Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 21:43 
 
Artiest

Pithune schreef:
Taxi schreef:
Hard Twins schreef:
mooie kick trouwens :x

Zo slecht is de kick toch niet voor een beginnend producer?

t probleem is dat elke nieuwe producer met dat soort kicks aan komt zetten.

ik ben er geen fan van, zit totaal geen kracht en bass in... betwijfel zelfs of ze wel met monitoren/headphones werken


Tja Pithune, jij zou toch ook moeten weten dat je eisen aan een beginnend artiest niet zo hoog mogen zijn als bij artiesten die releasen bij de noemenswaardige, kleinere labels. Theracords, X-Bone, Spoontech laat staan de grote labels. Dit is natuurlijk verre van releasewaardig, maar het is dan ook niet iets wat bij noemenswaardige labels komt zoals hierboven vermeld, dus daar mogen we blij mee zijn. Die labels steken namelijk wel tijd in unieke sounds van producers vinden en te masteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 22:07 
 
Artiest

Skedoedelefloeps schreef:
Tja Pithune, jij zou toch ook moeten weten dat je eisen aan een beginnend artiest niet zo hoog mogen zijn als bij artiesten die releasen bij de noemenswaardige, kleinere labels. Theracords, X-Bone, Spoontech laat staan de grote labels. Dit is natuurlijk verre van releasewaardig, maar het is dan ook niet iets wat bij noemenswaardige labels komt zoals hierboven vermeld, dus daar mogen we blij mee zijn. Die labels steken namelijk wel tijd in unieke sounds van producers vinden en te masteren.

en waarom zouden de eisen niet hoog mogen zijn? wil je zeggen dat je graag troep uit ziet komen die niemand draait?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 23:06 
 
Artiest

Pithune schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Tja Pithune, jij zou toch ook moeten weten dat je eisen aan een beginnend artiest niet zo hoog mogen zijn als bij artiesten die releasen bij de noemenswaardige, kleinere labels. Theracords, X-Bone, Spoontech laat staan de grote labels. Dit is natuurlijk verre van releasewaardig, maar het is dan ook niet iets wat bij noemenswaardige labels komt zoals hierboven vermeld, dus daar mogen we blij mee zijn. Die labels steken namelijk wel tijd in unieke sounds van producers vinden en te masteren.

en waarom zouden de eisen niet hoog mogen zijn? wil je zeggen dat je graag troep uit ziet komen die niemand draait?


Ik wil zeggen dat iemand die beduidend minder lang produceert ook niet meteen afgerekend hoeft te worden op originaliteit of wat dan ook. Deze tracks verdienen geen release, maar je hoort ook meteen dat dit een track is waar je naar moet kijken als een beginnend amateur, iemand die nog vollop lerende is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 00:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Protoss schreef:
eentonig

Dat

dat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 00:29 
 
Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
Ik wil zeggen dat iemand die beduidend minder lang produceert ook niet meteen afgerekend hoeft te worden op originaliteit of wat dan ook. Deze tracks verdienen geen release, maar je hoort ook meteen dat dit een track is waar je naar moet kijken als een beginnend amateur, iemand die nog vollop lerende is.


Dus omdat het een beginnend producer is mag je hem niet afrekenen op de eentonigheid van zijn sound en de totaal geen inspiratie die een muzikant wel normaal heeft? Vind ik eerlijk gezegd een beetje bullshit.

Ontopic:
zoals ik hierboven al gezegd heb vind ik het eentonig en inspiratieloos je moet je meer gaan focussen op de gevoel in je muziek in plaats van de technische kant er van. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 11:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ik wil zeggen dat iemand die beduidend minder lang produceert ook niet meteen afgerekend hoeft te worden op originaliteit of wat dan ook. Deze tracks verdienen geen release, maar je hoort ook meteen dat dit een track is waar je naar moet kijken als een beginnend amateur, iemand die nog vollop lerende is.

Als je volop lerende bent, moet je nog geen plaat uitbrengen. Als je opbouwende kritiek wilt als amateur kun je je track in het eigen productie topic plaatsen. Hier wordt je track gewoon net zo kritisch beoordeeld als bijvoorbeeld een track van Scantraxx. Als dit soort labels nu ook eens kritisch naar hun eigen releases zouden kijken zou er al heel wat minder troep uitkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 13:20 
 
Hardtraxx Newbie

Vandalize schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ik wil zeggen dat iemand die beduidend minder lang produceert ook niet meteen afgerekend hoeft te worden op originaliteit of wat dan ook. Deze tracks verdienen geen release, maar je hoort ook meteen dat dit een track is waar je naar moet kijken als een beginnend amateur, iemand die nog vollop lerende is.


Dus omdat het een beginnend producer is mag je hem niet afrekenen op de eentonigheid van zijn sound en de totaal geen inspiratie die een muzikant wel normaal heeft? Vind ik eerlijk gezegd een beetje bullshit.

Ontopic:
zoals ik hierboven al gezegd heb vind ik het eentonig en inspiratieloos je moet je meer gaan focussen op de gevoel in je muziek in plaats van de technische kant er van. ;)


Ik beschouw het afkraken meer als kritiek en mening ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 13:36 
 
Hardtraxxer

Niet slecht voor een beginner, Geef volgende keer toe dat jij de maker van dit nummer bent, we weten allemaal hoe moeilijk het is :thumbup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle