Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 22:01 
 
Hardtraxx Veteran

Genox - Warrior (SSR015)

Label: Savage Squad Recordings
WEB release: 15/04/2021

Tracks:
Genox - Warrior

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2020 23:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Altijd een zwak gehad voor Genox' muziek. Superverrast door 0:39 en 2 seconde later zwaar teleurgesteld dat die melodie niet verder werd gezet en het daarna een gated kickfest is. Misschien dat ik het HQ alsnog leuk vind, maar mag ik alsjeblieft een volledig nummer als 0:39-0:41? Thanks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2020 14:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Altijd een zwak gehad voor Genox' muziek. Superverrast door 0:39 en 2 seconde later zwaar teleurgesteld dat die melodie niet verder werd gezet en het daarna een gated kickfest is. Misschien dat ik het HQ alsnog leuk vind, maar mag ik alsjeblieft een volledig nummer als 0:39-0:41? Thanks.


Hier nog een die eigenlijk altijd wel een zwak voor Genox zijn muziek heeft gehad. Kicks op 0:50 klinken echt retedik. Ik vind het alleen jammer dat het kickpatroon zo is gedaan dat het niet heel lekker dansbaar is (vooral bij de tweede set aan kicks). Hartstikke leuk die kickrolls voor de trommelaars, maar ik vind de maar een beetje hinderlijk als ik niet eens 8 normale kicks achter elkaar kan horen.

Wellicht komt er nog wel wat met die melodie in de volledige track, daar waar dit maar een deel lijkt te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2020 21:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Hier nog een die eigenlijk altijd wel een zwak voor Genox zijn muziek heeft gehad. Kicks op 0:50 klinken echt retedik. Ik vind het alleen jammer dat het kickpatroon zo is gedaan dat het niet heel lekker dansbaar is (vooral bij de tweede set aan kicks). Hartstikke leuk die kickrolls voor de trommelaars, maar ik vind de maar een beetje hinderlijk als ik niet eens 8 normale kicks achter elkaar kan horen.

Wellicht komt er nog wel wat met die melodie in de volledige track, daar waar dit maar een deel lijkt te zijn.

Helemaal mee eens, ik vind kickrolls niet erg, maar mag ik alsjeblieft 8-16 ongestoorde kicks om een beetje los te gaan? Ik sta daar niet om lullig een beetje met mijn vuist in de lucht te duwen, ik sta daar om ritmisch los te gaan (en daarbij met mijn handen de melodie te volgen), daarvoor heb ik een kick nodig.

Overigens groeit de rest van de track (en kicks) al op me, zoals het vaak doet bij Genox. Toch hoop ik op een melody edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2020 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Begint me wel echt enorm op te vallen dat elke (raw) artiest tegenwoordig een fake drop in zijn track moet hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 00:05 
 
Hardtraxxer

Meph0 schreef:
Altijd een zwak gehad voor Genox' muziek. Superverrast door 0:39 en 2 seconde later zwaar teleurgesteld dat die melodie niet verder werd gezet en het daarna een gated kickfest is. Misschien dat ik het HQ alsnog leuk vind, maar mag ik alsjeblieft een volledig nummer als 0:39-0:41? Thanks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genox :worship: Wederom een dikke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2021 18:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst

Niks speciaals, maar wel lekker plaatje voor af en toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2021 18:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die tweede kicks in de climax met die rare pingpong sprongen ertussen lijken mij live best leuk om op te maaien. Verder prima, maar niet onderste boven van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2021 18:24 
 
Hardtraxx Crew

Alm1ghty schreef:
Genox :worship: Wederom een dikke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2021 20:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik weet niet meer hoe de preview klonk, maar ik kan mijn eerdere commentaar niet meer toepassen op deze plaat. Lekker nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 11:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Gave track weer van Genox!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle