Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 19:54 

Hardtraxx Veteran

Original Mix heeft gewoon een intro en outro
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 20:33 

Hardtraxx Veteran

Hebben ze er ook een zonder break? Die is zo tergend lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 20:35 

Hardtraxx Addict

Misschien hebben ze vanwege die clip zo lang gewacht met releasen. Even een periode van rust in al die school shootings in Amerika, voordat je zo'n clip uitbrengt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 20:42 

Hardtraxx Addict

Toch een tactisch plan, staat nu al op #6 op Hardstyle.com.. verkoopt dus veel beter ondanks hij al zo lang ligt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 21:01 

Hardtraxx Veteran

Stereorockerz schreef:
Toch een tactisch plan, staat nu al op #6 op Hardstyle.com.. verkoopt dus veel beter ondanks hij al zo lang ligt :P

Morgen staat hij 1 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 21:03 

Hardtraxxer

Ben normaal geen fan van videoclips, maar wat is deze vet zeg :worship:

Jammer dat er nu pas wat met deze geweldige plaat gebeurt, maar dat kan de pret niet drukken. Hij wordt er zeker niet minder op :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 21:15 

Hardtraxx Veteran

H O L Y S H I T!!!!
Wat is die videoclip gaaf gemaakt! Dat sfeertje kon gewoon niet beter verfilmd worden.
Eindelijk eens een videoclip zonder hartjes en random festival beelden, maar gewoon een ruig, underground gevoel zoals het bij hardstyle hoort te zijn!

En over de track, 1 bonk kippenvel! Voor mij de release van het jaar!

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 21:28 

Hardtraxxer

iMark schreef:
H O L Y S H I T!!!!
Wat is die videoclip gaaf gemaakt! Dat sfeertje kon gewoon niet beter verfilmd worden.
Eindelijk eens een videoclip zonder hartjes en random festival beelden, maar gewoon een ruig, underground gevoel zoals het bij hardstyle hoort te zijn!

Hier kan ik me helemaal in vinden, wat heb ik hier lang op gewacht :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 21:53 

Hardtraxx Addict

Valt zeker niet tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 22:19 

Hardtraxxer

Mooi he, iedereen vind zo'n lange break niks en ineens zit er bij dit nr een lange break en vind niemand het erg haha..

iedergeval, dik nrtje en die videoclip ook echt nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 22:25 

Hardtraxx Addict

Ofcourse schreef:
Mooi he, iedereen vind zo'n lange break niks en ineens zit er bij dit nr een lange break en vind niemand het erg haha..

iedergeval, dik nrtje en die videoclip ook echt nice

Dit is natuurlijk (imo) niet zomaar een lange break!

Wat een clip trouwens! Fantastisch! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 22:43 

Hardtraxx Veteran

Dit nummer eigenlijk expres nooit in LQ / HQ geluisterd tot het werd gereleased, ik heb de hele soap gevolgd. Maar net de videoclip gezien, het nummer is zeker lekker. Alleen ik stoor me aan de vocal in de climax, die schreeuw die steeds terugkomt.

Live heb ik hem wel al een paar keer gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 22:47 

Dit nummer geeft me echt een dikke flashback naar Decibel 2011 tijdens hun eerste liveset :worship: ! Ik krijg nog steeds wel kippenvel van deze dikke plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 23:26 

Hardtraxxer

Deze clip kon niet vetter worden gemaakt zeg! Past perfect bij de track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 23:39 

Hardtraxx Veteran

Wauw, heerlijk zeg. De video geeft de perfecte sfeer erbij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 06:58 

Hardtraxx Elite

Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat!
Geweldige plaat!!!
Heb hem zelf ook nog maar weinig geluisterd thuis dus ben deze nog lang niet zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 09:04 

Hardtraxx Elite

Het verhaal wat hier verteld wordt lijkt overigens ook wel een klein beetje op dat van 'Carrie'. Maar dan zonder de telekinetische krachten. Desalniettemin vind ik dit een hele sfeervolle clip welke voor de verandering wel eens wat toevoegt aan een HS-track. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 09:58 

Hardtraxx Elite

iMark schreef:
H O L Y S H I T!!!!

Dit.
Kippenvel tot op het bot, hulde voor deze heren. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 10:57 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
H O L Y S H I T!!!!

Een videoclip vind ik echt alles behalve underground :P

OT: Fijn nummer, maar echt te vaak gehoord inmiddels en dus niet meer echt heel boeiend. Clip is zoals de meesten zeggen wel vet gemaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 11:07 

Hardtraxx Veteran

Eerste clip die ik vet vind! Komt ook omdat die plaat heel vet blijft ondanks dat hij al zo lang op de plank ligt. Dit is er eentje in de categorie 'beter laat dan nooit'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 12:33 

Hardtraxx Veteran

Eindelijk! Zo'n ontiegelijk vet nummer. Clip vind ik niet heel boeiend, zoals altijd bij videoclips.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 16:19 

Hardtraxxer

Prachtig nummer, prachtige clip, (achteraf) perfect staaltje marketing. Vaak geluisterd, maar gaat ook zeker nog vaak opgezet worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 16:46 

Hardtraxx Elite

De meeste dance-video’s maken zich er vaak erg makkelijk vanaf. Neem een live-show, wat uitzinnig publiek en een dj die aan wat knoppen draait. Film dit, maak er een snelle en afwisselende montage van en hupsakee, een videoclip!

Deze werkwijze gaat niet op voor Gunz for Hire, zij hebben daadwerkelijk een clip uitgebracht waar moeite in is gestoken. Voor het nummer ‘Sorrow‘ gaan ze visueel de horror-kant op. Oke, misschien is het niet echt een toonbeeld van originaliteit, want met een snippet Suckerpunch doordrenkt met wat horrorhistorie is het duo een heel eind gekomen. Toch, wat maakt het uit? Het nummer is gaaf, en de video ook!

Bron: http://www.clublifemagazine.nl/video/gunz-for-hire-feat-ellie-sorrow/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 17:18 

Hardtraxx Veteran

Kippenvel bij die climax! Wel lange break maar die climax doet het hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 19:42 

Hardtraxx Addict

Het nummer was ik al helemaal beu en ook de video clip kan me totaal niet boeien. Achterlijke wannabe horror clip.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle