Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2009 13:56 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Tja.. Stephanie/Stephy draait ook een beetje drama en van Vyolet heb ik 1 mix gezien, maar niet geluisterd.. Het lijkt wel een hebbedingetje tegenwoordig om zo'n bimbo even achter de tafels te zetten. Natuurlijk heeft ze alle creatieve vrijheid om HHZ platen te promoten (geen vrijheid dus). Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden.. Volgens mij is dit gewoon een inwisselbaar projectje en een pure promoter (kijk naar de top 10), met als bijkomend voordeel dat je wat langer naar de DJ booth wil staren.

wie weet draait die gostosa wel goed en in begin zijn er wel meerdere waarvoor geproduceerd werd en daarna zelf ging doen Brennan Heart bijv. dus wacht het almaal maar even af ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2009 14:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er is overigens natuurlijk nog een voordeel. Headhunterz kan maar op één plek tegelijk zijn. Nu zijn er 'twee'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2009 14:24 
 
Hardtraxx Elite

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2009 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat was niet echt een grapje eigenlijk :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2009 20:30 
 
Hardtraxxer

Sunboom schreef:
Dat was niet echt een grapje eigenlijk :P.

waarom vind je dit een headhunterz 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2009 00:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet echt een Headhunterz twee, maar Willem kan maar op één plek tegelijk zijn en daarom zit er een fysieke grens aan zijn mogelijkheden om zijn muziek te verspreiden. Deze manier is een soort van oplossing. Niet helemaal natuurlijk, maar het helpt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2009 01:07 
 
Hardtraxx Elite

Sunboom schreef:
Niet echt een Headhunterz twee, maar Willem kan maar op één plek tegelijk zijn en daarom zit er een fysieke grens aan zijn mogelijkheden om zijn muziek te verspreiden. Deze manier is een soort van oplossing. Niet helemaal natuurlijk, maar het helpt.

Ik vind je opvatting grappig, er zit wel een kern van waarheid in, maar het is nogal negatief
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2009 01:49 
 
Hardtraxxer

Just4Music schreef:
Sunboom schreef:
Niet echt een Headhunterz twee, maar Willem kan maar op één plek tegelijk zijn en daarom zit er een fysieke grens aan zijn mogelijkheden om zijn muziek te verspreiden. Deze manier is een soort van oplossing. Niet helemaal natuurlijk, maar het helpt.

Ik vind je opvatting grappig, er zit wel een kern van waarheid in, maar het is nogal negatief

ja vind ik ook ik vatte die opmerking van sunboom ook als negatief op of is dat niet zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2009 11:07 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom is dit negatief? Hij heeft echt wel gelijk. Met 2 personen kan je op meerdere plaatsen zijn .. Kan alleen maar beter zijn voor hem & zijn muziek. Als ze kan mixen natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2009 11:49 
 
Hardtraxx Elite

Sunboom schreef:
Er is overigens natuurlijk nog een voordeel. Headhunterz kan maar op één plek tegelijk zijn. Nu zijn er 'twee'.


Dit vind ik vrij negatief
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2009 22:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mja, oke ik snap dat het wel een beetje negatief overkomt. Ik bedoel het niet negatief, ook niet positief. Gewoon een veronderstelling ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2009 22:49 
 
Hardtraxx Veteran

miss staat ze 2 keer op iets groots, en dan heeft iedereen het al weer gezien. :huh: :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2009 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop 't toch niet, maar inderdaad, de tracks hebben heel wat weg van de Headhunterz stijl, eigenlijk moet ze nog met iets orrigineels komen qua sound..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2009 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op http://www.djgostosa.com kun je lange kwaliteits samples horen van beiden.. Wel grappig!

Never Say Never is de betere, door de minder gejatte melo.

Maar nog steeds geen hoogtepuntje van 2009, die hebben andere artiesten veel meer verdient.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2009 13:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoogtepunten dit jaar blijven voor mij nog steeds Motion, Serenity en Choirs :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2009 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

14 Sept @ astral :D :thumbsup: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2009 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies na Q-Base.. Hoe toevallig... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2009 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan Sutra hier ook niet bij..!! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2009 12:52 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Precies na Q-Base.. Hoe toevallig... ;)


haha heel toevallig, ik denk dat ze hem nu al klaar hebben liggen maar nog niet mogen verkopen. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2009 12:59 
 

I might like you better, if we slept together :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2009 13:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Khadber schreef:
Precies na Q-Base.. Hoe toevallig... ;)


haha heel toevallig, ik denk dat ze hem nu al klaar hebben liggen maar nog niet mogen verkopen. :huh:


Perfecte sales toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2009 14:08 
 
Hardtraxxer

Mol schreef:
Timmer schreef:
Khadber schreef:
Precies na Q-Base.. Hoe toevallig... ;)


haha heel toevallig, ik denk dat ze hem nu al klaar hebben liggen maar nog niet mogen verkopen. :huh:


Perfecte sales toch :P

En dan zal Headhunterz met Gostosa vast op Q-base nog een paar nieuwe Gostosa tracks hebben klaar liggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2009 20:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DFH schreef:
En dan zal Headhunterz met Gostosa vast op Q-base nog een paar nieuwe Gostosa tracks hebben klaar liggen xd


Lijkt me waarschijnlijk wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2009 20:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DFH schreef:
En dan zal Headhunterz met Gostosa vast op Q-base nog een paar nieuwe Gostosa tracks hebben klaar liggen xd
Sutra! Dat is wel eentje om naar uit te kijken vind ik persoonlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2009 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
DFH schreef:
En dan zal Headhunterz met Gostosa vast op Q-base nog een paar nieuwe Gostosa tracks hebben klaar liggen xd
Sutra! Dat is wel eentje om naar uit te kijken vind ik persoonlijk!

Zo'n feestnummer is dat. Rip van decibel radio klinkt helemaal niet super, maar live (L) ....
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle