Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is wel héél erg hetzelfde als de andere Ghost Stories. Op zichzelf is het geen verkeerde plaat, maar echt alles wat er hier gebeurd heb ik al in de andere Ghost Stories platen gehoord, waardoor deze er niet uitspringt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze stijl (of dit trucje) bevalt mij gewoon echt heel erg goed. Het zal me mijn reet roesten hoe vaak ze het gebruiken, want vind het elke keer weer gewoon ongelofelijk vet. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

122Stan schreef:
Deze stijl (of dit trucje) bevalt mij gewoon echt heel erg goed. Het zal me mijn reet roesten hoe vaak ze het gebruiken, want vind het elke keer weer gewoon ongelofelijk vet. :thumbup:


Hier sluit ik mij volledig bij aan. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 07:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

122Stan schreef:
Deze stijl (of dit trucje) bevalt mij gewoon echt heel erg goed. Het zal me mijn reet roesten hoe vaak ze het gebruiken, want vind het elke keer weer gewoon ongelofelijk vet. :thumbup:


Voorlopig sluit ik me hier ook bij aan haha. Klinkt weer heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 09:23 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Na het luisteren van de volledige plaat toch iets minder enthousiast.
Het lijkt wel of de break en rest van de track niet bij elkaar horen. De melodie is te 'vlak' en de kicks zijn echt totaal niet lekker imo. Het lijkt gewoon een punch te zijn (die overigens maar wat rondzweeft in de mix) met een sublaagje erachter.

De break is daarentegen wel grandioos goed zeg :surrender: Wat een stem heeft zij ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 10:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Op zichzelf is het geen verkeerde plaat, maar echt alles wat er hier gebeurd heb ik al in de andere Ghost Stories platen gehoord, waardoor deze er niet uitspringt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 15:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel vet, alleen had ik de 'new normal' clip eruit gelaten. Voegt niets toe imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 15:24 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind deze ook niet bijzonder. Begin de stijl ook wel lichtelijk zat te worden. De kick vind ik slap en bevat weinig bass/laag en de synth vind ik zeurderig worden. Wellicht komt dat doordat te veel platen op elkaar lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

Na hem nu volledig te luisteren, voor mij toch wel de minste Ghost Stories plaat imo. En waarom deze kicks :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 16:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Track begint / blijft veel te hoog.

Verder natuurlijk erg strak weer allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eventjes nog over de track. Vind het persoonlijk zelf ook de minste track die ze onder Ghost Stories hebben uitgebracht, maar alsnog vind ik het een leuke plaat om te luisteren. Melodie doet het weer goed, maar is niet heel bijzonder. Ik vind persoonlijk de kicks nog wel prima klinken? Leuke plaat. Niet bijzonder. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 18:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind de melodie minder pakkend dan in andere platen van ze. Maar overall is dit weer heel erg lekker, schitterende vocalen ook weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 19:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na deze plaat vandaag ontiegelijk vaak te hebben geluisterd vind ik dit juist één van de leukste Ghost Stories platen. Valt op dit moment net onder Twilight Zone & Fallen Souls. Vind de melodie echt geniaal vet. Gaat net als bij Feeling Inside allemaal vrij hoog maar dat vind ik juist vet. Het is een wat onverwachtse melodie ofzo, bevalt me in ieder geval erg goed.

Evelyn voegt ook echt iets toe aan deze act, wat een stem. Heb het twee keer live mogen horen en beide keren klonk dat ook erg zuiver.

Klein minpuntje is dat ik de kick wat minder vind maar niet storend.

Hun stijl sinds Antidote bevalt me enorm maar ik hoop wel dat ze binnenkort weer een keer iets heel onverwachts produceren voor de afwisseling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 22:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ze hebben met hun outfit wel rekening gehouden met Corona.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2020 09:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch weer een fijne plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2020 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
De melodie lijkt me teveel op een van hun andere TBA's (kom even niet op de naam), met name de eerste noten van de melodie, daar stoor ik me wel aan. Los daarvan natuurlijk weer een dijk van een plaat.

Feeling Inside? Daar doet de melodie mij wel aardig aan denken.
Ik vind dit zeker niet de sterkste plaat van alle Ghost Stories, maar alsnog wel leuk :) De break daarentegen vind ik wederom briljant. Kicks stoor ik mij ook niet aan gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2020 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wederom een plaat die ijzersterk in elkaar zit :) Ik ben dit stijltje nog lang niet beu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2020 13:15 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Ik vind de melodie minder pakkend dan in andere platen van ze.


Dit inderdaad, de melodie klinkt een beetje random, misschien iets vaker luisteren. Ik ben deze stijl ook nog niet beu, maar een andere keuze kwa track opbouw en synth kan ik zeker waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2020 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
patrickjeb schreef:
Op zichzelf is het geen verkeerde plaat, maar echt alles wat er hier gebeurd heb ik al in de andere Ghost Stories platen gehoord, waardoor deze er niet uitspringt.

Hier ook wel mee eens, desondanks een hele fijne plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2020 20:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goddomme leg nu pas de link met de Coronacrisis en dit nummer xd
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle