadportals komen ipv die verschrikkelijke niet werkende hs.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 19:52 
 
Hardtraxxer

Ik vind Put it on,de beste van de 2 erg lekkere plaat vooral live.
evolution complete ook goed alleen vind ik niet een 'echte' gunz for hire plaat

maar toch 2 lekkere plaatjes :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Put it on is lekker :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Put It On:
Vind de vocal in de intro al bloedirritant, voor de rest ben ik niet weg van de kicks, het totaalplaatje weet me totaal niet mee te slepen of wat dan ook.
Dan volgt er een break met een stukje breakbeat en weer die irritant vocal, het voegt niets toe en ook dit weet me niet te raken.
Opbouwende synth naar de climax is wel oke, en de climax zelf kan er ook nog wel mee door.
Komt iig goed door, maar ik denk dat de kicks me live tegen gaan vallen aangezien ze van GFH zijn.
2e climax hadden ze eigenlijk gewoon de melodielijn door moeten laten lopen, jammer dat dit niet gebeurd en die pitchkicks maken het er ook niet beter op.

Evolution complete:
Intro is al stukken beter, sounds sluiten lekkerder op elkaar aan en er zit enige vorm van energie in.
Dan het stuk met die chaotische sounds vind ik niet echt wat, het trekt de energie weg voor mijn gevoel.
Vocals zijn iig stukken beter dan die in Put It On.
Sounds in de break zijn lekker, opbouw zit er goed in, misschien was het beter geweest als hij in 1 keer door zou klappen, nu duurt de break te lang met die vocal die volgt vind ik persoonlijk.
Dan komen die chaotische synths weer terug in de climax, vind ze niet zo geweldig maar het is ook niet onaardig.
En dan vraag ik me af waarom er weer een break in zit ... hoezo ik haal al het tempo wat ik had er weer uit ...
Vind em beter als Put it On maar hij is niet geweldig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 16:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Put It On is opzich wel een lekkere plaat. Maar vind de break en vocals echt werkelijk niks. Evolution Complete daarentegen klinkt echt gruwelijk. Zo zie ik ze graag samen platen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 02:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Put it on, lekker maar die vocals inderdaad. Zo vet als ik ze eerst vond van Ran-D, zo irritant begin ik ze nu te vinden. Had gewoon niet gehoeven in het intro. De break vind ik dan nog wel gaan, daar kan ik zelf eventueel nog wel een stukkie uit knippen ghehe. Maar al met al, ja, lekker! Hoop alleen niet dat ik hem snel zat ga worden.

Evolution Complete, tsja... doet me niet zo veel. Het klinkt zo chaotisch! Die nog maar een paar keer luisteren dan, kijken of het went.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle