Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:06 
 
Hardtraxxer

Scantraxx heeft previews online gezet op hun youtube channel, daar is af te lezen A2026 op de hoes
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeff schreef:
Scantraxx heeft previews online gezet op hun youtube channel, daar is af te lezen A2026 op de hoes

ok nja wacht maar ff op officele release datum denk ik dan/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
jeff schreef:
Scantraxx heeft previews online gezet op hun youtube channel, daar is af te lezen A2026 op de hoes

ok nja wacht maar ff op officele release datum denk ik dan/


Heeft E-Force ook op zijn facebook gezet op een reactie van iemand. 6 februari heeft ie daar neergezet ;). Zou goed kunnen als deze de 13e komt.
The Cycle tijdje niet meer gehoord, maar ging lekker in de set van Ran -D # the magic show
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 18:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Kings Of The Underground... kutplaat^3


Vind ik tot nu toe van al hun releases. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
dawasiknie schreef:
Kings Of The Underground... kutplaat^3


Vind ik tot nu toe van al hun releases. :sick:

Volgens jij ben jij de reïncarnatie van Opperhoofd niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 18:50 
 
Hardtraxxer

Top nummers alle 2! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luca77 schreef:
Intervention schreef:
jeff schreef:
Scantraxx heeft previews online gezet op hun youtube channel, daar is af te lezen A2026 op de hoes

ok nja wacht maar ff op officele release datum denk ik dan/


Heeft E-Force ook op zijn facebook gezet op een reactie van iemand. 6 februari heeft ie daar neergezet ;). Zou goed kunnen als deze de 13e komt.
The Cycle tijdje niet meer gehoord, maar ging lekker in de set van Ran -D # the magic show

ok nja hoop zou wel beter zijn zo snel achter elkaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Cycle heeft een andere mid-intro hoor ik? Vind deze ook wel tof eigenlijk, wel iets minder dan hoe die eerst was. Verder wel een goede plaat met vette vocals. KOTU vind ik volgens mij als één van de weinige nog best lekker, alleen het is over het algemeen gewoon een saaie plaat. Saaie mid-intro, saaie sounds, kut kicks en een saaie melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kings of The Underground
Snap nog steeds niet wat men vet vind aan deze plaat.
Beginnen met een kick die hard probeert te zijn maar het niet is, die semi rap vocals die er niet bij passen en sounds die wat flets zijn.
Vind de intro weinig aan, weinig tot geen energie, meer irritatie dan wat anders eigenlijk.
Synths die daarop volgen klinken wel 'oke' maar meer als dat is het ook niet waard.
De climax klinkt wel wat beter, iets meer drive en energie maar de kick mist power wat het geheel niet ten goede komt.
Een redelijke plaat maar ook maar net.

The Cycle
Als ik het goed heb de beste plaat die ze tot nu samen hebben geproduceerd.
Vocal klinkt vet, intro klinkt goed, kick is al beter en de screeches komen goed over.
Climax die volgt is lekker, melodielijn is erg lekker, wel jammer dat de kick weer dusdanig moet pitchen....
Outro is evenals de intro ook wel lekker, niet fantastisch maar wel lekker.
Maargoed overall is het weer een standaard G4H plaat met de sounds en kicks die ze wel vaker gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 21:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Maargoed overall is het weer een standaard G4H plaat met de sounds en kicks die ze wel vaker gebruiken.

Dat wordt als ze niet wat anders gaan doen een beetje de ondergang van G4H denk ik. Adaro produceert nog best afwisselend, terwijl er bij Ran-D toch een duidelijke overeenkomst in zit. Hoop dat ze samen nog tot een hele andere wending kunnen komen voordat het definitief klaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Piaaa schreef:
Maargoed overall is het weer een standaard G4H plaat met de sounds en kicks die ze wel vaker gebruiken.

Dat wordt als ze niet wat anders gaan doen een beetje de ondergang van G4H denk ik. Adaro produceert nog best afwisselend, terwijl er bij Ran-D toch een duidelijke overeenkomst in zit. Hoop dat ze samen nog tot een hele andere wending kunnen komen voordat het definitief klaar is.

Ik snap wel dat ze blij zijn met deze kicks maar het wordt straks inderdaad eentonig. Maar ik ben allang blij dat Adaro wél varieerd met zijn vocals. Als dat nou meer gedaan zou worden in de G4H platen, dan lijken de platen straks ook weer minder op elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Piaaa schreef:
Maargoed overall is het weer een standaard G4H plaat met de sounds en kicks die ze wel vaker gebruiken.

Dat wordt als ze niet wat anders gaan doen een beetje de ondergang van G4H denk ik. Adaro produceert nog best afwisselend, terwijl er bij Ran-D toch een duidelijke overeenkomst in zit. Hoop dat ze samen nog tot een hele andere wending kunnen komen voordat het definitief klaar is.

Ik snap wel dat ze blij zijn met deze kicks maar het wordt straks inderdaad eentonig. Maar ik ben allang blij dat Adaro wél varieerd met zijn vocals. Als dat nou meer gedaan zou worden in de G4H platen, dan lijken de platen straks ook weer minder op elkaar.

Dat gaat pas gebeuren als alle rap vocals op zijn gok ik zo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 01:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik denk dat Adaro met de remix van Fuck The Fake Shit en No Time To Sleep wel heeft bewezen genoeg variatie aan te kunnen brengen in zijn tracks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 02:21 
 
Hardtraxxer

Als Ran-D nog 1 keer die screetch-achtige lead gebruikt zoals in 90% van zijn tracks, ram ik die preset in zijn reet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 03:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Dat gaat pas gebeuren als alle rap vocals op zijn gok ik zo ^^

Zolang hij ze zelf blijft inzingen ben ik bang dat het nog lang gaat duren ja... Vond het bij de eerste platen nog wel fijn maar heb het helaas wel gehoord.

dawasiknie schreef:
Ik denk dat Adaro met de remix van Fuck The Fake Shit en No Time To Sleep wel heeft bewezen genoeg variatie aan te kunnen brengen in zijn tracks :)

Not sure if troll maare: Bij No Time To Sleep wel ja maar vond die vocals heerlijk tot ik ontdekte dat ze van Pharrell zijn haha. Op zich niks mis mee hoor maar ik dacht een tijdje dat ze echt nieuw waren, maakt het dan toch weer jammer als het niet zo is. En de vocal in The Fake Shit zijn inderdaad een variatie, maar zeker niet origineel. Dat mis ik nu eigenlijk, originele vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 11:26 
 
Hardtraxx Newbie

Vind Sorrow de beste plaat van G4H tot nu toe...


Maar KOTU en The Cycle zijn ook superdik :woot: :worship: Vind alle platen van G4H eigenlijk wel vet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind er weinig aan...

Thuis kan ik het nog wel waarderen, maar live kan me 't veel minder bekoren. Het wil graag hard/ruig zijn, maar met die kicks slaan de plank mis :P

Als ze met andere kicks en eens nieuwe sounds komen denk ik wel dat het een hele vette combi zou kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 13:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik denk dat Adaro met de remix van Fuck The Fake Shit en No Time To Sleep wel heeft bewezen genoeg variatie aan te kunnen brengen in zijn tracks :)

Dat hadden we al vastgesteld ja. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 13:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KnalwousX schreef:
Vind Sorrow de beste plaat van G4H tot nu toe...


Mee eens! Maar deze release is ook tof, altijd leuk om op een feest heel hard te schreeuwen: KINGZ OF THE UNDERGROUND :evil: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 00:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:

Sorrow word exclusief voor de livesets gebruikt, net als De Weg Kwijt. Bron: Adaro website


vorige keer heb ik ook al op hetzelfde bericht van jou gereageerd:

hardstyle-releases/xxlerator-volume-1-mixed-by-ran-d-t20131-50.html#p713665

Misschien tijd voor een brilletje ;)

EDIT:
Er staat zelfs weer een nieuw bericht erover:

Citaat:
What we can expect of Gunz for Hire in the new year is still uncertain. What is certain is that the illustrious duo is again fully preoccupied in the studio to produce new tracks. Also, ”Sorrow”’ will be officially released in 2012. Gunz for Hire was also recently announced as one of the names on Reverze 2012.


Dus waar haal jij je intel vandaan Jambekkie? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 17:03 
 
Hardtraxxer

Luca77 schreef:
KOTU vind ik live heel vet.
The Cycle vind ik ook thuis erg puik om te horen. Heerlijke release dit! :bomb:

Btw: dit wordt A2 027 an No Time To Sleep wordt A2 025.
Denk dat E-Force daar nog tussenkomt een release


Precies wat je zegt, zijn allebei gewoon super vet alleen KOTU is zon prima track voor Live optredens
waar iedereen lekker los op gaat. The Cycle ook om lekker achter pc te luisteren of iets dergelijks
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 18:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ben inmiddels helemaal verslaafd geraakt aan The Cycle :D

Vetste G4H productie samen met Sorrow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 15:54 
 
Hardtraxxer

kings of the underground
is de beste plaat van 2011 :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
the cycle is ook heel dik maar een stuk minder dan kings of the underground :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 16:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
The Cycle heeft een andere mid-intro hoor ik? Vind deze ook wel tof eigenlijk, wel iets minder als hoe die eerst was.


Heeft volgens mij alleen maar met de lengte van deze edit te maken, maar inderdaad die 'langere' oude versie is wel beter ja. Klinkt te gehaast die nieuwe met gelijk die screeches tussendoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 16:14 
 
Hardtraxx Veteran

Denk dat ik KOTU leuker vind dan The Cycle eigenlijk. Maar zoals ik al eerder vermeldde,
G4H doet me nog steeds niet zoveel.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle